E achter B Verkeerschool twin (ervaringen)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sjafrane
Berichten: 806
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: schiedam

E achter B Verkeerschool twin (ervaringen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 16:56

Ik ga bijna voor mijn aanhangerrijbewijs. En ik vind het toch wel spannend ik doe de 1 daagse curcus. En ik ga het natuurlijk halen Tong uitsteken . IK doe de curcus bij verkeersschool twin. Iemand ervaringen? Ik hoop dat het te doen is. ik heb gekozen voor 8 uur lessen.

groetjes

ps ik moest dit gewoon even kwijt

Kazoo
Berichten: 217
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Hoogland

Re: E achter B Verkeerschool twin (ervaringen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 07:56

Ik heb 2 weken geleden mijn E achter B gehaald. Ik heb een dagcursus gedaan bij Twin (les van half 8 tot half 2), afrijden om 2 uur. Ik had van tevoren wel vaak op het parkeerterrein met trailer bochtjes e.d. geoefend.
Ik vond het een leuke dag. Aardige instructeur (Rob), die ook nog over paarden kan meepraten Knipoog , en het allemaal erg duidelijk uitlegde. De combinatie waar ik mee reed (Nissan Terrano met zo'n les-aaanhanger) was meteen erg makkelijk te rijden (je moet ook vanaf de rijschool meteen door kleine straatjes in Utrecht gaan rijden, dus dat was wel prettig).

Wat mij betreft een goede rijschool.

Succes met de cursus en examen! (en natuurlijk ga je het halen; ze laten je niet zo snel zakken als met je gewone B-rijbewijs)

Sjafrane
Berichten: 806
Geregistreerd: 09-02-05
Woonplaats: schiedam

Re: E achter B Verkeerschool twin (ervaringen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-06 15:34

Hahah Ik ben ook aan het oefenen op een pakeerterrein vooral met achteruitrijden en met bochtjes. Ik moet ook afrijden om 2 uur. Hoe laat was jij klaar met afrijden. Ik moet ook met de nissan terrano. Ik ben benieuwd. Ik heb geen les van rob. Bedankt voor je bericht