(VOLG) Opknappen Bockmann Uno Trailer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xkikidegroot
Berichten: 98
Geregistreerd: 14-04-17
Woonplaats: Oosterhout

(VOLG) Opknappen Bockmann Uno Trailer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-19 18:49

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaresse van een Bockmann Uno trailer *\o/* . Ik was rustig aan opzoek naar een 1,5 paards trailer die ik met mijn B rijbewijs mag rijden. Eigenlijk meteen nadat ik marktplaats openende zag ik een prachtige Bockmann Uno staan. Meteen gereageerd en vrijdag afgesproken en gisteren meegenomen.

Helaas heeft de trailer wel wat gebreken, die nemen voor lief. Zo is de onderkant van twee wanden aan het rotten . En is de wand met deur helemaal aan vervanging toe. Ik heb gelukkig een handige familie dus hebben we voor de komende tijd nog een erg leuk project voor de boeg. Het leek me erg leuk om een volg topic te starten zodat anderen de vordering kunnen zien, maar ik zelf ook.

We zijn nog erg in twijfel wat we precies gaan doen. Zo zitten we te twijfelen of we de wanden vervangen met hout of met aluminium platen aan de slag gaan. Als we aluminium platen gaan gebruiken wil ik de kap verven of zwart gaan laten wrappen. Natuurlijk worden er ook wat kleinere dingen aangepakt om de trailer een nog mooiere uitstraling te geven.


Misschien hebben eventueel andere bokkers nog ideeën of tips. _/-\o_

Zoals de trailer er nu uitziet:
[ img ]


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker