Trailer opknappen of nieuwe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Esperanza

Berichten: 3286
Geregistreerd: 20-08-04
Woonplaats: Ramsau am Dachstein

Re: Trailer opknappen of nieuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 00:32

Ik heb een opgeknapte gekocht, niets mis mee. Heeft van die trapbescherming (daar was het hout vast rot) en een nieuwe bodem. Maar ik weet nu wel zeker van mijn 2e handsje, dat het daar nog lang mee gaat. (heb hem bij aankoop uiteraard laten keuren)

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Re: Trailer opknappen of nieuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 15:27

Tsja, het ligt er aan wat de opknapbeurt gaat kosten lijkt mij.
Bij mijn vorige trailer begon de vloer tekenen van aantasting laten zien.
Ik ben er mee naar de dealer geweest en die gaf mij een vergelijkingsplaatje en heb toen gekozen om een nieuwe te kopen.

Elegance
Berichten: 445
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: Flevoland

Re: Trailer opknappen of nieuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 15:48

carlijn83 schreef:
Tsja, het ligt er aan wat de opknapbeurt gaat kosten lijkt mij.
Bij mijn vorige trailer begon de vloer tekenen van aantasting laten zien.
Ik ben er mee naar de dealer geweest en die gaf mij een vergelijkingsplaatje en heb toen gekozen om een nieuwe te kopen.


Helemaal mee eens. Als je gaat opknappen kom je vaak meer ellende tegen dan je lief is.

cissy

Berichten: 19884
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: hut in Heicop

Re: Trailer opknappen of nieuwe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 16:43

ik heb mijn 94 trailer helemaal laten opknappen en was goedkoper uit dan een nieuwe en verder vond ik het altijd een fijne trailer dus wilde graag weer zo'n zelfde maar dan nieuwer Lachen
Kogelkoppeling is heel makkelijk te vernieuwen (laten doen) en een deurtje kun je ook als je handig bent zelf doen. Als ik jou was zou ik m een beurt laten geven en de dealer laten beoordelen in hoeverre de wanden en de bodem er aan toe zijn en dan kun je altijd nog beslissen.