Pre in spanje kopen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nobody111
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-11-15

Pre in spanje kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 17:04

Hoi allemaal

Het is altijd al mijn droom geweest om een andalusier te kopen :)
Nu hoor ik toch wel van de meeste dat er hier toch niet veel zuivere handelaren tussen zitten .
Daarom zou ik graag zelf in spanje gaan kiezen alleen spreken we dan van een heel andere prijsklassen , wat wel te bergijpen valt .
Nu is mijn vraag hoeveel geld zou ik toch wel moeten voorzien voor heel dit gebeuren ? Dus met transport , verblijf , vliegtuig en al die dingen bij inbegrepen .
Mensen die dit al gedaan hebben en hun ervaringen wille delen ?

Het zou om een gereden paard gaan , geslacht maakt niet uit het zou dienen voor recreatief te rijden met als doel 1 a 2 keer in het jaar een plezier wedstrijd

Ik heb al de meeste topics gelezen maar zijn toch allemaal verouderd daarom deze nieuwe

YOURLOVER

Berichten: 340
Geregistreerd: 04-01-11
Woonplaats: Eijsden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 17:06

Foutje, sorry!
Laatst bijgewerkt door YOURLOVER op 24-02-16 17:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Raamzicht
Berichten: 1370
Geregistreerd: 11-01-13

Re: Pre in spanje kopen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 17:07

Ze vroeg om een pre geen lusitano?

nobody111
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-11-15

Re: Pre in spanje kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 17:12

Idd graag een andalusier .
Er zullen altijd wel vertrouwbare adressen tussen zitten maar vrees er voor meer oplichters, daarom graag met een bemiddelaarster in Spanje gaan zoeken lijkt me ook een leuk avontuur om terug een maatje voor het leven te vinden

Emma_s_girl
Berichten: 1721
Geregistreerd: 04-07-11
Woonplaats: Westbrabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-16 17:21

Zoek je een paard met (PRE) of zonder papieren (Crusado)? Zelf denk ik dat er hier in NL voldoende betrouwbare adressen zijn, met name kleinschalige fokkers, en ook wel een aantal handelaren.
Ligt ook een beetje aan je budget of het de moeite is om daarvoor naar Spanje te reizen. Transport is volgens mij zo rond de €1000,-, de reis kun je zo duur maken als je zelf wilt. Afhankelijk ook wanneer je gaat en hoe lang. Kosten bemiddeling weet ik zo niet.
Ik ken een aantal mensen die via Mariette Stegwee een PRE hebben gekocht. Je zou haar kunnen benaderen. Ze kan je vast veel informatie verstrekken.

nobody111
Berichten: 7
Geregistreerd: 15-11-15

Re: Pre in spanje kopen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-16 17:31

Mariëtte is idd de naam die ik al doorgekregen had en als het zo ver is zal ik haar ook aanspreken .
Hij moet niet persee papieren hebben ik vind een goede klik vele belangrijker voor het paard zelf had ik een prijs van tussen 5 000 en 8 000 in gedachten