Mijn droompaard gekregen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 14:42

Ik lees prima hoor.... gelukkig scheld jij niet in je antwoorden...

Elin_

Berichten: 9638
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 14:51

pillow schreef:
Tinkermuts schreef:
Ja zo zou je het ook kunnen lezen maar ik snap helemaal dat TS in haar topic waar ze er goed van langs krijgt niet altijd meer heel relaxt kan reageren, ik vind dat hier mensen echt heel naar bezig zijn, of je het nu wel of niet eens bent.
En jouw opmerking stookt dat vuurtje echt weer op.
Ik snap ook niet helemaal waarom de geen hoezo zou mogen vragen, ik weet namelijk ook niet in welke context ik de opmerking van hutcherson moet plaatsen

WTF stook ik het vuurtje op? lees!!!!!


Nou sorry, maar je reactie was niet erg aardig. Ook deze reactie niet.
Je had het anders kunnen brengen bijvoorbeeld: TS ik zou er niet weer op in gaan. We houden het positief :)

Dat komt al een stuk beter over :j

The_Cat

Berichten: 7286
Geregistreerd: 04-11-15
Woonplaats: BE

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-20 15:03

pillow schreef:
Tinkermuts schreef:
Ja zo zou je het ook kunnen lezen maar ik snap helemaal dat TS in haar topic waar ze er goed van langs krijgt niet altijd meer heel relaxt kan reageren, ik vind dat hier mensen echt heel naar bezig zijn, of je het nu wel of niet eens bent.
En jouw opmerking stookt dat vuurtje echt weer op.
Ik snap ook niet helemaal waarom de geen hoezo zou mogen vragen, ik weet namelijk ook niet in welke context ik de opmerking van hutcherson moet plaatsen

WTF stook ik het vuurtje op? lees!!!!!


Ja zo komen je berichten spijtig genoeg wel over. We hebben weinig interpretatie aan iets van 4 woorden. Nu ook dit is heel kort en komt agressief over, ook a bedoel je dit misschien niet zo. Dat haalt het leuke voor TS er ook wel uit geloof ik dan

Chanelle007
Berichten: 340
Geregistreerd: 19-07-17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-20 16:42

dollyspikkel schreef:
Ik herken van de laatste foto’s de plaats waar de hengst nu gestald staat. Deze stal is absoluut niet gebouwd voor het houden van een hengst en het dier zal dus (zo goed als) nooit op de weide kunnen zolang die hengst is. TS, denk aub nog eens heel goed na wat je plannen zijn met het dier en of castreren toch niet een betere oplossing is.


Sorry wi maar ik ga nu niet meer verhuizen. Ik vindt het goed zo!

Elin_

Berichten: 9638
Geregistreerd: 11-11-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-20 10:44

Chanelle007 schreef:
dollyspikkel schreef:
Ik herken van de laatste foto’s de plaats waar de hengst nu gestald staat. Deze stal is absoluut niet gebouwd voor het houden van een hengst en het dier zal dus (zo goed als) nooit op de weide kunnen zolang die hengst is. TS, denk aub nog eens heel goed na wat je plannen zijn met het dier en of castreren toch niet een betere oplossing is.


Sorry wi maar ik ga nu niet meer verhuizen. Ik vindt het goed zo!


Zolang ie per dag uur of 6 tot 8 minstens buiten komt is het prima toch?
Heeft ie wel enig sociaal contact?

LWDaisy

Berichten: 4779
Geregistreerd: 26-03-18
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-20 08:05

Chanelle007 schreef:
dollyspikkel schreef:
Ik herken van de laatste foto’s de plaats waar de hengst nu gestald staat. Deze stal is absoluut niet gebouwd voor het houden van een hengst en het dier zal dus (zo goed als) nooit op de weide kunnen zolang die hengst is. TS, denk aub nog eens heel goed na wat je plannen zijn met het dier en of castreren toch niet een betere oplossing is.


Sorry wi maar ik ga nu niet meer verhuizen. Ik vindt het goed zo!


Ik snap best dat je op zo'n korte tijd niet nog eens wilt verhuizen!
Fijn dat je paard nu buiten kan :j Is dit op dagelijkse basis, en hoelang is dit dan?
Ook fijn dat je een goede lesgever gevonden heb! :j

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 00:43

Arm dier.. zo te horen staat ie meer binnen als buiten. Waarom niet castreren, zodat ie lekker de kudde in kan. Lekker buiten sociaal zijn als een paard. Wat is het meerwaarde van hem hengst houden? Je kan er niks mee? Of is het een goedkeurde dekhengst

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-20 07:25

_Dracarys schreef:
Arm dier.. zo te horen staat ie meer binnen als buiten. Waarom niet castreren, zodat ie lekker de kudde in kan. Lekker buiten sociaal zijn als een paard. Wat is het meerwaarde van hem hengst houden? Je kan er niks mee? Of is het een goedkeurde dekhengst


Waar lees je deze informatie? Ts geeft aan dat hij nu goed staat en lekker buiten komt. Daarnaast hebben er al meerdere mensen aangegeven dat ze misschien beter kan castreren maar het blijft altijd haar eigen keuze en ze hoeft hier niks te verantwoorden.

ChaplinC
Berichten: 69
Geregistreerd: 30-09-20

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-20 10:48

Ik heb je OP gelezen, wat een droom die uitkomt. Gefeliciteerd

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 16:48

Ymor schreef:
_Dracarys schreef:
Arm dier.. zo te horen staat ie meer binnen als buiten. Waarom niet castreren, zodat ie lekker de kudde in kan. Lekker buiten sociaal zijn als een paard. Wat is het meerwaarde van hem hengst houden? Je kan er niks mee? Of is het een goedkeurde dekhengst


Waar lees je deze informatie? Ts geeft aan dat hij nu goed staat en lekker buiten komt. Daarnaast hebben er al meerdere mensen aangegeven dat ze misschien beter kan castreren maar het blijft altijd haar eigen keuze en ze hoeft hier niks te verantwoorden.



dollyspikkel schreef:

Ik herken van de laatste foto’s de plaats waar de hengst nu gestald staat. Deze stal is absoluut niet gebouwd voor het houden van een hengst en het dier zal dus (zo goed als) nooit op de weide kunnen zolang die hengst is. TS, denk aub nog eens heel goed na wat je plannen zijn met het dier en of castreren toch niet een betere oplossing is.


Uit bovenstaand bericht haal ik voldoende informatie. kan mij niet voorstellen dat het dier een aantal uur buiten staat en sociaal/paardwaardig word gehouden

opisop_shop

Berichten: 15059
Geregistreerd: 19-11-08
Woonplaats: Oostenrijk:)

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 18:53

Dat leek mij ook niet inderdaad

Snorlex

Berichten: 2535
Geregistreerd: 02-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 19:34

Ik denk dat we het maar gewoon moeten laten rusten. Het heeft geen zin er nog langer over door te gaan.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-20 20:02

Ts geeft aan dat het goed is en goed gaat. Daar mogen we dus gewoon van uit gaan.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:35

Ymor schreef:
Ts geeft aan dat het goed is en goed gaat. Daar mogen we dus gewoon van uit gaan.



Ja dat zeggen zat mensen als hun paard 22uur op stal staat :')

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:36

Ik vind niet dat er meteen zulke aannames gedaan kunnen worden, wellicht heeft TS een speciale regeling met de stal getroffen.

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:41

Nessie schreef:
Ik vind niet dat er meteen zulke aannames gedaan kunnen worden, wellicht heeft TS een speciale regeling met de stal getroffen.


Waarom doet ze er dan zo geheimzinnig over

Nessie

Berichten: 8581
Geregistreerd: 29-03-05

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 10:49

Dat kan ik niet voor haar beantwoorden, dat zou ook een aanname zijn.

Ymor

Berichten: 7974
Geregistreerd: 18-12-11
Woonplaats: Midden Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:22

_Dracarys schreef:
Nessie schreef:
Ik vind niet dat er meteen zulke aannames gedaan kunnen worden, wellicht heeft TS een speciale regeling met de stal getroffen.


Waarom doet ze er dan zo geheimzinnig over


TS heeft hier al best wat kritiek over zich heen gekregen waardoor ik mezelf kan indenken dat ik ook niet meer alles zou delen. Een ieder doet wat goed voelt voor zijn of haar paard. Er zijn niet veel mensen die bewust een paard onrecht aandoen. Het kan zijn dat anderen in dit topic een ander inzicht hebben dan TS en dat is ook goed. Een discussie mag altijd plaatsvinden. We moeten er alleen samen voor waken dat het geen heksenjacht wordt. TS mag bepaalde details voor zichzelf houden en wij hoeven geen antwoorden af te dwingen.

Tiffany

Berichten: 5725
Geregistreerd: 17-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:24

En dan nog.

Advies is gegeven. Klaar dan toch? TS kiest ervoor om haar paard op deze manier te houden. Vind ik dat goed? Nee. Maar alles is er over gezegd. Dan is het aan TS er wat mee te doen.. of niet.

Helaas zijn er te veel paarden die worden "opgehokt" ga je daar ook langs om je zin door te drammen?

Tinkermuts

Berichten: 9388
Geregistreerd: 08-03-03
Woonplaats: Erichem

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 11:41

Nou...drammen is idd wel het juiste woord, en ik kijk nog eens naar die laatste foto's maar die achtergrond zie ik echt niets aan wat heel herkenbaar is....dus om nu gelijk maar voor waar aan te nemen dat het die stal is die omschreven word....

Ik vind het ook een beetje een heksenjacht aan het worden....ik zou alleen maar meer stekelig hiervan worden en niet meer open staan voor advies en al helemaal niets meer posten

anjali
Berichten: 15097
Geregistreerd: 25-07-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 12:47

Tinkermuts schreef:
Nou...drammen is idd wel het juiste woord, en ik kijk nog eens naar die laatste foto's maar die achtergrond zie ik echt niets aan wat heel herkenbaar is....dus om nu gelijk maar voor waar aan te nemen dat het die stal is die omschreven word....

Ik vind het ook een beetje een heksenjacht aan het worden....ik zou alleen maar meer stekelig hiervan worden en niet meer open staan voor advies en al helemaal niets meer posten

Nou dat vind ik ook. Wat een stel pesters zeg hier op Bokt. Volgens mij zijn ze jaloers op ts haar prachtige paard, wie zou zo'mooi dier niet willen? Gun een ander eens wat zeg.En door dat gepest geeft ts nu logischerwijze geen updates meer. Jammer hoor want ik had graag meer over hun vorderingen gelezen.

Oehlala
Berichten: 4308
Geregistreerd: 02-08-09
Woonplaats: On my horse!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 14:23

_Dracarys schreef:
Nessie schreef:
Ik vind niet dat er meteen zulke aannames gedaan kunnen worden, wellicht heeft TS een speciale regeling met de stal getroffen.


Waarom doet ze er dan zo geheimzinnig over


Omdat ze hier niks hoeft te verantwoorden.

Chanelle007
Berichten: 340
Geregistreerd: 19-07-17

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-20 20:00

Okè, we hebben nu uiteindelijk toch beslist om hem te laten castreren. We moeten juist nog een afspraak vastleggen.

Otti1977

Berichten: 3041
Geregistreerd: 23-06-10
Woonplaats: in een hutje op de hei!

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-20 20:03

Een heel verstandig besluit.
Dan kan die lekker paard zijn en vriendjes maken

Chanelle007
Berichten: 340
Geregistreerd: 19-07-17

Re: Mijn droompaard gekregen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-20 20:05

Inderdaad.