Nakomelingen Andries 415? En zijn stamboom?

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Yunomi
Berichten: 3112
Geregistreerd: 04-12-06

Nakomelingen Andries 415? En zijn stamboom?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-11 13:12

Hallo. :)

Ik ben benieuwd naar nakomelingen van Andries 415, misschien willen we dit jaar de merrie naar deze hengst toe.
Daarnaast ben ik ook opzoek naar zijn volledige afstamming, weet iemand deze?

timotje

Berichten: 18
Geregistreerd: 28-11-09
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 20:00

Andries 415 is een Tsjerk X Nykle. Voor de volledige afstamming kun je ook even op de http://www.kfps.nl kijken.
Wij hebben 3 nakomelingen van Andries en het zijn lieve eerlijke dieren wel een tikkeltje ondeugend met een mooi luxe hoofd en extra beweging, zijn leergierig en willen graag voor je werken. 2 van onze Andries nakomelingen hebben veel behang, de ander iets minder.

Dit is een ruin van Andries X Jurjen op de foto 4 jaar en 1.70m

Afbeelding


Merrie van Andries X Oege op de foto 3 jaar en 1.60 is STER
Afbeelding

_Saida_

Berichten: 1774
Geregistreerd: 03-08-07
Woonplaats: Grootebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 11:42

Als je googled op Andries 415, hetzij internet, hetzij afbeeldingen, dan kom je ook bij zijn stamboom.
Hier een afbeelding ervan, ik hoop dat je er wat aan hebt.

Afbeelding

Maris__

Berichten: 1226
Geregistreerd: 24-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-11 00:12

Hey,

Ik heb ook een nakomeling van Andries, het is een 4jarige Ruin van 1.65m
Het is een enorm lief dier, met een zéér werkwillig karakter, wil altijd graag voor je werken.

Nicole1989
Berichten: 48
Geregistreerd: 27-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-11 14:21

Ik heb ook een Andries-nakomeling gereden (Andries x Jakob). Toen een 4,5-jarige merrie, 1.67 en net zadelmak. Geweldig karakter, heel erg werkwillig.

geka

Berichten: 236
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 15:28

Wij hebben ook een veulen van Andries 415 onne x feitse x leffert :)

ze is een lief veulen maar o zo nieuwsgierig :D

Maris__

Berichten: 1226
Geregistreerd: 24-09-09

Re: Nakomelingen Andries 415? En zijn stamboom?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-11 20:12


nobje

Berichten: 1744
Geregistreerd: 08-09-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-11 08:03

Hoi,

Ik zag dat dit topic al wat aan de oude kant is... maar ik was ook op zoek naar info over Andries 415.
Omdat ik ook net een nakomeling van hem heb gekocht... En ik begreep dat jij je afvroeg of er mensen waren die nakomelingen van hem hadden.
Wel ik dus sinds heel erg kort...En ik ben er voor gevallen

Het is een grote maar sierlijke merrie.
Wat me het eerst opviel was de eerlijkheid en de rust die zij uitstraalde.
Haar moeder is catherine H... maar ik weet niet meer welke vader daar achter zat.
Verder is opvallend dat ze ondanks dat ze nog maar zo kort onder het zadel is al zoveel balans heeft
en dat ze 3 opmerkelijk goede gangen heeft. Maar ook de wil om samen met je te leren en te ondernemen viel me op

Ik hoop dat ze het eind van deze maand bij ons is. dus dan kan ik er meer over vertellen.
Ze heeft wel wat kleine plastische defectjes maar ik denk dat gangen, werklust, uitstraling
etc. dat zeer ruim goed maken.

Ik weet even niet hoe ik afbeedingen moet plaatsen maar zodra ik dat weet zal ik nog een foto van haar plaatsen.

groetjes en ik benieuwd hoe jou verhaal verder is gegaan.

Kim1987kim
Berichten: 143
Geregistreerd: 14-01-12
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-12 23:31

Ik heb ook een zoon van Andries. Hij is nu 4 jaar, nog hengst.

Ontzettend mooi edel hoofd, mooie gangen en een heerlijk rustig, braaf maar werklustig karakter.

Ik vind het een heerlijk (sport) paard.

JoukjeVDWFH
Berichten: 1
Geregistreerd: 24-11-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-15 13:09

nobje schreef:
Hoi,

Ik zag dat dit topic al wat aan de oude kant is... maar ik was ook op zoek naar info over Andries 415.
Omdat ik ook net een nakomeling van hem heb gekocht... En ik begreep dat jij je afvroeg of er mensen waren die nakomelingen van hem hadden.
Wel ik dus sinds heel erg kort...En ik ben er voor gevallen

Het is een grote maar sierlijke merrie.
Wat me het eerst opviel was de eerlijkheid en de rust die zij uitstraalde.
Haar moeder is catherine H... maar ik weet niet meer welke vader daar achter zat.
Verder is opvallend dat ze ondanks dat ze nog maar zo kort onder het zadel is al zoveel balans heeft
en dat ze 3 opmerkelijk goede gangen heeft. Maar ook de wil om samen met je te leren en te ondernemen viel me op

Ik hoop dat ze het eind van deze maand bij ons is. dus dan kan ik er meer over vertellen.



Hey!

Ik heb ook een nakomeling van Andries 415. Ze is een merrie en heet Joukje. Het is een heel mooi
sierlijk paard. Lief maar heeft toch een karaktertje ;)
Ze heeft wel wat kleine plastische defectjes maar ik denk dat gangen, werklust, uitstraling
etc. dat zeer ruim goed maken.

Ik weet even niet hoe ik afbeedingen moet plaatsen maar zodra ik dat weet zal ik nog een foto van haar plaatsen.

groetjes en ik benieuwd hoe jou verhaal verder is gegaan.