kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 22:16

vanmiddag ben ik er achter gekomen dat er zich een rotte plek begeeft in de vloer van mijn wesco trailer.
het is al een ouwetje en nu is mijn vraag of jullie toevallig weten wat de kosten zijn van een nieuwe vloer en of dat het waard is?
trailer is geloof ik van 85zo uit mijn hoofd

cissy

Berichten: 19856
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:23

staan de wanden van je trailer op de vloer of ernaast? Als ze ernaast staan is het eenvoudiger om de bodem te vervangen dan erop, dan moet de trailer helemaal uit elkaar. Uiteraard ben je in het laatste geval wat meer tijd/geld kwijt.
ga je het zelf doen of laat je het doen?

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 11:28

k wil het laten doen in principe.
maar ik vraag me af of dat nog wel waard is bij zo'n oudere trailer

cissy

Berichten: 19856
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 11:47

ik vond mijn trailer (1994, grote 2 paards Henra) heel fijn en wilde graag weer dezelfde Lachen en heb mn hele trailer op laten knappen (ben zelf niet zo handig), al het hout vernieuwd door duurzaam dik hout, nieuw sluitwerk, nieuwe koppeling, nieuwe gasveren en neuswiel, nieuwe bodem met gietvloer en rubber op de klep en ik was 2800 kwijt, hoop geld maar voor dat geld koop je geen nieuwe trailer.
Je zou gewoon eens een dealer moeten bellen en vragen wat vervangen van een vloer kost.

olga

Berichten: 1762
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Nederweert

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 19:43

Ik had ook een slechte plek in mn bodem. Helaas is mijn trailer op de bodem gebouwd (westfalia). Ik heb advies gevraagd bij de trailerboer. Deze heeft er een nieuwe vloer overheen gemaakt. Dat scheelt je veel geld en is toch veilig. Ik was 500 euro kwijt, maar ik had nog meer dingen die gerepareerd moesten worden. Ik dank dat alleen de bodem hoogsten 300 euro heeft gekost. Daar koop je geen nieuwe voor!

cissy

Berichten: 19856
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 10:29

is ook een optie, maar dan moet je bodem niet al te ver heen zijn zodat dat nog kan, anders is het alleen maar een lapmiddel.
Mijn wanden waren ook al aangetast en om niet over een paar jaar weer alles te moeten slopen heb ik het allemaal tegelijk gedaan.

baudyh

Berichten: 4297
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Dalen,in zuid-oost drenthe.

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:11

pb even met elegance die weet het wel

sphinxie
Berichten: 816
Geregistreerd: 02-03-04

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:24

Ik heb net door mijn neef (die werkt bij een trailerdealer) de bodem laten vervangen en er gelijk een rubberen gietvloer overheen laten zetten. Daarnaast moest ik gasveren op de klep en heeft hij hem helemaal nagelopen. Ik betaalde 720 euro, en bij mij zat de bodem onder de zijwanden. In principe was mijn bodem nog prima, alleen zou het zonde zijn om die gietvloer er over heen laten zetten en dan over een paar jaar alles er weer uit te halen als de bodem wel vervangen moest worden.

Krijtje
Berichten: 4119
Geregistreerd: 06-01-05

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 20:01

Ik heb net mijn hele trailer verbouwd, ik heb er nieuwe wanden, een nieuwe klep, gasveren en een nieuwe bodem plus nieuwe gietbodem ingezet (Heja, uit '87)
Totaal zat ik rond de 1500,- en alleen de bodem was 200,= , zonder gietvloer. (het hout van de bodem moet 2,5 cm dik zijn, let daar op!!!)

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-06 23:13

Onze tweepaards Heja begint ook een beetje te rotten....laatst eens gebeld naar Heja Garderen en voor een nieuwe vloer zouden we tegen de 400 euro kwijt zijn.

nelis

Berichten: 4936
Geregistreerd: 02-10-03

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 07:00

laat maar jongens ik heb gisteren als verrassing van mijn ventje een nieuwe hotra salinero gehad!!!!!!!!!!!!!!

SuzyE

Berichten: 995
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: Dongen

Re: kosten nieuwe vloer in wesco trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 08:46

sow, dat soort cadeautjes krijg ik ook graag ja Wow!