Cheval Liberté trailers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Punz

Berichten: 8590
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 12:21

Dat mag, maar om degenen die er wel voor gekozen hebben weg te zetten als "niet beter wetend" is misschien een beetje vooringenomen.

Helemaal prima om er niet voor te kiezen, maar laat anderen de ruimte om er wél voor te kiezen ( vanuit domweg een positieve keuze / niet om financieel onvermogen om wat anders te kopen: want dat speelt hier in ieder geval zeer zeker niet. Ik wil alleen niet betalen voor wat ik gebakken lucht vind. Ik wil mijn paarden en mijn spullen prettig kunnen vervoeren, niets meer en niets minder. En dat doet de CL meer dan prima)

Zonnetje81
Berichten: 18696
Geregistreerd: 15-08-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 13:16

Punz schreef:
Dat mag, maar om degenen die er wel voor gekozen hebben weg te zetten als "niet beter wetend" is misschien een beetje vooringenomen.

Helemaal prima om er niet voor te kiezen, maar laat anderen de ruimte om er wél voor te kiezen ( vanuit domweg een positieve keuze / niet om financieel onvermogen om wat anders te kopen: want dat speelt hier in ieder geval zeer zeker niet. Ik wil alleen niet betalen voor wat ik gebakken lucht vind. Ik wil mijn paarden en mijn spullen prettig kunnen vervoeren, niets meer en niets minder. En dat doet de CL meer dan prima)


Misschien moet je jezelf minder aangesproken worden en het niet zo zwaar opnemen.

Punz

Berichten: 8590
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Cheval Liberté trailers

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-24 13:54

Dit gaat niet over mij joh.
Maar over het in het algemeen oordeelsvrij mogen vinden wat je vind of ervaart.

Back in topic en samenvattend:
Ik vind de CL een prima keuze