Wie kent mn merrie?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CoRiNa1983Jarig

Berichten: 1769
Geregistreerd: 24-12-06
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-11 12:27

echt diepe buiging, ze ziet er top uit meid.

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-11 23:13

Bedankt :D

Jibbel

Berichten: 7268
Geregistreerd: 21-10-04

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-11 08:35

Wauw super zeg! En wat een 'wijze' blik heeft ze zeg! Je mag ook hartstikke trots op jezelf zijn hor! ;)

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-11 21:33

Hoe bedoel je "wijze" blik? Vind je er haar dan slim uitzien? :D

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 18:56

Eéntje om t af te leren :D

Mss voor velen geen speciale foto, maar ik vind em wel iets hebben (let niet op mijn stomme kop :-\)

Afbeelding

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 20:28

Wat een gave foto van jullie. Achterom kijkend zovan: "kijk eens waar wij vandaan komen, dat hebben we mooi gefixt en die tijd is geweest"

Omdat we weten/gelezen hebben waar ze vandaan komt, ziet ze er gewoon goed uit!! Anders zou ik zeggen dat ik haar fijntjes/tenger vind, zeker voor een Fries, maar zoals gezegd, met jullie geschiedenis.... Is het gewoon een prachtpaard!!

(en ook jij staat er leuk op, je ziet de klik tussen jullie van het scherm spatten, mooi!)

Talithah
Berichten: 655
Geregistreerd: 13-02-09

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 20:31

Geweldige foto!

Enne wil je niet zo lelijk doen over je zelf!!

Je bent mooi....van binnen en van buiten!!

En je meissie is prachtig!!!

Toppie!

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-11 22:00

Hihi, bedankt :D

Tjah, ik ben nu net geen 9 kg afgevallen en ik ben er wel best trots op! Ik wil er nu nog zo'n kleine 20 af... Dus nog een eindje te gaan. Maar voel me wel beter in mn vel :D

Krissis, wat zeg je dat mooi :)) Zo had ik t nog niet bekeken. Idd, een mooie gedachte ;)
Ze mag idd nog wat voller, das waar. Maar momenteel is dit het volste dat ik haar krijg. Eind deze maand komt de osteo en ik hoop van deze zomer dan echt met haar aan t werk te gaan :D Ik hoop dan met spieropbouw dat ze wat voller gaat komen nog.

Talithah, bedankt! Ik heb niet zo'n positief beeld over mezelf. Een foto plaatsen op zo'n werelds forum is dus wel efkes slikken, maar ik ben zoooooo trots op mijn friezel dat ik me daarover moet zetten :D Begin juli krijg ik de rest van de foto's :j

Bedankt iedereen! Ik ben echt blij dat ook jullie zien hoe zeer mijn meisje is opgeknapt *D

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-11 22:07

huh???
Wil je er nog 20 kilo afhebben?Dan blijft er niet veel over denk ik!
Je bent een mooie meid hoor om te zien!Je past goed bij je paard! <3

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-11 12:57

:)) Ik ben zwaarder dan je zou denken, hoor, geerke :P

Maar bedankt :) Leuk om te horen dat ik goed bij mn paard pas. Ik vind ook dat zij goed bij mij past :)

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 22:25

Vandaag kwam de osteo/paardenlezer naar mijn Ceara om haar nu definitief los te maken.
Toen ze aankwam gaf ze mij idd gelijk hoe goed ze eruit zag en hoe fel ze verbeterd was de laatste tijd :D

Even de chakra's gechekt, de algemene gezondheid en Ceara is nu kérngezond! Geen innerlijke slechte dingen meer, geen problemen meer. Enige wat er nu nog was, was haar rug en haar bekken.
Dus ging ze aan de slag. Ze behandelt dus volledig op energie en normaal gezien moet ze redelijk wat manipuleren om te bereiken wat moet, maar bij Ceara was dit niks nodig!
Waar ze normaal meer dan een uur nodig heeft om te behandelen, was Ceara in no time los. Ze reageert énorm op energie. De dokter stond perplex!
En wat ik zag.... Je houdt dat niet voor mogelijk als je t niet ziet, maar Ceara's hobbelige lijn wat haar ruggegraat was, was WEG!
Haar bekken staat nog niet helemaal recht, maar dat geeft niet. Kan zijn dat dat nog vanzelf bijtrekt, kan zijn dat er nog een behandeling nodig is. Maar voorlopig had Ceara er genoeg van.
Maar hoe ze nu loopt?! Ongelooflijk! Helemaal ontspannen, veel ruimer van passen en haar hoofd/halshouding is ook veel ontspannerer.

Ach, ik ben zoooo gelukkig *D
Voor de rest is er ook nog gechekt: haar emotionele toestand is super, ze is echt gelukkig nu! Ze durft weer verlangen en voelt zich hier echt op haar plaats.
Ze houdt van de weide hier, omdat die nooit saai is. De ene kant is er een wijds overzicht en de andere kant een bos :D
De relatie tss haar en mij zit ook meer dan goed (jippie!!!!) en ze vindt dat ik al ietsje rustiger geworden ben, wat ze erg apprecieert.

Ceara is een onwijs lief paard! Dat is nog maar een keer gebleken en wat ben ik zo ongelooflijk trots op haar! Een knap staaltje verbazendheid heeft ze gegeven, want de arts had dit nog nooit meegemaakt. Een paard die in die mate zo erg op energie reageert.
Ze was trots op mij dat ik dit aangedurfd heb met dit paard, want ze heeft emotioneel en psychisch enorm ver gezeten! Ze is nu bijna 2 jaar bezig met haar en het is een compléét ander paard geworden.
Weet je? Dat doet goed om dat eens te horen, om bevestigd te zien wat je aan je paard eigenlijk zelf ook al ziet. Maar als je paard het zélf nog es zegt.... Tjah, ik kan dat gevoel gewoon niet beschrijven <3

Dus ja, we zijn weer een stapje in de goede richting verder! Na 3,5 jaar is mijn paard eindelijk genezen, heeft ze eindelijk de rust gevonden die ik wou dat ze vond en heeft ze eindelijk terug het verlangen naar de toekomst.

En ja, dat kostte me veel tijd, veel moed, veel traantjes ook en vooral héél veel geld, maar wat je van dat paard terug krijgt, dat doet geen mens haar na!

Ceara, muis, mijn liefste en mijn alles. Ik ben gek op je en samen gaan we verder *\o/*

geerke

Berichten: 31213
Geregistreerd: 06-09-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 22:34

dat klinkt goed! *\o/*

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-11 23:25

Thx :D

Ik moet zeggen, ik heb toch af en toe mijn koppeke laten hangen, hoor. Was niet altijd simpel, maar gelukkig had ik ook mijn vriend die me steun(t)de :D
Maar het was het al-le-maal, stuk voor stuk meer dan waard 8-)

Ik ben dolgelukkig met haar :D

Anoniem

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-11 23:34

goed dat je haar een 2e kans gunt! :D
een goede gok!

moppielover

Berichten: 1665
Geregistreerd: 19-02-07
Woonplaats: boven-leeuwen

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-11 16:27

Wauw, wat een geweldig nieuws zeg.

Ik kan me goed voorstellen dat het ontzettend moeilijk is geweest maar al jou moeite word/is beloond.
Echt een dikke pluim voor jou dat je zo je best hebt gedaan voor Ceara.

En wat ziet ze er geweldig uit op de foto.

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 10:00

Bedankt :D

Ik ben echt megatrots op haar :D

sjanien

Berichten: 2211
Geregistreerd: 13-06-06
Woonplaats: 't oosten

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-11 12:20

Zag dit topic ineens boven aan staan en dacht laat eens kijken of er nieuws is.

Maar wat een geweldig nieuws zeg! Fijn dat ze de behandeling zo goed oppakt en je ook meteen positief resultaat ziet. En hoe zei over jouw denkt is natuurlijk helemaal top dat geeft je een heel goed gevoel en weet je ook dat al die diepe dalen die jullie hebben gehad niet voor niks zijn geweest.

Train je haar op moment nog. Toen wandelde en longeerde je wel eens. Hoe gaat het nu met haar knie?

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-11 12:45

Van haar knie heeft ze geen last. Het is gewoon zo nu en dan een ambetantheid omdat ze dat been niet goed kan plooien. Ze weet van niet anders dat dat been zo is, dus ja. Ik vroeg of ik dat nog es moest laten onderzoeken, maar ze vindt dat weggesmeten geld. Gezien ze er toch geen last van heeft.

Waar ze wél last van heeft en ik mss toch best es laat onderzoeken is die bobbel op haar zij ter hoogte van haar ribben. Ik dacht steeds dat dat puur bot was ten gevolge van een ooit gebroken rib ofzo, maar zij denk niet dat dat puur bot is. En daar heeft ze wel af en toe pijn aan.
Dat been deert haar niet, ze weet niet beter. Maar die boebel daar is toch iets anders.

Ik wou dat been anders nu ergens gaan doen (is er nooit eerder echt van gekomen :o), maar de osteo raadt dat dus in feite wat af. Die boebel baart haar meer zorgen, om het zo te zeggen.

Ze is niet meer gelongeerd geweest toen ik wist dat ze vast zat in haar rug. Enigste wa ik nu af en toe doe met haar is gaan wandelen aan de hand in het bos enzo :) Maar ik zou haar graag eens verder meenemen op pad, maar daarvoor moet mijn shet mee en dus nog een 2de persoon. Maar das blijkbaar moeilijker te vinden dan gedacht :P

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-11 15:43


Talithah
Berichten: 655
Geregistreerd: 13-02-09

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 19:54

GEWELDIGE FOTO"S
Van een geweldig paard met haar geweldig baasje!!!!
Super!

A_nita

Berichten: 509
Geregistreerd: 10-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 22:34

Wauw, wat een trotse Friese dame is ze geworden <3

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 13:19

Bedankt :D

Amigo_tje

Berichten: 2178
Geregistreerd: 27-08-07
Woonplaats: BELGIE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-11 23:34

Bij deze nog es wat foto's van mijn liefste muis :D

Foto's zijn van afgelopen vrijdag. Ik zou zeggen, wat vinden jullie ervan? Ik vind ze ronduit prachtig! Maar ik ben dan ook héél erg bevooroordeelt, hé *D

Afbeelding

Denk dat ze hier van iets schrok ofzo: http://i250.photobucket.com/albums/gg26 ... C_2046.jpg Vind em wel "speciaal" met al die spieren :P

Afbeelding

http://i250.photobucket.com/albums/gg26 ... C_2029.jpg

Het gaat goed met haar :D Ze zit goed in haar vel, is goed gezind en zit vrij goed in t vlees :)

Helaas heeft ze vandaag, zomaar out of the blue, gaskolieken opgedaan ;( Het is verschrikkelijk om je lieve paard daar als een zielig hoopje te zien staan :( Na de Buscopan van de DA was ze weer gauw iets beter en dan zijn we nog 2 x wezen stappen.
Straks nog es gaan zien en vannacht nog een keer.

Morgen vastendagje met was slobber en een goede klak olie. Duimen dat t goed blijft gaan :j

A_nita

Berichten: 509
Geregistreerd: 10-11-07

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 23:42

Aah koliek, hopelijk gaat het snel weer beter!

Wat een mooie foto's!
De 2e vind ik echt een vergroting waard!

Wat leuk trouwens dat je ons af en toe op de hoogte houdt!

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: Wie kent mn merrie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 07:52

Heb je ook een foto van het "oude" en "nieuwe" paard, vanuit dezelfde hoek zodat het verschil goed zichtbaar is?