De trotse eigenaren van de shetlanders!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Bruuntje
Berichten: 307
Geregistreerd: 15-11-05
Woonplaats: heerhugowaard

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 21:31

ik ben de troste (vz) van goldenboy!
Als hij weg moet van die boer neem ik hem zeker over!
Hier foto's van me moppie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

is het geen lekkerding

aur0ra_h0rse
Berichten: 389
Geregistreerd: 24-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-06 21:41

zeker lekkerding! wat een stoere foto's vooral ed eerste

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-06 23:51

Inderdaad een stoer ding!
Wat een mooie dikke bos manen

aur0ra_h0rse
Berichten: 389
Geregistreerd: 24-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 09:05

nohg meer?

loveSaros

Berichten: 1094
Geregistreerd: 02-09-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 09:08

Ik heb ook een shetje
Hij heet Joost:

Afbeelding

Lijkt het geen onschuldig schatje?

aur0ra_h0rse
Berichten: 389
Geregistreerd: 24-10-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-06 09:58

weat een een verschrikkelijk leif lekkerding! dat hatertje is oo kegt super!!!! wie rijde er allemaal nog o hun shet???

_Mel

Berichten: 4039
Geregistreerd: 25-11-05
Woonplaats: Zakynthos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:13

Ik heb ook 2 verzorgschetjes!
De ene heet Janneke en is 6 jaar oud, Merrie en super lief en eigenwijs, vind springen echt geweldig!
Van haar heb ik heleaas geen foto..

Dan heb ik ook nog Pluisje, ze is 3 jaar oud heel lief, maar heeft een hele sterke eigen wil. :
http://home.zonnet.nl/john.roskam/images/bokt9.bmp
Als die te groot is maak ik er wel een link van!

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:23

Aangezien iedereen toch foto's plaatst kan ik natuurlijk neit achterblijven

Jimmy el Caliento
Afbeelding

Vincent van de Waaldijk
Afbeelding

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: De trotse eigenaren van de shetlanders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:26

Nou geen eigenaar maar wel de trotse verzorger van mijn shetje

Tristan 9 jaar oud en ik verzorg hem ongeveer 3 jaar

Picture van hem
Afbeelding
Afbeelding

en voor meer foto's klik op deze link:
viewtopic.php?f=53&t=554876&hilit=

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:29

@ Siebjelover: Even een tip, niet banketstaaf bedoeld natuurlijk, maar je bit is veel en veel te klein, je moet minimaal een hele maat groter hebben

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:34

sorry hoor maar je kan hier niet over oordelen. Hij doet altijd heel raar met zijn mond! Ik moet nog sperriem hebben maar de mijne is te groot. Hij heeft bitmaat 13.5 dat lijkt me echt wel groot genoeg en de eigenaresse heeft veel verstand van paarden en zegt dat hij goed zit. DUS!

Francien_
Berichten: 2325
Geregistreerd: 06-06-05

Re: De trotse eigenaren van de shetlanders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:45

Ik heb een verzorgshetlander. Hij heet Mickey en wordt dit voorjaar alweer 9. Ik verzorg hem nu ong. anderhalfjaar. Ik heb hem zelf ingereden, hij reageert goed op je stem, en op je been. Hij wordt recreatief gereden. Ikzelf rijd er niet meer op want ik ben 1.70 en Mick is 0.95 . Mijn vriendin rijd er nu op zij is ee stuk kleiner dan ik. Verder oefenen we met grondwerk, cavalettis, vrijspringen, aan de fiets en af en toe lange lijnen. Voor foto's zie profiel!

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:46

typisch bokt weer..zucht

malouuu

Berichten: 1370
Geregistreerd: 24-01-06

Re: De trotse eigenaren van de shetlanders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:50

ik denk dat het goed bedoeld is hoor

maar volgens mij is bit niets eens zo te klein; zie foto´s in haar profiel

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:53

precies!!!!! hij gedraagt zich als een hengst..en als je die foto in die link ziet..die van onderaf genomen van zijn mond, dan kun je zien dat het bit echt precies past

piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Re: De trotse eigenaren van de shetlanders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:54

Er wordt alleen een tip gegeven Ik dacht bij het zien van de foto's ook dat het bit te klein was. Maar als de eigenaresse er zeker van is dat het goed zit dan zal dat wel.
Een erg leuke shet trouwens

En die Jimmy el Caliento is echt om te

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 10:55

dank je wel :d!!!! Die van jou zijn ook sweet!!

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 11:36

Siebjelover schreef:
sorry hoor maar je kan hier niet over oordelen. Hij doet altijd heel raar met zijn mond! Ik moet nog sperriem hebben maar de mijne is te groot. Hij heeft bitmaat 13.5 dat lijkt me echt wel groot genoeg en de eigenaresse heeft veel verstand van paarden en zegt dat hij goed zit. DUS!


Jeetje doe eens even gezond of zo zeg. Wat ben jij asociaal zeg. Ik zeg al heel voorzichtig dat het een tip is, op deze foto's is het bit gewoon te klein, of het er in het echt anders uit ziet weet ik natuurlijk niet. Maar het stuk waar de ring aanzit zit hier in zijn mond wat dus aangeeft dathij te klein is. Dan kan je ook normaal zeggen dat het toevallig op deze foto's zo is maar dat hij raar deed emt zijn mond

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re: De trotse eigenaren van de shetlanders!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 11:37

piedrolover schreef:
En die Jimmy el Caliento is echt om te



Dank je volgend jaar verwachten we zijn eerste vier veulens erg spannend dus

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 11:39

karoliena schreef:
Siebjelover schreef:
sorry hoor maar je kan hier niet over oordelen. Hij doet altijd heel raar met zijn mond! Ik moet nog sperriem hebben maar de mijne is te groot. Hij heeft bitmaat 13.5 dat lijkt me echt wel groot genoeg en de eigenaresse heeft veel verstand van paarden en zegt dat hij goed zit. DUS!


Jeetje doe eens even gezond of zo zeg. Wat ben jij asociaal zeg. Ik zeg al heel voorzichtig dat het een tip is, op deze foto's is het bit gewoon te klein, of het er in het echt anders uit ziet weet ik natuurlijk niet. Maar het stuk waar de ring aanzit zit hier in zijn mond wat dus aangeeft dathij te klein is. Dan kan je ook normaal zeggen dat het toevallig op deze foto's zo is maar dat hij raar deed emt zijn mond



zo kan die wel weer hoor...!!! Mij beetje asociaal noemen..... je moet gewoon niet oordelen over 1 foto... en zeg gewoon anders niets..alsjeblieft zeg!!!!

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 11:40

karoliena schreef:
Siebjelover schreef:
sorry hoor maar je kan hier niet over oordelen. Hij doet altijd heel raar met zijn mond! Ik moet nog sperriem hebben maar de mijne is te groot. Hij heeft bitmaat 13.5 dat lijkt me echt wel groot genoeg en de eigenaresse heeft veel verstand van paarden en zegt dat hij goed zit. DUS!


Jeetje doe eens even gezond of zo zeg. Wat ben jij asociaal zeg. Ik zeg al heel voorzichtig dat het een tip is, op deze foto's is het bit gewoon te klein, of het er in het echt anders uit ziet weet ik natuurlijk niet. Maar het stuk waar de ring aanzit zit hier in zijn mond wat dus aangeeft dathij te klein is. Dan kan je ook normaal zeggen dat het toevallig op deze foto's zo is maar dat hij raar deed emt zijn mond


ik vind mijn reactie niet raar...ik zei dat je niet kan oordelen over 1 foto en dat is toch zo want je zegt zelf dat je het niet kan weten omdat je het in het echt nog niet hebt gezien...

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 11:42

kijk maar in me profiel..das het zelfde bit en het past goed

LADPR

Berichten: 14179
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Harderwijk

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 11:57

Hoe jij reageageert vind ik echt niet normaal, op die foto's die je plaatste is hij te klein, in je profiel valt het inderdaad mee dat kan ik toch neit weten, kan je wel typisch bokt noemen maar die idiote reactie van jou is pas vreemd. Ik geef puur een tip.

Nogmaals je had ook gewoon normaal kunnen reagere, als iedereen zo reageert als jou zou het lekker gezellig zijn hier zeg.

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 12:11

Ik had jou al uitgelegd dat ik op zoek ben naar een sperriem. Hij is heel vervelend bezig de laatste tijd en hangt in me handen. Hiervoor krijg ik ook tips van anderen, van hoe ik het beter kan doen en het gaat nu al veel beter. Ik werk nu met een andere neusriem en hij reageert veel beter. De 2e foto had ik genomen en hij was aan het eten. Toen kauwde hij en ging het bit even raar zitten. Puur moment opname dus...

jij mag wel eens op je woorden letten trouwens!!!

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-06 12:13

het bit verschuifd gewoon heel erg..dan zit hij aan de andere kant langer..als je hem dan goed legt dan is het goed. Met me nieuwe neusriem is er niets meer aan de hand het bit blijft stil in zijn mond liggen gelukkig