Polyester trailer, bodem vervangen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jen

Berichten: 3212
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Milheeze

Polyester trailer, bodem vervangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-22 20:22

Hoi iedereen

Wij gaan dit jaar beginnen met mijn trailer op te knappen. we beginnen met de laadklep die is niet helemaal oké meer. Heb hier al bijna alles voor, vriendlief en paps gaan het maken dus dat komt wel goed.

Nou wil "ik" volgend jaar de bodem gaan (laten) doen :') . Deze is op zijn tijd aan vervanging toe maar kan nog wel mee.
Nou heb ik rondgekeken op internet en gelezen dat bij sommige trailers de ombouw op de bodemplaat staat en bij andere trailer de bodemplaat tussen de ombouw inligt.

Hoe kan je zien zonder heel je trailer uit elkaar te moeten halen of hoe je bodem erin ligt? Of kan je dat gewoonweg niet zien :+

Ik wil vast rondkijken hoe of wat aan materiaal en hoeveel werk het gaat zijn. Als we de kap eraf moeten halen dan wordt het toch wat lastiger om het zelf te moeten doen.

Dit is mijn trailer.
(misschien dat iemand kan zien aan het type hoe het zit)
Bouwjaar is 2000

Afbeelding

Alvast bedankt

Karreman
Berichten: 580
Geregistreerd: 04-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-22 12:43

Je kunt zelf op onderzoek uitgaan of een Bockman dealer bellen. Met een (plamuur)mes in een hoekje proberen of je hem langs de zijwand naar beneden kunt steken, dan licht de bodem er tussen, of als je over de bodem onder de zijwand kunt komen dan ligt ie onder de zijwand. Je zult waarschijnlijk een stukje kitnaad moeten verwijderen