NMPRS zomershow 2016!!!

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 19:12

lobkew schreef:
Ymor schreef:
Leuk leuk! Ik probeer je ook niet op te jagen hoor. Het is wel heel veel werk he! Pff!!



Zegt de degenene die de concurrentie probeert uit te schakelen door te roepen: je moeder roept je of je pony is kreupel :+ :')


Haha vond je hem niet goed?! Nu zei iedereen WoW wat knap was je derde! En ik kon dat alleen maar heel trots beamen. Maar 1 iemand vroeg hoeveel deelnemers er waren haha

lobkew

Berichten: 608
Geregistreerd: 09-07-13
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 21:40

lobkew schreef:
Ymor schreef:
Leuk leuk! Ik probeer je ook niet op te jagen hoor. Het is wel heel veel werk he! Pff!!


Zegt de degenene die de concurrentie probeert uit te schakelen door te roepen: je moeder roept je of je pony is kreupel :+ :')


Haha vond je hem niet goed?! Nu zei iedereen WoW wat knap was je derde! En ik kon dat alleen maar heel trots beamen. Maar 1 iemand vroeg hoeveel deelnemers er waren haha


Haha precies, nooit het aantal deelnemers vertellen, tenzij het er heel veel waren :D

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-16 22:14

Foto's staan online!!

mvdbijl

Berichten: 3684
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 22:29

ik zie het, behendigheid tot kwaliteitsklasse..

Kimmej

Berichten: 737
Geregistreerd: 07-01-07

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 00:04

Het is nog bezig haha, kan er maar 1500 per keer uploaden, dus de tweede batch staat nu aan. De rest morgen of overmorgen.

Bedankt voor jullie geduld, het is inderdaad een hoop werk, maar moet ook eerlijk zijn, afgelopen week was het mij veels te warm, en heb ik dus meer buiten doorgebracht als wegdrijvend achter de pc

Manon_S

Berichten: 4674
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Zwolle

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 02:08

Waar staan ze online? Ik zie nergens een link, ook niet op fb? :+

draaakje

Berichten: 4702
Geregistreerd: 16-06-03
Woonplaats: Boekel

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 07:07

Ik heb even het fotoalbum van 2015 aangeklikt en zo ben ik naar 2016 gegaan. Ik hoop dat het linkje zo werkt :D
https://flic.kr/s/aHskDuHo4N

Ik heb Khaleesi al gespot :D Leuk!!!

Colorstable

Berichten: 100
Geregistreerd: 25-03-13

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 08:57

Can't wait! :) :) Tot nu toe al hele leuke foto's voorbij zien komen! :)

_xDyan

Berichten: 1351
Geregistreerd: 22-01-12
Woonplaats: Goor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 09:15

Kimmej schreef:
Het is nog bezig haha, kan er maar 1500 per keer uploaden, dus de tweede batch staat nu aan. De rest morgen of overmorgen.

Bedankt voor jullie geduld, het is inderdaad een hoop werk, maar moet ook eerlijk zijn, afgelopen week was het mij veels te warm, en heb ik dus meer buiten doorgebracht als wegdrijvend achter de pc


Ik heb echt respect voor je hoor! Ik zelf fotografeer ook en het weekend voor de show had ik een foto weekend.. Ben ook nog steeds bezig met bewerken... Het warme weer i.c.m. het turen naar het beeldscherm zorgde bij mij voor migraine aanvallen dus ik had normaal gesproken ook meer kunnen doen :(

Wat kost het nabestellen bij jou? Heb er al een paar van Kalibur gezien die ik wss wel wil!

Kimmej

Berichten: 737
Geregistreerd: 07-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 10:45

Manon_S schreef:
Waar staan ze online? Ik zie nergens een link, ook niet op fb? :+


Klopt Manon, probeer ze eerst zoveel mogelijk online te krijgen voordat ik de link post, zie ook nu weer dat er toch een aantal missen. Als iemand dus tips heeft voor een website met zijn eigen opslag voor albums, ik hoor het graag, want wordt een beetje vervelend hiervan :') (dat mag uiteraard een betaald eigen domein zijn, alleen heb ik nog niks gevonden wat ook bij mijn wensen past).

Via mij volgen op Flickr, of inderdaad via de oude links, kom je bij mijn account en daar staat het album ook, het staat gewoon openbaar, dus iedereen zou hem moeten kunnen zien.


karen1982 schreef:
Can't wait! :) :) Tot nu toe al hele leuke foto's voorbij zien komen! :)


+:)+


_xDyan schreef:
Kimmej schreef:
Het is nog bezig haha, kan er maar 1500 per keer uploaden, dus de tweede batch staat nu aan. De rest morgen of overmorgen.

Bedankt voor jullie geduld, het is inderdaad een hoop werk, maar moet ook eerlijk zijn, afgelopen week was het mij veels te warm, en heb ik dus meer buiten doorgebracht als wegdrijvend achter de pc


Ik heb echt respect voor je hoor! Ik zelf fotografeer ook en het weekend voor de show had ik een foto weekend.. Ben ook nog steeds bezig met bewerken... Het warme weer i.c.m. het turen naar het beeldscherm zorgde bij mij voor migraine aanvallen dus ik had normaal gesproken ook meer kunnen doen :(

Wat kost het nabestellen bij jou? Heb er al een paar van Kalibur gezien die ik wss wel wil!


Dan is het nog vervelender voor jou! Ik kreeg er inderdaad ook gigantische hoofdpijn van vorige week dinsdag, maar gelukkig heb ik zelf geen last van migraine. Vervelend is het wel, maar goed, nu werd je toch een soort gedwongen om even van het weer te genieten, en dat was ook niet slecht.

//edit: oh ja, stuur voor prijzen even een mailtje naar scherpgezien@outlook.com, dan kan ik je de prijslijst even sturen +:)+

Manon_S

Berichten: 4674
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Zwolle

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 11:40

Ah jammer die van mij staat er nog niet tussen.

Ja ik ken het ook hoor van een evenement alles uploaden en bewerken. En ik deed het toen nog gratis. Wat een werk! Ik denk er ook over om de volgende evenementen een kleine bijdrage per foto te vragen. Als je ziet hoeveel tijd het allemaal bij elkaar kost... :P

Manon_S

Berichten: 4674
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Zwolle

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 11:49

De foto's zijn aangevuld zie ik. Helaas niet veel van Shot.. ook geen standfoto. Hij heeft ook overal de oren naar achter of het moment is niet mooi. Jammer!

Colorstable

Berichten: 100
Geregistreerd: 25-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:05

Manon_S schreef:
De foto's zijn aangevuld zie ik. Helaas niet veel van Shot.. ook geen standfoto. Hij heeft ook overal de oren naar achter of het moment is niet mooi. Jammer!

Oren zijn bij Kim geen probleem! *D

Kimmej

Berichten: 737
Geregistreerd: 07-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:33

Manon, welk fotonummer is wel van Shot, er mist namelijk van alles tot aan de Liberty weer een 200 foto's, maak dus straks als de Liberty en kampioenschappen af zijn twee nieuwe mappen. Ik neem aan dat ik van alles wel wat heb, natuurlijk ook afhankelijk van hoe het paardje zich liet zien. Ik heb niet alles in de hand :P


karen1982 schreef:
Manon_S schreef:
De foto's zijn aangevuld zie ik. Helaas niet veel van Shot.. ook geen standfoto. Hij heeft ook overal de oren naar achter of het moment is niet mooi. Jammer!

Oren zijn bij Kim geen probleem! *D


:') Dat klopt

Manon_S

Berichten: 4674
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:35

Ja hij draafde niet mooi, erg kort en ik moest hem zowat mee trekken. Maar opstellen deed hij wel heel netjes en ik vind het jammer dat daar geen foto van is. Hij is het vosje met kol en sneb en gouden showhalster. Ik heb even geen fotonummer van hem bij de hand, ik ben nu bij de paarden dus ik zit niet op mn pc :+ . Hij deed alleen mee in de effen kleurenklasse en kwaliteitklasse 1 jarige hengsten.

Buiten de ring was hij echt hengst en liet ook leuke draf passen zien. Eenmaal in de ring werd hij onzeker leek het wel en wilde hij niet echt mee werken :Y) .

Kimmej

Berichten: 737
Geregistreerd: 07-01-07

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:49

#2345 is het denk ik op stand, dat is jammer inderdaad als ze het dan niet laten zien. Overigens is het dan niet verboden even tussendoor te vragen of er een momentje is om alsnog wat draffoto's te maken, buiten de ring. Natuurlijk ben ik druk op zo'n dag, dus je hebt dikke kans dat je even moet wachten, maar het kán wel.

Overigens vroeg ik me bij de show wel een beetje af, mag je soms geen aanjager mee hebben?

Luna2006

Berichten: 3165
Geregistreerd: 03-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 12:56

Kimmej schreef:
Overigens vroeg ik me bij de show wel een beetje af, mag je soms geen aanjager mee hebben?


Bij NMPRS shows mag het wel, maar de AMHA, AMHR en EUSAM mag het niet.
BMP weet ik niet, nog nooit een echte BMP show gedaan.

Colorstable

Berichten: 100
Geregistreerd: 25-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 13:40

Luna2006 schreef:
Kimmej schreef:
Overigens vroeg ik me bij de show wel een beetje af, mag je soms geen aanjager mee hebben?


Bij NMPRS shows mag het wel, maar de AMHA, AMHR en EUSAM mag het niet.
BMP weet ik niet, nog nooit een echte BMP show gedaan.

BMP ook niet...

mvdbijl

Berichten: 3684
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 15:06

ik dacht ook gelezen te hebben dat het niet mocht..

Leuke foto's!

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-16 15:28

Zitten hele gave foto's tussen Kim! Bambina staat er super mooi op. Ben benieuwd naar de foto's van de Liberty

Manon_S

Berichten: 4674
Geregistreerd: 13-04-05
Woonplaats: Zwolle

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 15:36

Bij de kwaliteitsklasse mocht het wel (aanjagen). Bij bijv de kleurenklasse was het niet nodig omdat ze niet hoefde te draven.

Ja volgende keer tik ik je misschien wel aan om wat foto's buiten de ring te maken :D . Misschien is hij volgend jaar wat zekerder en laat hij zich meer zien. Alhoewel hij liever lui is dan dat hij wil showen. Thuis sjokt ie ook achter de rest aan :+ .

VenoSnorlax

Berichten: 4527
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 23:50

Geen foto's van de appaloossa kleurenklasse gevonden helaas staan ze op volgorde? Je hebt wel super gave fotos gemaakt

Colorstable

Berichten: 100
Geregistreerd: 25-03-13

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 23:57

Ik denk dat ze dit nog niet allemaal zijn? ;)

ilse_89

Berichten: 2093
Geregistreerd: 06-01-07
Woonplaats: Den bosch

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 09:25

Volgens mij staan ze wel op volgorde en Kim is geloof ik nog niet klaar met alles online te zetten. Ze zal geen rubrieken over hebben geslagen

mvdbijl

Berichten: 3684
Geregistreerd: 29-06-09
Woonplaats: Zeist

Re: NMPRS zomershow 2016!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 10:15

appaloosa klasse staat er nog bij, zag elsa iig voorbij komen