Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Apple

Berichten: 76197
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 11:36

Huh, dat ziet er inderdaad zwaar gebruikt uit Scheve mond.

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 14:25

Femmy schreef:
oei die foto's zijn wel erg. Ik wil wel altijd foto's zien van wat ik koop, en dan nog valt het soms tegen. Heb jij geen foto's vooraf gezien?

Dit is gewoon een zwaar gebruikte neusriem als je die voor veel geld gekocht hebt is dat wel heel sneu.

Kun je bij de naam en woonplaats waarnaar je het geld hebt overgemaakt geen adres of telefoonnummer vinden?


Nee, geen goede Clown , ik ben voornamelijk af gegaan op de beschrijving... maar ik vraag me af als je zoiets flikt of je dan inderdaad eerlijke foto's gaat sturen!
Ja ik voel me echt behoorlijk in de maling genomen ja! Zoiets flik je toch niet? Ik niet tenminste *...zoekt de smiley met de engelenvleugeltjes...*

Dat is een goede trouwens, nog niet aan gedacht in alle consternatie! * gaat even telefoongidsen...*
Hej er staan volgens mij twee mogelijke opties. Hmmm. Ik ben eigenlijk nooit zo assertief als het erop aan komt Bloos (pfff watje...), maar dit moet ik toch maar even proberen denk ik!

Arzil

Berichten: 4876
Geregistreerd: 09-06-04

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 14:33

Apple schreef:
Huh, dat ziet er inderdaad zwaar gebruikt uit Scheve mond.


Inderdaad zeg... Scheve mond Ik zou me kapot schamen als ik zoiets zou verkopen.

Als je het nog niet hebt gedaan, zou ik meteen effe een mailtje naar Marktplaats sturen. Ze kunnen maar op de hoogte zijn. Bovendien zou ik toch even de moed verzamelen en bellen met dat meisje. Wie weet kan je haar ouders hierop aanspreken. Waarschijnlijk zijn zij hier niet van op de hoogte.

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 14:53

Ja, Marktplaats heb ik ook al gemaild ja.

En ja, dit zou ik ook niet durven te verkopen! Dus ik zit er maar mooi mee, dit verkoop je niet door en het was ook niet wat ik wilde! Nou ja, ik zal het maar proberen op te knappen en dan gebruik ik het wel voor in de training...

Hoorde van de zadelmaker overigens dat dit leer zich niet mooi zwart laat verven, dus enige mogelijkheid is dat ik het weer wit probeer te maken. Pfff...

LiNdA1986
Berichten: 12826
Geregistreerd: 27-07-06
Woonplaats: Zwijndrecht

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:32

ik zal zeker haar adres proberen te vinden en dan een brief schrijven of mail dat je haar adres weet en als ze die riem niet (gedeeltelijk) vergoedt dat je dan rechterlijke stappen gaat ondernemen.

en sowieso melden bij marktplaats en je kan ook op kopersbelangen.nl (geloof ik) kijken en daar een klacht sturen en dan mailen ze die persoon ook nog voor je.

Succes en het is erg rot als je zo iets overkomt! Jammer dat sommige mensen dus echt niet te vertrouwen zijn!

__baron__

Berichten: 1152
Geregistreerd: 15-04-05
Woonplaats: dedemsvaart

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:37

idd ff de boeken erbij en bellen maar... ik zou het er echt niet bij laten dit kan je zo niet verkopen!!

Frozen
Berichten: 1509
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: In stal

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:43

En de advertentie staat er 3 keer op,terwijl de neusriem al verkocht is??of stuurt dat mens steeds maar wat ofzo?

maikeltje

Berichten: 7260
Geregistreerd: 24-08-06

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:43

Helaas helaas, ik heb het ook meegemaakt, zie mijn topic" kopen via marktplaats en "genaaid" worden"....Ik ben gewoon mijn geld kwijt en een kapotte broek rijker. Had ook, net als jij, vol vertrouwen iets gekocht. Blijkbaar is eerlijkheid niet zo vanzelfsprekend...

Manon79

Berichten: 1465
Geregistreerd: 14-11-06
Woonplaats: Rotterdam

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:48

Ik zou als ik jouw was contact opnemen met marktplaats. Zij kunnen haar adres achterhalen en wellicht hebben zij tips, want jij zal vast niet de enige zijn...
Voor de volgende keer: doe het onder rembours!

cissy

Berichten: 19833
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:49

onder rembours?? heeft geen zin, je mag het pakje toch niet open maken aan de deur en dan weer mee teruggeven aan de postbode...

Arzil

Berichten: 4876
Geregistreerd: 09-06-04

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 13:59

Bovendien ben je al zoveel geld kwijt aan rembourskosten dat je het net zo goed in de winkel kunt gaan halen.

Heb je al meer info?

Mercedesss
Berichten: 269
Geregistreerd: 04-05-06

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:05

Misschien nog iets, hoelang geleden heb je het geld overgemaakt?
Misschien kun je het nog terug boeken?

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:06

dat ding ziet er inderdaad niet uit...
verder ben ik er ook heillig van overtuigd dat dit een spoorriempje is en zeker geen sperriempje..

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 16:05

Nou ik heb net de bank gebeld, storneren kan dus niet (kan vlgs mij alleen met telefonische incasso). Marktplaats heb ik ook gemaild, maar zij verwijzen me door naar de rechtswinkel, maar ja, voor dit bedrag ga ik dan weer niet HEEL erg veel moeite doen. Mag Marktplaats overigens adresgegevens doorgeven?

Ja, die advertentie staat er nog in drievoud op, volgens mij is ze er gewoon niet zo handig mee... (in tegenstelling tot andere dingen...).

En we hebben het even uitgeprobeerd, het is te lang om een spoorriempje te zijn! Dus gewoon een heel goedkoop dingetje.

Ga vanavond maar eens even bellen!

En dan ga ik het topic van Maikeltje maar even lezen, geen mooier vermaak dan leedvermaak zeggen ze dan he...

gucci_girl
Berichten: 3925
Geregistreerd: 05-04-04

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 16:25

Zo dan voel je je idd genaa*d! Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Tegenwoordig kan je bijna niemand meer vertrouwen. Ik heb er ook van geleerd. Ben vor 180 euro opgelicht

Babs

Berichten: 718
Geregistreerd: 24-10-04
Woonplaats: Achterhoek of all places!

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:06

Arme San, hij is écht zo gebruikt. Ik heb 'm nu live gezien en leef met je mee Knipoog

terorita

Berichten: 7180
Geregistreerd: 09-09-04

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 17:16

WowAmigo nog niets gehoord hoor

Frozen
Berichten: 1509
Geregistreerd: 06-03-05
Woonplaats: In stal

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 18:48

ik zou gewoon proberen om haat adres te achterhalen ,via een vriendin die dan zo genaamt ook de zelfde neusriem wilt kopen,maar dan wel zelf wil komen halen...
en dus zo achter har adres zien te komen..
of een advertentie plaatsen op markplaats en vragen wie haar kent...

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 19:42

gucci_girl schreef:
Zo dan voel je je idd genaa*d! Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Tegenwoordig kan je bijna niemand meer vertrouwen. Ik heb er ook van geleerd. Ben vor 180 euro opgelicht


52 euro. Ex.
Auw.

Het was zowiezo teveel, maar ik zocht er precies zoeen en ik dacht dus mooi klaar te zijn. Zucht...
Ze wilde ruilen tegen een Passier/Stubben neusriem. Jaja, nou dat was een mooie ruil geweest!
Nou ja, er zijn mensen voor meer het schip in gegaan, maar dit had ik gewoon niet verwacht. Tja iemand anders waarschijnlijk ook niet, anders trap je er niet in natuurlijk Clown !

Knavia
Berichten: 1338
Geregistreerd: 03-02-05

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 00:05

Kijk op het Forum van Marktplaats, daar heb ik een keer een link gevonden naar een website speciaal opgezet voor en door mensen die zich via internet opgelicht voelen. Zij kunnen je helpen om het adres, in ieder geval de woonplaats, van de verkoper te achterhalen via het IP-adres van de emails.

O, ik heb het zelf even voor je opgezocht:

www.kopersbelangen.nl

Succes!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 10:27

€ 52 euro voor die neusriem Bloos!

Be-la-che-lijk! Wat zal jij je in de maling genomen voelen zeg, jeetje. Een bedrag wat jijzelf overschrijft is niet terug te halen, helaas. Incasso`s btw ook niet altijd, veelal niet als er een product tegenover staat Bloos Maar goed, dit gaat om 2 particulieren.

Ik denk, om eerlijk te zijn, dat het een goede "les" geweest is. Veel eerlijke mensen heb je niet meer (ben ik ook door schade en schande achter gekomen Bloos ) en ik denk dat je in het vervolg beter even door kan sparen voor iets nieuws of dat je het er op waagt er heen te gaan om het te bekijken.

foetsie

Berichten: 2311
Geregistreerd: 11-01-04
Woonplaats: Zwolle

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 10:46

Het is heel erg vervelend en ik kan er over meepraten.
Ik wou een keer graag een rubberen teugel erbij hebben, want mijn huidige begon een beetje te slijten. NIeuw waren ze me veel te duur (rond de 40 euro), dus was blij dat ik een mooie blauwe teugel via Marktplaats kon bestellen.
Leek heel en mooi op de foto. Vork
Toen ik hem kreeg was ik totaal niet blij. Ik ontving een zeer versleten/kapotte teugel! Boos!
De verkopers hadden dit ook niet vermeld en toen ik verhaal ging halen zeggen ze ook nog: Wat wil je voor dit geld!
Pffffffffffffffffffffff
Heb hem ook gelijk weer doorverkocht en wel eerlijk tegen de koper geweest en heb toen ook geen klachten gehoord. Clown

WowAmigo
Berichten: 4819
Geregistreerd: 22-07-05

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-06 11:25

Oh ik ga daar even op die site kijken. Ach ja, zoals ik al zei, er zijn mensen voor meer het schip in gegaan, maar ik ben er nu pas achter hoe (ik zal het zelf maar typen Knipoog) "banketstaaf" je je dan voelt! Gut wat zal ik dom hebben gekeken toen ik het ding uitpakte!
Ik was net helemaal enthousiast na een paar goede aankopen via Bokt, dus ik dacht puh, ik ga niet meer teveel betalen in de winkel, echt niet! Maar nou weet ik dus wat het voordeel daar ook weer van is Lachen...

Hmmm harnessmaker komt dinsdag mijn zadel terugbrengen, misschien kan die er nog wat mee... Je moet het wel weer wit kunnen verven dus wie weet heeft hij nog een mooi potje wite verf staan Knipoog

Vianne

Berichten: 12
Geregistreerd: 29-10-06

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 12:56

mijn kleine zusje hed een gameboy gekocht op marktplaats (niet dat dat veel mat paarden te maken heeft maar goed). daar stond bij dat hij nouwelijks gebruikt was en dat hij er als nieuw uitzag. maar toen we hem thuis kregen bleek da hij helemaal onder de krassen zat!!! mijn zujes zat er behoorljik mee, maar we hebben het opgelost; we hadden van het internet een paar stickers gekocht die precies om de knopjes enzo van de gameboy pasten. nu heeft ze een Bratz gameboy, en ze is er heel blij mee (ze is 8)

nickyu

Berichten: 23384
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: zeeuwsvlaanderen

Re: Gekocht op marktplaats... valt hier nog wat te redden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-06 12:33

WowAmigo schreef:
gucci_girl schreef:
Zo dan voel je je idd genaa*d! Hoeveel heb je ervoor betaald als ik vragen mag?

Tegenwoordig kan je bijna niemand meer vertrouwen. Ik heb er ook van geleerd. Ben vor 180 euro opgelicht


52 euro. Ex.
Auw.

Het was zowiezo teveel, maar ik zocht er precies zoeen en ik dacht dus mooi klaar te zijn. Zucht...
Ze wilde ruilen tegen een Passier/Stubben neusriem. Jaja, nou dat was een mooie ruil geweest!
Nou ja, er zijn mensen voor meer het schip in gegaan, maar dit had ik gewoon niet verwacht. Tja iemand anders waarschijnlijk ook niet, anders trap je er niet in natuurlijk Clown !



whoo das veel , nou is een aansnoer wel duurder dan de gewone en als ik dan bedenk dat die bij ons nieuw 60 ex kost ..de witte slijtage kan je niet weg poetsen , je kan wel kijken bij de schoenen zaak voor witte poets of evt zelfs verf , maar let op als je wilt gaan verfen wel goed vetvrij maken

op een foto is vak niet goed te zien in welke staat iets exact is en moet je dus idd uitgaan op de
eerlijkheid vd omschrijving vd koper

heb hier wel eens een hoofdstel duidelijk gebruikt op foto gezet die zag er uit als nieuw maar ook nieuwe spullen die er weer bijna gebruikt uit zagen

blijft een lastige zaak ..dingen goed op de foto zetten

nou hoop dat je m goed op kunt knappen , hij zal iig wel goed soepel zijn