Nakomelingen van Reinder 452 (v. Aan 416)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maris__

Berichten: 1226
Geregistreerd: 24-09-09

Nakomelingen van Reinder 452 (v. Aan 416)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-15 15:35

Hallo bokkers!

Aangezien ik weinig kan vinden over nakomelingen van Reinder 452 hier op bokt, start ik hier een topic over.

Sinds een jaar in bezit van een nu 4,5 jarige Reinder 452 x Dirk 298 merrie, vorig jaar gekocht als magere, bange merrie met afgeschuurde manen ivm eczeem.
Inmiddels een jaar verder een stuk relaxter, maar nog steeds ontzettend heet en fel, redelijk snel overstuur, merrie met zeer eenkenning karakter.

Qua type, weinig behang (ook deels door eczeem), iets lang gelijnd, goeie stap (zeker voor een gemiddelde Fries), normale draf en sterke galop, nog wel redelijk slap.

Ben erg benieuwd naar andere type's en karakter's van Reinder!

Nicole288
Hoofdmoderator Informatief
May the horse be with you! Coördinator Veulenverkiezing

Berichten: 31330
Geregistreerd: 05-01-05
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nakomelingen van Reinder 452 (v. Aan 416)

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-15 16:43

Ik zal het topic voor je verplaatsen naar het BKR subforum, daar komen de Friezenkenners het eerder tegen :)

FB -> BKR

Lauke

Berichten: 4253
Geregistreerd: 22-11-08
Woonplaats: Bunschoten-spakenburg

Re: Nakomelingen van Reinder 452 (v. Aan 416)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-16 21:20

Wij hebben ook een reinder staan :)
Vind haar persoonlijk zelf niet mooi, maar ze heeft super resultaten neergezet op de keuring wat haar het ster en kroonpredicaat heeft opgeleverd. Helaas is haar veulen van vorig jaar overleden. Maar de dagen dat het veulen nog leefde, bleek ze ook een super moeder te zijn!
Het is een paard met onwijs sterke gangen en een super karakter. Echt een lieverd en is ook onwijs lief met kleine kinderen :)

ffnessence

Berichten: 288
Geregistreerd: 13-09-12

Re: Nakomelingen van Reinder 452 (v. Aan 416)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-16 19:19

Van mijn bij rijpaard hebben we een reinder veulen. Wordt dit jaar 3. Moeders is een beart 41@ x nykle 309.
Dit is moeder
Afbeelding
En der veulen van reinder 452

Afbeelding