Hele lange trailer rit, hoe?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SolarHertog
Berichten: 283
Geregistreerd: 22-06-18

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 07:01

Ach wat vervelend nieuws zeg.

Ik hoop dat jullie je snel wat beter voelen. Veel sterkte daar!

Delphi2

Berichten: 2891
Geregistreerd: 17-08-03
Woonplaats: Frasselt (DE)

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 10:16

Wat een nare wending, heel veel sterkte en beterschap.

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 10:18

En allebei goed de nacht door gekomen? Beetje bekomen van de eerste schrik?

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-20 10:24

Ik zal vanavond even uitgebreid op iedereen antwoorden.
Nacht redelijk doorgekomen, helaas zo goed als niet geslapen.

Mogen gelukkig beide naar huis dus worden zo door m’n vader en schoonvader opgehaald.

Schrik is nog niet weg, zie de hele tijd het moment weer voor me.. zal met de tijd hopelijk over gaan.

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-20 10:25

Saaams schreef:
Oh jeetje. Gelukkig was Barbie nog niet mee. Maar wel een erg nare wending. Thuisfront zal wel enorm geschrokken zijn.

Idee om toch te investeren in transport naar NL door een bedrijf? Gezien de auto en trailer een flink verzekeringsverhaal zullen worden en er wellicht een stukje angst gaat meespelen in het nieuwe reis avontuur. Zou ik toch kijken of iemand haar kan vervoeren. Al is het maar tot over de grens.


Ben ook heel blij dat Bar er niet in stond!

Over 2 weken gaan m’n vader en ome Arie en ik haar ophalen. Vind het jammer dat ik nog 2 weken op m’n meisje moet wachten maar ben allang blij dat we alle 4 nog in leven zijn.

Saaams

Berichten: 13279
Geregistreerd: 20-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 10:28

xbelieveitx schreef:
Saaams schreef:
Oh jeetje. Gelukkig was Barbie nog niet mee. Maar wel een erg nare wending. Thuisfront zal wel enorm geschrokken zijn.

Idee om toch te investeren in transport naar NL door een bedrijf? Gezien de auto en trailer een flink verzekeringsverhaal zullen worden en er wellicht een stukje angst gaat meespelen in het nieuwe reis avontuur. Zou ik toch kijken of iemand haar kan vervoeren. Al is het maar tot over de grens.


Ben ook heel blij dat Bar er niet in stond!

Over 2 weken gaan m’n vader en ome Arie en ik haar ophalen. Vind het jammer dat ik nog 2 weken op m’n meisje moet wachten maar ben allang blij dat we alle 4 nog in leven zijn.


Wat fijn dat je vader en oom haar nu willen ophalen! Nog even geduld. Maar dat is het wachten waard. Nu lekker naar huis en als het niet gaat gewoon een afspraak maken bij de huisarts om zsm het te verwerken.

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-20 23:55

We zijn gelukkig veilig thuis!

Ga morgen even uitgebreid antwoorden maar ben nu echt te moe etc.

tienus63

Berichten: 12123
Geregistreerd: 09-08-05

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-20 23:56

Fijn dat jullie weer thuis zijn.
Nu uit rusten en alles wat er gebeurd is verwerken en plekje geven.

Neon

Berichten: 4937
Geregistreerd: 03-07-06

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 00:22

Ah nee wat een naar bericht... beterschap en sterkte!

smit_ilse

Berichten: 2140
Geregistreerd: 20-01-06
Woonplaats: benningbroek

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 03:05

Wow jeetje dat is even een andere wending zo. Heel veel sterkte en beterschap!!!

cariena1973
Berichten: 510
Geregistreerd: 07-04-09
Woonplaats: Oldenzijl

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 04:38

Heel veel sterkte

Marisje76

Berichten: 1999
Geregistreerd: 20-02-09
Woonplaats: noord-brabant

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 06:24

Heel veel beterschap en sterkte. Een kleine tip , wacht niet v te lang met hulp zoeken als je last blijft houden van de schrik. Gelukkig kan je haar over 2 weken weer knuffelen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 20:48

Hoe gaat het Ts?

IlonavL

Berichten: 1164
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-20 23:38

Wow, wat een verhaal met voor nu een nare afloop :( Heel veel beterschap en sterkte, dat is nu het belangrijkst!

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 11:51

Met ons gaat het gelukkig redelijk goed. Alle 4 wel waf kneuzingen en blauwe plekken en mijn vriend heeft 4 hechtingen maar we zijn er zo ongelofelijk goed vanaf gekomen!
Word voorlopig alleen niet paardrijden, maar daar kan ik mee leven. Vind het vooral ontzettend erg voor mijn vriend dat zn hele auto in 1 klap weg is. Maar we leven nog.
We weten alle 4 niet precies wat er is gebeurd. Ik ben de enige die wat herinnerd en dat is dat ik een vrachtwagen op ons af zag komen. Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

We hebben een nacht in het ziekenhuis doorgebracht, aantal x een echo gehad en een Corona rest gedaan en alles was gelukkig goed.

Gister inderdaad bij de huisarts geweest ivm trauma en ik ga vandaag contact opnemen met mijn ambulant begeleider.

Ik ben ontzettend blij met jullie berichtjes. Heeft me echt goed gedaan!

Is er hier heel toevallig iemand op bokt met een klein paarden vrachtwagentje of een adresje weet waar je er 1 voor weinig kunt huren? Budget is ineens heel erg geslonken helaas met alle kosten die nu gaan komen..

suffie
Berichten: 5716
Geregistreerd: 06-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:18

Zo de knetter, wat hebben jullie enorm veel geluk gehad!! Fijn dat jullie niet gewond zijn en goed dat je meteen hulp hebt gezocht. Heel veel sterkte met het verwerken van dit alles. :(:)

_Penotti
Berichten: 6267
Geregistreerd: 28-02-20
Woonplaats: Tussen de velden

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:20

Sooo, die auto. Jullie hebben echt veel geluk gehad.
Begrijpelijk dat je daar nog wel even hulp bij kunt gebruiken. :knuffel:

xGoldenHero

Berichten: 1902
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:31

Wow wat een enorme klap is dat geweest! Een wonder dat jullie er zo goed vanaf zijn gekomen.. heel veel sterkte samen want dit is echt heftig

Letsdunit

Berichten: 7792
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:32

Waarom laat je haar niet ophalen door een transporteur ? Die jongens rijden door heel Europa en de kosten vallen vaak ook wel mee.

dushishoeve

Berichten: 720
Geregistreerd: 18-09-11
Woonplaats: Heemskerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:34

Jeetje ts wat ontzettend heftig! Dat moet echt een nachtmerrie zijn en een flink trauma. Gelukkig zijn jullie er goed vanaf gekomen maar dit is wel een hele nare wending... heel veel sterkte voor jullie!

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 12:34

Letsdunit schreef:
Waarom laat je haar niet ophalen door een transporteur ? Die jongens rijden door heel Europa en de kosten vallen vaak ook wel mee.


Omdat ik er van uit ga dat dat gewoon niet in mijn budget gaat passen helaas, zeker nu niet met alle andere bijkomende kosten.

Safiy93
Berichten: 383
Geregistreerd: 06-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:35

Zo hee, die foto’s van de auto. Heftig TS!!
Rot situatie. Hoop dat jullie er snel weer bovenop komen, zowel mentaal als fysiek.

Letsdunit

Berichten: 7792
Geregistreerd: 05-07-01
Woonplaats: Wieringerwerf

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:39

Ik weet natuurlijk niet wat je budget is maar om even een voorbeeld te noemen, mijn pony koste me 400 euro vanuit Engeland, dat is met de boot en papier afhandeling inbegrepen. http://potijkpaardentransport.nl/ kun je gewoon een offerte bij aanvragen, misschien is het een idee voor je

Apple

Berichten: 76210
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Hele lange trailer rit, hoe?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-20 12:45

Jeetje mina, wat een heftige foto's! Van de auto is inderdaad helemaal niets meer over :oo . Jullie mogen van geluk spreken dat je er zo vanaf bent gekomen.

Toch nog enig idee hoe het heeft kunnen gebeuren? Verblinding door de zon ofzo? Wordt er nog een onderzoek naar ingesteld door de politie of niet?

xbelieveitx

Berichten: 620
Geregistreerd: 19-04-13
Woonplaats: Veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-20 13:05

Letsdunit schreef:
Ik weet natuurlijk niet wat je budget is maar om even een voorbeeld te noemen, mijn pony koste me 400 euro vanuit Engeland, dat is met de boot en papier afhandeling inbegrepen. http://potijkpaardentransport.nl/ kun je gewoon een offerte bij aanvragen, misschien is het een idee voor je


Dat is ver boven mijn budget. Maar ik heb toch even een offerte op gevraagt. Denk dat du toch wel iets gunstiger is qua kilometers dan Engeland. Thanks voor de tip