[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Elaine_
Berichten: 2164
Geregistreerd: 19-07-04

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:45

Zo dat is een aardig verschil!
Hij zal vast blij zijn dat hij dat enorme pak haar kwijt is.

_Nelleke_

Berichten: 8067
Geregistreerd: 02-11-07

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:59

Ik moest wel even lachen van de voor en na foto! Die pepper, knapt er in elk geval lekker van op!

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 02:35

Ik had blijkbaar het topic ontstipt :')

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes naar aanleiding van het inslapen van mijn lieve paard. Iedere dag is moeilijk, en nogsteeds iedere dag mis ik hem extreem. Ik heb wel van de week mijn nieuwe d pony opgehaald. Wellicht wat snel... Kwam haar per toeval tegen, toch gaan kijken, en de klik was er gelijk. Het was alsof het echt zo moest zijn. Nu thuis is ze nogsteeds fantastisch!

Wat een heerlijke beelden van iedereen in de sneeuw! Ik heb ook heerlijke ritjes gehad met de slee en stalgenootjes. Was fijn om mijn gedachten te kunnen verzetten na het inslapen.

Jeetje wat enorm balen Susanne, dat Willem weer zo’n aanval heeft gehad. Gelukkig gaat het nu weer wat beter. Ik hoop echt dat je ooit nog bij de oorzaak kunt komen :)

Fijn dat de operatie van Duvel goed is gegaan. Toch altijd spannend... zijn voorpluk inmiddels wat bijgepunt? := fijn dat hij nu weer lekker thuis is :(:)

Kymberley, fijn dat Pepper weer is geschoren, wat is hij mooi slank! Niet verwacht dat er zoveel haar op zou zitten :D

Susanne

Berichten: 11613
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:13

Nogmaals sterkte Linsey. Zo oneerlijk voor jullie :(:) Je hebt inderdaad heel snel een nieuwe gevonden. Maar als het goed voelt, is dat toch prima. Je valt anders echt in een gat na zoveel intensieve zorg...
Veel geluk met haar gewenst.


Vanochtend is Willem opgenomen in Utrecht.
Ik weet het namelijk echt niet meer met hem, ik geloof gewoon niet dat een pony, die álles gezien en gedaan heeft, van “de een op de andere dag” niet meer buiten te rijden is, en dat gedrag binnen in de bak ook begint te vertonen en op stal/aan de hand ook.

Ik vond het enorm moeilijk om hem achter te laten. Voelt zo gek om zonder hem naar huis te gaan. Ik hoop zó dat ze iets kunnen vinden...

Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30511
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:37

Linsey nogmaals heel veel sterkte! :(:)
Super fijn dat je een nieuwe pony hebt gevonden. Leuk dier! Je had pas een fotoshoot toch? Heb je al foto's?

Suus hopelijk kunnen ze iets vinden. Lijkt me enorm frustrerend als je pony ineens zo anders is en je niet snapt waar het door komt.
Hoop dat Willem snel weer thuis is. Mag je bij hem op bezoek? Is niet echt in de buurt natuurlijk.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:16

Wat heftig suus! Snap dat het gek is. Wat gaan ze doen?

_Nelleke_

Berichten: 8067
Geregistreerd: 02-11-07

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 20:03

Oh nee Willem! Heftig hoor Susanne, ik snap wel dat je het moeilijk vind om hem daar achter te laten. Gelukkig is hij daar in goede handen. :)

_Elaine_
Berichten: 2164
Geregistreerd: 19-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 22:04

Jeetje wat heftig Susanne!
Gaan ze die ct scan maken?
Lijkt me heel lastig om je vriendje zo achter te moeten laten.
Sterkte! :(:)

Frummels

Berichten: 7031
Geregistreerd: 07-02-12
Woonplaats: Den Haag

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 22:13

Linsey :(:)
Maar gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Heel erg leuk!

Suus: oh jeetje. Ik snap heel goed dat je het niet meer weet en dat het moeilijk is om hem achter te laten. Ik hoop dat ze iets kunnen vinden wat zijn klachten verklaart. :(

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 00:09

Nogmaals heel veel sterkte Susanne, we spraken elkaar vanmiddag al even, maar duim echt dat je duidelijkheid krijgt. Wanneer gaan alle onderzoeken gebeuren?

Dankjulliewel meiden! :)

_Nelleke_

Berichten: 8067
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 16:17

Sorry Linsey ik lees helemaal over je bericht heen, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Heb je een foto? Wat voor paard is het?

Susanne, weet je al meer over Willem?

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-21 17:31

Suus is er al meer bekend over Willem?

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 22:58

Romy: ik heb je even een pb gestuurd.

Mandy: ik had zwarte springschoenen gekocht met zwart bont en glitters :)) Echt geinig, maar helaas past Sjors ze niet dus ik heb ze terug gebracht. Had daarnaast alleen Equishine gekocht.

Kymberley: fijn dat Pepper zijn gebit weer helemaal netjes is en wat is er een haar afgekomen! Knappe pony!

Nelleke: fijn dat Duvel weer thuis is!

Linsey: wat fijn dat je zo blij bent met je nieuwe aanwinst, kan me voorstellen dat het nog wel een beetje dubbel voelt :(:)

Suus: :knuffel:

Ik had vanmiddag eindelijk weer tijd om een bosritje te maken met Sjors, ruim een uur genoten van het prachtige weer. Helaas betekend het voorjaar voor Sjors wel dat het weer tijd is om achterlijk te doen door licht strepen van de zon en boomstammen die er al maanden liggen :roll:

Mandyy

Berichten: 30511
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-21 23:05

Suus hoe is het met je? Al nieuws over Willem?

Hoe is het met Duvel?

Jammer dat het niet past Ayla! Lekker dat je kon rijden, maar niet helemaal ontspannen dus? :P

Romy hoe bevalt je huis?

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 08:26

Wat vervelend dat het nu niet meer ontspannen is!

Mandy bevalt goed! Ik heb nog wel als ik hier door de straten loop heel erg een vakantie gevoel. En soms nog wat last van heimwee.

Wij gaan vandaag voor het eerst met de pony’s naar het bos. Is nu allemaal een stuk dichterbij.

Mandyy

Berichten: 30511
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 20:12

Snap ik hoor! Kende je de omgeving al of is alles nieuw?
Ik heb een vriendin in jouw nieuwe woonplaats, dus kom er ook regelmatig. Leuke stad. :j

Hoe was het in het bos?

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-21 22:21

Oh wat leuk!! Ik kende het nog helemaal niet. Behalve de soesterduinen natuurlijk.

Bos was leuk! Ze zijn alleen ontzettend druk in het bos dus samen met mijn stalgenoot een plan gemaakt. We gaan nu meer door de polder rijden om de rust er weer in te krijgen. En als ze rustig zijn af en toe een stuk bos mee pakken.

Afbeelding
Afbeelding

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 08:11

Hoe gaat het met Willem?

Ik wil ook wel een keer mee een rondje Soesterduinen. Was van de week bij Den Treek wezen rijden.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 08:39

Je schijnt hier ook vaste hindernissen te hebben in het bos, ik heb ze nog niet ontdekt maar als ik ze vind wel leuk om een keer te gaan rijden.

Ik ben ook wel benieuwd hoe het met willem is inmiddels.

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 10:18

Fijn dat het bos leuk was Romy! En leuk dat de hond mee kan :) In welk bos hebben jullie gereden?

Mijn vriend en ik hebben gisteren weer met de hond op de Veluwe gewandeld, dat werd perongeluk 3 uur lang wandelen :') Maar het was heerlijk en de Veluwe is prachtig! De ruiter- en menpaden zijn eindeloos, helaas wel regelmatig behoorlijk zwaar en er is ook nog eens aardig wat hoogteverschil.
Afbeelding
Afbeelding

Daarna nog even fijn met Sjors in de bak gemend.
Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30511
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 11:38

Mooi Ayla, waar was je precies op de Veluwe?

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 11:40

Ziet er mooi uit Ayla! Ik was in Baarn bij Soestdijk.

Patricia_86

Berichten: 1287
Geregistreerd: 02-03-10

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:00

Afbeelding
Afbeelding
Hij is er morgen in elkaar zetten.:-)

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 15:35

Mooi Patricia!

Lori

Berichten: 3566
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 16:28

@Nelleke, Hoe is het met Duvel nu?

@Susanne, Je bent stil, alles goed met Willem?

@Ymor, Jij ook fijn aan het rijden zie ik.

@Patricia, Toon maar snel een foto dat die in elkaar zit.

Ik ben wat stiller omdat er niet heel veel bijzonder gebeurt hier verder nu. Donderdag zijn mijn verstandskiezen eruit gehaald, sinds vandaag kan ik gelukkig terug redelijk normaal praten want afgelopen dagen kon ik de "R" niet uitspreken. :')

De osteopaat is ook geweest vandaag voor de pony's en eigenlijk vooral voor Cookie. Ik heb vorig jaar het beleren van hem gestaakt omdat hij te veel reageerde op het neplamoen wat mij deed vermoeden dat hij ergens pijn had in te plaats. Hij zat inderdaad nogal vast dus nu is het hopen dat het gaat geholpen hebben en dan nog juist de tandarts voor hun regelen ook. :+