De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-22 10:37

Na 2 jaar afwezigheid door de welbekende Corona omstandigheden is het dit jaar weer zover, de NMPRS Zomershow, groter en met meer rubrieken dan voorheen *\o/*

Wanneer? Zaterdag 2 juli.
Waar? De Nieuwe Heuvel in Lunteren.
Voor wie? Alle mini's ongeacht stamboek tot 106cm.

Wie doen er mee? :D

https://www.minipaarden.nl/Zomershow/Klassenlijst.aspx

Facebook/ Instagram: NMPRS Zomershow

Luna2006

Berichten: 3163
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 18:41

Wij komen sowieso al met 1 hengstje!

Onze lease hengst rebel!
Afbeelding

Zion hebben we ook ingeschreven maar eerst maar eens kijken wat de kijkers zeggen aankomende week.

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:39

Wat leuk!
Ik krijg die kleine dikkert hier natuurlijk nooit in model in zo’n korte tijd, maar misschien eerst een keertje kijken.

har166

Berichten: 2039
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-22 19:46

Oh super leuk! Ik denk dat ik kom kijken. Teun z'n grootste talent is eten dus ik denk niet dat we met een prijs thuis zouden komen hahahah, naja wellicht als we met de verkleedronde meedoen _O- Afbeelding

Zijn hier ook mensen die weleens hebben meegedaan? En ik neem aan dat je lid moet zijn van het nmrps als je wilt meedoen, klopt dat?

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-22 12:49

har166 schreef:
Oh super leuk! Ik denk dat ik kom kijken. Teun z'n grootste talent is eten dus ik denk niet dat we met een prijs thuis zouden komen hahahah, naja wellicht als we met de verkleedronde meedoen _O- [ [url=m/cCZayI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zijn hier ook mensen die weleens hebben meegedaan? En ik neem aan dat je lid moet zijn van het nmrps als je wilt meedoen, klopt dat?



Nee hoor, iedereen kan mee doen aan de show. Leden en niet leden, van Amerikaanse mini tot shetlander, als je pony maar max 106cm is.

De keuringsklasse zijn er voor basis en luxe paardjes maar daarnaast zijn er veel doe klasse. Obstakel aan de hand, springen, vrijheidsdressuur, lange lijnen, mennen en liberty. Voor ieder wat wils.

Meer info vind je op de instagram of de website, minipaaarden.nl

har166

Berichten: 2039
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-22 10:33

Ik heb net het inschrijfformulier op de post gedaan, het leek me echt leuk om ( idd voor de fun ) mee te doen!

Alleen zijn schofthoogte is een beetje gegokt, hij wordt de 25e gemeten maar zag op fb dat 1 klasse al bijna vol zat dus dacht doe toch maar op de post.

Vind de reis er naar toe wel heel spannend. Ik mag iemands vrachtwagentje lenen, maar voor iemand die normaal gesproken een Aygo rijd is die vrachtwagen een enorm gevaarte O:)

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-22 10:03

har166 schreef:
Ik heb net het inschrijfformulier op de post gedaan, het leek me echt leuk om ( idd voor de fun ) mee te doen!

Alleen zijn schofthoogte is een beetje gegokt, hij wordt de 25e gemeten maar zag op fb dat 1 klasse al bijna vol zat dus dacht doe toch maar op de post.

Vind de reis er naar toe wel heel spannend. Ik mag iemands vrachtwagentje lenen, maar voor iemand die normaal gesproken een Aygo rijd is die vrachtwagen een enorm gevaarte O:)


Dat went snel genoeg, ik heb zelf ook een 2 paards bus (vrachtwagen is in mijn ogen wat anders :') en dat rijdt geweldig makkelijk. Ruimte zat om te parkeren dus dat komt best goed.

Er zijn inderdaad een aantal klasse die bijna vol zitten, we hebben al ontzettend veel aanmeldingen :D

Naborah

Berichten: 3552
Geregistreerd: 30-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 10:32

Wat ontzettend leuk, dank voor het delen!
Heeft iemand ervaring met het obstakelparcours? Ik ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen, 60 seconden is niet heel lang haha.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-22 13:10

Naborah schreef:
Wat ontzettend leuk, dank voor het delen!
Heeft iemand ervaring met het obstakelparcours? Ik ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen, 60 seconden is niet heel lang haha.


Er staat een ring vol obstakels, welke zie je natuurlijk de dag zelf om iedereen even veel kans te geven bij de oefeningen.

Maar in het verleden was dit een zeil waar de pony over moest. een sprongetje, een brug, een tunnel, een vliegengordijn, balk waar ze zijwaarts over moeten, een bochtje achteruit etc.

Per oefening scoor je een punt, in de 60 sec moet je zoveel mogelijk punten zien te halen, dus je doet die oefeningen die jouw pony goed kan. Je mag dus vaker over dezelfde hindernis alleen niet dezelfde hindernis 2 keer achter elkaar.

We hebben dit jaar een heel nieuw parcours aangeschaft dus er staat echt iets leuks, het is voor iedereen weer allemaal nieuw!

Dustinlover

Berichten: 8742
Geregistreerd: 17-12-04
Woonplaats: Cromvoirt

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 13:52

Ik ben er ook bij, maar dan als fotografe :D

gonniee
Berichten: 510
Geregistreerd: 26-04-21

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 14:11

Is er al iets van een programma bekend? Ik wil misschien komen kijken

Naborah

Berichten: 3552
Geregistreerd: 30-01-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 17:13

mvdbijl schreef:
Naborah schreef:
Wat ontzettend leuk, dank voor het delen!
Heeft iemand ervaring met het obstakelparcours? Ik ben benieuwd wat ik me daarbij moet voorstellen, 60 seconden is niet heel lang haha.

Per oefening scoor je een punt, in de 60 sec moet je zoveel mogelijk punten zien te halen, dus je doet die oefeningen die jouw pony goed kan. Je mag dus vaker over dezelfde hindernis alleen niet dezelfde hindernis 2 keer achter elkaar.


Dankje, duidelijk! Klinkt hartstikke leuk :D

Jolliej

Berichten: 3371
Geregistreerd: 24-09-09
Woonplaats: Firdgum

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-22 17:27

Mijn vrienden en ik maken er altijd een dagje weg van. Iedereen kiest iets uit waar ze aan mee willen doen. En dit jaar zijn we er ook weer bij! *\o/*

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-22 10:12

gonniee schreef:
Is er al iets van een programma bekend? Ik wil misschien komen kijken


Op onze website kan je zien welke rubrieken er allemaal zijn, www.minipaarden.nl onder het kopje Zomershow.

Er zijn 4 ringen dus genoeg te zien.
2 ringen draaien de sport/spel en menklasse, de andere 2 ringen de keurings- en kleur klasse.

Een goed gevulde dag, want er zijn inmiddels al meer dan 220 rubriekaanmeldingen.

Ook is er een goed gevuld strodorp met geweldig leuke standhouders en, een lekker terras om van alles te genieten.

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-22 10:12

Jolliej schreef:
Mijn vrienden en ik maken er altijd een dagje weg van. Iedereen kiest iets uit waar ze aan mee willen doen. En dit jaar zijn we er ook weer bij! *\o/*


Gezellig, leuk dat jullie er weer bij zijn :D

mvdbijl

Berichten: 3675
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-22 10:12

Dustinlover schreef:
Ik ben er ook bij, maar dan als fotografe :D


*\o/*

jolandje

Berichten: 14288
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 13:53

yess, ik heb ons ( nina en ik ) ingeschreven voor de kwaliteits en bewegings klasse en de kleurenklasse . we nemen mee...... onze kleine spring in het veld Dionne ( Josta Ziyadah's Dionne ) <3 we hebben er zin in :)


Afbeelding

har166

Berichten: 2039
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 17:15

jolandje schreef:
yess, ik heb ons ( nina en ik ) ingeschreven voor de kwaliteits en bewegings klasse en de kleurenklasse . we nemen mee...... onze kleine spring in het veld Dionne ( Josta Ziyadah's Dionne ) <3 we hebben er zin in :)


[ [url=m/7dk7sk.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat leuk! Ik wilde ook meedoen met de kleurenklasse maar mijn kleur zat daar niet tussen haahahaa, dus nu maar voor de kwaliteits en bewegingsklasse ingeschreven ( en vaardigheid aan de hand en liberty ).

Duality

Berichten: 3840
Geregistreerd: 18-09-09
Woonplaats: Earth

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 17:28

Ik doe voor het eerst mee! Neem 2 mini's mee, met de ene doe ik enkel obstakel en met de ander obstakel, liberty en de kleurenklasse!

Ik heb er zin in!

marrie1999
Berichten: 160
Geregistreerd: 08-11-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 17:46

Ik heb mij als het goed is vandaag ook aangemeld voor de zomershow met mijn 2 mini's.
Super veel zin in. Is voor mij de eerste keer meedoen, ben er alleen nog maar een keer wezen kijken.


Afbeelding

Pin (WMM Velvets pin up girl) voor kwaliteit en bewegingsklasse & Liberty
Jennek (BS Rebel's Jenneke) ook voor kwaliteit en bewegingsklasse & Springparcours

jolandje

Berichten: 14288
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 19:11

har 166 wat voor kleur heb je dan? zal toch onder één van de categorieen passen :j

ja liberty is ook altijd erg leuk en Dionne zou dat ook heel goed doen, maar het is jammer genoeg altijd de laatste rubriek, en dan moet je zooo lang wachten -O-

novaaaasje
Berichten: 197
Geregistreerd: 20-01-19

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 19:25

jaa ik ben er ook voor het eerst! Met of zonder paard weet ik nog niet hahaha. Als ik zonder ga ga ik iniedergeval de fotograaf uithangen haha

har166

Berichten: 2039
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ekehaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 19:30

jolandje schreef:
har 166 wat voor kleur heb je dan? zal toch onder één van de categorieen passen :j

ja liberty is ook altijd erg leuk en Dionne zou dat ook heel goed doen, maar het is jammer genoeg altijd de laatste rubriek, en dan moet je zooo lang wachten -O-



Uhm welke kleur niet? :+ hij is in de winter zwart, nu is hij grijs met donkere benen, bruin hoofd en rode manen en van de zomer is het grijze laagje er weer af en is het een beetje roodschimmel. Kort samengevat is hij na zijn wintervacht een roan/ moorkop. Hierdoor valt hij niet onder de categorieën, geen appaloosa, geen bont en geen 1 kleurige. Ergens hierboven heb ik een foto van hem in zijn zomervacht.

Jorex

Berichten: 9962
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Re: De NMPRS Zomershow (funshow voor alle mini's)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 19:55

Kan ik me hiervoor nog aanmelden? Zou graag willen mennen. Ik heb 2 mini shetjes. Moet ook even kijken of mijn groom kan en anders komen we gezellig kijken. :D

jolandje

Berichten: 14288
Geregistreerd: 30-03-09
Woonplaats: huisje in het groen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 20:02

har166 schreef:
jolandje schreef:
har 166 wat voor kleur heb je dan? zal toch onder één van de categorieen passen :j

ja liberty is ook altijd erg leuk en Dionne zou dat ook heel goed doen, maar het is jammer genoeg altijd de laatste rubriek, en dan moet je zooo lang wachten -O-



Uhm welke kleur niet? :+ hij is in de winter zwart, nu is hij grijs met donkere benen, bruin hoofd en rode manen en van de zomer is het grijze laagje er weer af en is het een beetje roodschimmel. Kort samengevat is hij na zijn wintervacht een roan/ moorkop. Hierdoor valt hij niet onder de categorieën, geen appaloosa, geen bont en geen 1 kleurige. Ergens hierboven heb ik een foto van hem in zijn zomervacht.

haha, das wel apart ja, maar ik denk dat die onder eenkleurig valt :)