Wie o wie kan mij helpen :)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Wie o wie kan mij helpen :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 18:02

Via deze weg probeer ik meer informatie over mijn fries te vinden en misschien komen we dan ook wel nakomelingen tegen :D

Ik heb mijn fries Yke al 2 jaar en was wel benieuwd naar meer informatie over haar :) jammer genoeg gaat dat niet zo makkelijk, omdat ze al 16 is en ik amper (maak er maar 0 van) foto's kan vinden. Dit is erg jammer maar via de zoekfunctie zie ik dat er wel aardig veel friezen uit de Praktijkschool in Oenkerk komen :D dus misschien is er nog hoop *\o/*
Sinds vandaag heb ik informatie gekregen dat ze 3 nakomelingen heeft gehad!! Hier wat informatie :D

Volledige naam: Yke fan'e wierewei
Roepnaam: Yke
Geboortedatum: 6-6-1999
Geboorteplaats: praktijkschool in Oenkerk
Vader: Rypke Ut De Mieden
Moeder:Thilde V/D Kahoalsterleane
Levensnummer: 8.528004199931380
Nakomelingen:
KASPER FAN DE PRAKTYKSKOALLE
200300908 Vb H Tetse 394 1x 3e premie
ANKE FAN DE PRAKTYKSKOALLE
200803641 Stb Jorn 430 1x 2e premie, 1x 3e premie
QIARA L
201303045 VVR M Felle 422

Als iemand iets weet ook al is het maar een klein dingetje hoor ik het graag :) of als je een nakomeling hebt show him/her ik ben benieuwd. Hopelijk kan iemand mij helpen ik zou het Super leuk vinden om foto's van vroeger te zien hoe ze er toen uitzag of een van haar nakomelingen :D

Bamii

Berichten: 1373
Geregistreerd: 20-10-13

Re: Wie o wie kan mij helpen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:08


DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 18:11

Bamii schreef:
Deze bokker heeft Yke gekend, volgens dit topic: [ITP] paarden van de praktykskoalle... (mijn werk) Misschien kun je haar een pb of email doen?

Jammer dat de fotos het niet meer doen.

Ik zal vanavond verder voor je zoeken.


Super lief van je!!
Ik kwam die topic ook al tegen en heb haar net een PB bericht gedaan hopelijk reageert ze :) Super jammer dat de foto's het niet doen :'(

iEmmaaa

Berichten: 2118
Geregistreerd: 18-04-11

Re: Wie o wie kan mij helpen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 18:37

Dit is wat er bekend is over haar bij het stamboek:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 18:46

iEmmaaa schreef:
Dit is wat er bekend is over haar bij het stamboek:

[ [url=m/f8eaWA.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/Br6iWu.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/NsHVFW.png]Afbeelding[/url] ]


Heel erg bedankt!!:)

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Re: Wie o wie kan mij helpen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:06

Ik ben bij haar (en ook Ilse) haar vader geweest! Zegt niet zoveel over Yke, maar als nog leuk. :)
Enorm lief en gaaf dier. :jAfbeelding
Afbeelding

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 20:10

SarahIlse schreef:
Ik ben bij haar (en ook Ilse) haar vader geweest! Zegt niet zoveel over Yke, maar als nog leuk. :)
Enorm lief en gaaf dier. :j[ [url=m/Z02cn4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uggQsP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Serieus?? Super vet!! :) Heb je Ilse laten fokken met Yke's vader ofzo??Sorry ben een beetje nieuwsgierig =D

NotYourLine

Berichten: 1495
Geregistreerd: 10-12-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:14

yke_lover schreef:
SarahIlse schreef:
Ik ben bij haar (en ook Ilse) haar vader geweest! Zegt niet zoveel over Yke, maar als nog leuk. :)
Enorm lief en gaaf dier. :j[ [url=m/Z02cn4.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uggQsP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Serieus?? Super vet!! :) Heb je Ilse laten fokken met Yke's vader ofzo??Sorry ben een beetje nieuwsgierig =D

Haha, nee hoor, ik heb Ilse sinds dat ze 3 was, dus van daarvoor heb ik geen idee wat er met haar gebeurd is o.i.d. en wat er beslist is rond haar fokken.
Maar ik heb dus een stamboekpapier van Ilse en daar staan vader, moeder, opa's, oma's, e.d. allemaal in & vorig jaar gingen we voor een weekendje toevallig in de richting van waar Jorn 430 staat. Met een beetje zoekwerk ben ik in contact gekomen met de stal waar nu staat en mocht ik hem op komen zoeken. Waren superaardige mensen en ik volg hem nu ook op FB. Hij doet het echt ontzettend leuk in de sport. :j

Els1984

Berichten: 459
Geregistreerd: 23-09-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:16

Jaaaaah! Ik ken Yke, fantastisch paard! Ik heb ook bij de praktijkschool gewerkt als stalhup in de weekenden. Heb ook heel wat op haar gereden, super fijn paard! Ze was het enige paard wat een hele snelle tuiger van een van de menners bij kon houden in de draf. Wat wil je precies weten?
Leuk om te zien dat het goed met haar gaat.

Edit: spelfout, ik typte ruiger ipv tuiger :P

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 20:28

SarahIlse schreef:
Haha, nee hoor, ik heb Ilse sinds dat ze 3 was, dus van daarvoor heb ik geen idee wat er met haar gebeurd is o.i.d. en wat er beslist is rond haar fokken.
Maar ik heb dus een stamboekpapier van Ilse en daar staan vader, moeder, opa's, oma's, e.d. allemaal in & vorig jaar gingen we voor een weekendje toevallig in de richting van waar Jorn 430 staat. Met een beetje zoekwerk ben ik in contact gekomen met de stal waar nu staat en mocht ik hem op komen zoeken. Waren superaardige mensen en ik volg hem nu ook op FB. Hij doet het echt ontzettend leuk in de sport. :j


Oowh op die manier :D super leuk dat je haar vader heb kunnen vinden


Els1984 schreef:
Jaaaaah! Ik ken Yke, fantastisch paard! Ik heb ook bij de praktijkschool gewerkt als stalhup in de weekenden. Heb ook heel wat op haar gereden, super fijn paard! Ze was het enige paard wat een hele snelle tuiger van een van de menners bij kon houden in de draf. Wat wil je precies weten?
Leuk om te zien dat het goed met haar gaat.

Edit: spelfout, ik typte ruiger ipv tuiger :P


Oh my goshh wat super gaaf!! Wat leuk om te horen :D euhm wat ik precies wil weten? Uh jah eigenlijk alles hahah maar dat is natuurlijk lastig ik wil graag weten hoe ze vroeger eruit zag en hoe haar karakter was en wat ze allemaal deed hihi zoveel mogelijk :D foto's worden lastig denk ik maar ik zou het wel heel leuk vinden of als je haar een beetje kan omschrijven

Els1984

Berichten: 459
Geregistreerd: 23-09-12

Re: Wie o wie kan mij helpen :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-16 20:37

Ik ken haar pas vanaf een leeftijd van 10 jaar, maar ik weet wel wie de fokker is en heb nog wel wat contacten, ik zal eens kijken wat ik voor je kan achterhalen :-)

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-16 20:44

Els1984 schreef:
Ik ken haar pas vanaf een leeftijd van 10 jaar, maar ik weet wel wie de fokker is en heb nog wel wat contacten, ik zal eens kijken wat ik voor je kan achterhalen :-)


Dat zou super zijn :) heel erg bedankt alvast <3 O:)

DemiHendriks

Berichten: 573
Geregistreerd: 30-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-16 10:27

Even een upje of hoe andere mensen het ook zeggen :D
Ik heb laatst een mailtje naar de vorige eigenaar gestuurd of zij misschien nog foto's had van Yke vroeger. En ik heb mail terug gekregen *\o/*
Na paar mailtjes had ze gezegt dat Yke in 2010 naar een handelstal is gegaan en in 2011 heeft zij haar gekocht. Hier de foto's die ze mij had gestuurd :D

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding