[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 14:25

En weer kaal! <3
Afbeelding


Demi: oh dat is wel vervelend ja! Ik geef Willem altijd een brokje als ik zijn hoofdstel om doe. Werkelijk nooit problemen daarmee. Zie mensen soms zo klooien daarmee of met nagels in tandvlees prikken etc om die mond open te krijgen. Ik koop hem gewoon om :+ Soms vergeet ik het en dan kijkt hij me heel vragend aan haha.

Deemiii

Berichten: 266
Geregistreerd: 03-12-19

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 14:34

Wauw, ik vind Willem zo knap. <3 En die gave dekens ook, geweldig! Welke dekenmaat heeft hij? Ik kan nou nooit echt van die mooie dekens voor Emma vinden. Haast alles is te groot.

Ja ik geef ook altijd een brokje/stukje wortel, dat werkt inderdaad heel goed. :)) Maar na een tijd weigert ze bepaalde bitten gewoon. >;) Geen idee wat dat is, tanden zijn ook altijd goed, ze gaat 1x per jaar naar de tandarts en ze toont ook tijdens het rijden nooit dat ze pijn heeft oid. En haar watertrens neemt ze wel altijd in. :roll: Maar daar zit ook zo'n roest laagje op (ben even vergeten hoe dat heet) dus wellicht dat ze dat gewoon heerlijk vind haha.

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 14:39

Knappe Willem! <3

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 15:00

Thanks meiden <3

Demi: Willem heeft dekenmaat 130 (onderlengte). Ik heb eigenlijk al mijn dekens van Rhino en Rambo, een paar Bucas en dan sinds kort die Kentucky. Welke maat heeft Emma dan? Want bucas en horseware is er ook in (veel) kleinere maatjes.

_Nelleke_

Berichten: 8060
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 16:55

Knappe Willem zo geschoren!

Ik keek vannacht (toen ik moest plassen) even uit het raam en toen zag ik 3 paarden op een oppervlak van een kleine box met z'n 3en bij elkaar liggen... <3 Blijkbaar mag hij 's nachts wel bij ze slapen.

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 17:14

Willem <3 <3 hoe kort scheer je hem?

Ahhh Nelleke dat is liefff!

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 18:46

Dat is een goed teken, Nelleke! Wat lief zeg <3 Komt vast helemaal goed! Soms duurt het gewoon even.

Jenny: gewoon op 3mm. Zijn benen etc. doe ik elke maand wel eventjes bijwerken en dan vaak op 2mm.

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 19:15

Knappe Willem <3

Met nagels in het tandvlees prikken :oo Ik geef sinds een tijdje ook een snoepje als Sjors het bit in heeft genomen aangezien hij dat periodes minder graag doet. Ik heb een tubetje met spul dat je op het mondstuk kan smeren maar dat vind hij maar raar ruiken en smaken :+

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-20 20:27

Max doet de laatste tijd ook wat lastig met het bit.

Hoe is het verder met Sjors?

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:38

Lief dat je het vraagt Mandy :) Sjors zit de laatste tijd niet zo lekker in zijn vel, hij heeft een beetje last van zijn lijf en al een tijdje wat vage klachten. Afgelopen woensdag is hij weer behandeld door de osteopaat, ik weet nu misschien waar hij last van heeft en hij gaat er medicatie voor krijgen dus hopelijk knapt hij er van op.

Ik heb jullie trouwens nooit verteld dat mijn vriend en ik sinds een paar maanden een hond hebben :D
Afbeelding

Een twee jarig Aussie teefje met een gebruiksaanwijzing. Ze komt direct van de fokker en is herplaatst omdat ze te veel spanning opbouwt met vreemde mensen en daardoor gaat blaffen. Wij zijn nu bezig met een gedragstrainer om haar comfortabeler te maken rondom vreemde mensen. Dat gaat soms heel goed en soms wat minder maar we zijn wel heel gek met haar en dus ook heel blij met haar <3

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 10:46

Hopelijk knapt Sjors nu écht op! :(:)

Super leuk! Ik had haar al voorbij zien komen. Ziet eruit als een schatje! :j

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 11:05

Spottie <3

Afbeelding

Wat voor medicatie? Hopelijk helpt het Sjors! :)

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 11:13

Jaaa ik zag al foto’s dat jullie samen waren. Super leuk!

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 11:39

Ik ben gisteren wezen mennen (derde keer nu weer). Wil binnenkort met droger weer eens naar het bos.

Afbeelding

Afbeelding

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 12:52

Super leuke hond Ayla! Ziet er heel lief uit, jullie zijn goed met haar bezig :) wat sneu voor Sjors, hopelijk knapt hij op van de medicijnen.

Mandy, echt heel goed van je! Super dat je zo weer wat bezig bent en vind ponylief vast leuk <3 hopelijk binnenkort weer wat droger, zou toch fijn zijn.

Wij hebben op stal gisteren halsoverkop alle paarden van gehaald, lekker de nacht naar binnen. Wat een takkeweer!

Hier mijn hondje := echt een clown is het, heerlijk beest!
Afbeelding

_Nelleke_

Berichten: 8060
Geregistreerd: 02-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 15:52

Ayla wat een enorm leuke hond! Met veel liefde en geduld komt het vast helemaal goed. Waar denk je dat Sjors last van heeft?

Mandy wat lekker dat je bent wezen mennen. Haal je er zelf al weer wat plezier uit of is het meer een 'moetje'.

Kiekeboefje, was het zulk slecht weer ja? Hier niet per se wat gemerkt behalve wat miezer en wind. Wat een leuke hond ook. Is het een labradoodle?

Ik heb gisteren hier de box naast de schuilstal in orde gemaakt zodat hij wel in de buurt van de grote paarden kan 'chillen' en eten, zonder dat ze hem opjagen. Steeds een klein stapje vooruit. Ik durfde het eerder niet omdat ik bang was dat ze hem zouden 'insluiten' maar nu zijn ze iets minder obsessief met 'm bezig gelukkig. Hij had er vannacht dankbaar gebruik van gemaakt want het hooi was allemaal op en er lagen 4 drolletjes. De bovendeur is dicht zodat hij eruit en erin kan maar de grote paarden niet.

Afbeelding

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 15:56

Gisteren kwamen we verregend terug, dus was een minder fijn ritje. :P

Handig gedaan! Mooie plekje zo.

_Nelleke_

Berichten: 8060
Geregistreerd: 02-11-07

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 16:08

Oh dat is minder leuk ja :+

Lori

Berichten: 3565
Geregistreerd: 11-08-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 16:43

@Nelleke, Dat in de tijd ook gedaan zodat mijn toen tinker de stal niet in kon.. raad eens wie er toch in de stal stond met een hoofd van "help mij ik zit vast" :')

Hier al zitten twijfelen om alsnog paddockroosters te kopen maar ik wil hier geen jaren meer blijven. Je kan ze in theorie wel gaan meeverhuizen maar 1 pallet weegt wel al snel 1000kg dat verhuis je niet zo even.

_Nelleke_

Berichten: 8060
Geregistreerd: 02-11-07

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-20 16:51

Lori :')

_Nelleke_

Berichten: 8060
Geregistreerd: 02-11-07

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 07:49

Wat een rust hier, allemaal een fijn weekend gehad?

Kiekeboefje

Berichten: 1797
Geregistreerd: 04-03-13
Woonplaats: Groningen

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-20 13:51

Haha ja is wel vaker zo hier. Soms is het niet bij te houden en dan is het zo 2 dagen stil 8-)

Hier een leuk en druk weekend gehad! Gisteren is mijn hondje op de foto gezet in de herfstkleuren. En natuurlijk veel aan het inpakken.
Jij dan Nelleke? :)

Susanne

Berichten: 11612
Geregistreerd: 22-10-04
Woonplaats: Aan de kust

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:06

Mandy: leuke foto’s! Kun je gewoon stappend naar het bos?

Jenny: wat een scheetje is Boris toch ook! Is hij trouwens weer helemaal de oude na zijn castratie laatst?

Nelleke: mooi plekje zo :)


Wat een harde wind gisteren joh :oo Willem was er helemaal hyper van, poging tot longeren gedaan maar hij sprong steeds alle kanten op en met vier benen de lucht in :+ Hij kan zich dan zo heerlijk opblazen, maf dier, hoe ouder hoe gekker.

Mandyy

Berichten: 30491
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-20 10:07

Ja bos is best dichtbij. Is wel maar een klein bosje hoor, maar prima voor een rondje. :j

Geweldig om te zien is dat he? :))

Ayla

Berichten: 6120
Geregistreerd: 01-05-09
Woonplaats: Brummen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-20 19:50

Mandy: wat leuk dat je weer een stukje met Max gemend hebt! Van een bosritje ga je vast genieten :)

Jenny: jouw hondje is ook leuk <3 Hij verhaart amper tot niet, toch? Bofkont :))

Nelleke: mooi stalletje voor de kleine!

Willem was lekker hyper :D Fijn dat hij blij is! Hier viel de wind wel mee maar dat is vrijwel altijd zo in het oosten.

Gisteren Sjors voor de derde keer geschoren, alleen van zijn hoofd kwam al behoorlijk wat haar...
Afbeelding

Vond ‘ie zelf ook :+
Afbeelding