Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Nadir

Berichten: 12721
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:01

Twirrewyn, wat naar dat je je paard om die reden moest laten verhuizen. Daar zit je nu echt niet op te wachten…

Ineke2, jazeker, de eerste twee foto’s zijn in Spanje gemaakt en de derde in Nederland. En ze veranderd steeds van kleur want op dit moment is ze zwart <3

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:10

Twirrewyn, wat een verhaal. Ik weet helaas zelf ook uit ervaring hoe een verhaal opgeblazen kan worden. En wat voor effecten het heeft als mensen verhalen delen waar ze geen weet van hebben. (ik wil de mijne wel met je delen per PB). Het heeft mij echt heel veel zelfvertrouwen en stress gekost en ook ik ben van stal moeten wisselen. Goed dat jullie meteen ingegrepen hebben en zijn verhuisd. Kun je mooi focussen op je herstel en genieten van je paard <3

Rianne1807
Berichten: 698
Geregistreerd: 15-02-12

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 13:56

Wat heftig twirrewyn, sterkte met je herstel.

Elisa2

Berichten: 37191
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 16:06

Wat een leukerd Nadir!

Jeetje..Twirrewyn, ik hoop echt voor je dat het mee gaat vallen wbt de beperkingen die je er aan over gaat houden wbt het hersenletsel. (en de rest ook natuurlijk)
Wat vervelend dat mensen zo gingen doen op de pensionstal zeg.

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:43

Oke kinderen, ik ben zo vrij geweest om een nieuw topic aan te maken, mocht ik iemand vergeten hebben of als iemand echt niet eens is met wat er staat, laat het weten want ik kan het nog aanpassen.
Ik heb in de afgelopen paar uur tussen het werken door 60 laatste pagina's doorgespit om wat info te verzamelen. Hoop dat jullie het leuk vinden

[BKR] Andalusiers, PRE's -en alles ertussenin- in de schijnwerpers #2

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 17:48

Ik sta er niet tussen?

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:16

Ineke2 schreef:
Ik sta er niet tussen?



In je profiel werken geen foto's en ik heb 20 pagina's van jouw posthistorie doorgebladerd en kwam maar een foto tegen waar de kwaliteit niet zo mooi van was. Maar ik zal hem toevoegen!

Ineke2

Berichten: 33119
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:20

In mijn onderschrift topic staan andere foto’s. Je had er om kunnen vragen ipv mij over te slaan. Ben niet boos, maar als je in mijn berichten historie kijkt ligt het zeker momenteel nogal gevoelig dus reageer ik ook wat extremer dan ik normaal zou doen.

Ania

Berichten: 6103
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:22

Ineke2 schreef:
In mijn onderschrift topic staan andere foto’s. Je had er om kunnen vragen ipv mij over te slaan. Ben niet boos, maar als je in mijn berichten historie kijkt ligt het zeker momenteel nogal gevoelig dus reageer ik ook wat extremer dan ik normaal zou doen.


Daarom gaf ik ook aan dat je aan moest geven als je er niet tussen staat als vaste postter. Nu sta je er wel gewoon tussen en is alles weer oke. Ik heb je niet expres overgeslagen en ik wil je er ook op wijzen dat ik tussen het werken door het nieuwe topic heb gemaakt aangezien ik al een paar pagina;s geleden heb aangegeven dat er een nieuwe moet komen (en na mij nog een paar andere mensen).
Aangezien niemand zich aanbood dacht ik aardig te zijn een een leuk nieuw topic te maken.

Niet bewust mensen overgeslagen maar wel bewust gezocht op mensen die regelmatig posten in het laatste jaar.

Niks dan liefde hier overigens

Elisa2

Berichten: 37191
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Andalusiers/PREs in de schijnwerpers

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-23 18:41

Hartstikke leuk gedaan met zo,n verzameling knappe paarden in de openingspost.