[FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
boemel

Berichten: 8416
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 12:44

Wat fijn Jelske!
Met recht een gouden merrie en nu op naar een gouden veulen *\o/*
En ik wil graag geloven dat het spannende tijden zijn :)
Fingers crossed :j
Heb je een goed gevoel over de draagmerrie?

Hoe het met Diekke gaat, is moeilijk te zeggen.
Ze kwam namelijk al vlekkeloos het kreupelheidsonderzoek door en de zwelling was alleen nog iets zichtbaar bij een volledige geschoren been.

Ze is een beetje gefrustreerd over het niets doen en ze gaat mij iets te vaak uit haar plaat.
Meer dan “hoooo” roepen , stappen, traumeel smeren en silicium geven, kunnen we voor nu niet doen.
Mirtje heeft echt wel een rustiger karakter merk ik.

Het zadel van die Fries moest aangepast worden.
Eigenaresse rijdt momenteel niet. Bijrijdster kon niet.
Ik heb al vele zadels geprobeerd en gezien in mijn leven, dus als het gaat om voelen of ik in balans zit en of het paard er gemakkelijk onder loopt, dan is het op zich niet heel raar om te doen :D

Deze week rijd ik weinig. Heb de Ierse schimmel gereden en verder even druk in de tuin en de rijbak qua onkruidjes en netjes maken.
Ook heeft mijn vriend een andere auto nodig en daar zit ook even extra tijd in.
Zou nog een andere Friese ruin rijden, maar daar maak ik een afspraak voor als t iets meer af is hier. :=

Laura1982

Berichten: 4073
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 13:34

Jelske wat fijn dat alles tot nu toe zo goed gaat!!

Ja douwe is al 11 jaar bij mij altijd keihard gewerkt en nu pas ik extra goed op hem

Zondag onverwacht op concours met illie.
Deze week al 2 x zn staart gewassen ivm veel mest in de staart hopelijk laat hij hem nu schoon. Voor de zekerheid een ruime vlecht erin gedaan.

afkepieteke

Berichten: 237
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 14:22

Goedgekeurd *\%/* Afbeelding

Super braaf, trailer was alleen nog een beetje spannend. Nu kennismaken met mijn newforest pony

boemel

Berichten: 8416
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 16:01

Dan ga ik je nu feliciteren :) .
Hartelijk gefeliciteerd met je knappe aanwinst *\o/*

Fleuribelle
Berichten: 774
Geregistreerd: 01-02-09

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 16:04

Jelske wat fijn dat het in 1 keer is gelukt. Nu op naar een kloppend hartje.

Afkepieteke, gefeliciteerd met je paard.

Meya_

Berichten: 1435
Geregistreerd: 16-07-06

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 16:07

Fijn Jelske!

Gefeliciteerd Afke!

Leuk Laura, hier zondag ook concours.

Laura1982

Berichten: 4073
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 17:04

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst

Getty_Maan

Berichten: 2593
Geregistreerd: 14-04-06
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 18:50

Wat een stoere jongen Meya!!

Hihi Jinthe, hier moest ik vriendlief ook teleurstellen dan we niet op vakantie kunnen in juli, aangezien Maan 7 juli uitgerekend is 8-)

Klinkt als een groot succes met Jelske, nu duimen dat het blijft plakken. Komt de draagmerrie ook bij jullie te staan?

Ach die Diekke wil gewoon graag weer aan het werk met dit mooie weer.

Succes alvast Laura!

Gefeliciteerd Afke!! Wat een lief hoofdje, hoe oud is ze?

Lys_PPA

Berichten: 1343
Geregistreerd: 30-09-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 21:52

Gefeliciteerd met je nieuwe paard!

En fijn dat het zo goed ging Jelske.

Vandaag is Picasso alweer 11 geworden, in mn gedachten is het nog steeds de puppy die ik 5 jaar geleden kocht :+
Afbeelding
Maar wat ben ik gek op dit paard <3
Vorige week weer gecrosst, springen is in sommige gevallen overrated als je de 'balkjes' ook kunt draven :')
Afbeelding

afkepieteke

Berichten: 237
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-24 23:53

Afbeelding
Ze wordt eind mei 3 jaar.
Ben echt helemaal verliefd, alleen is mijn pony niet echt op har gesteld en jaagt haar steeds op. Dus ze staan nu even apart. Ze was ook helemaal uitgeteld na deze middag. Lekker tot rust komen in de box Afbeelding

boemel

Berichten: 8416
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 20:15

Lief koppie Afkepieteke.

Ik heb vooral een paard met een ondernemend koppie :=
Mirtje weer …. Natuurlijk
https://www.instagram.com/reel/C5wEzACN ... NyODc2c3Zi

Vandaag ook voor het eerst het stappen met Diekke op haar rug gedaan. Had zere voeten en dan is 25 minuten best lang, lekker op d’r rug gezeten dus :D

_Jelske

Berichten: 1326
Geregistreerd: 18-05-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 20:26

Bedankt allemaal!

boemel schreef:
Heb je een goed gevoel over de draagmerrie?

Volgens Van Kempen liep de ontvangster precies in de pas qua cyclus dus dat helpt. Ik ken al die merries natuurlijk niet, dus qua karakter etc. is het best een gok. Maar ik heb er over het algemeen wel een goed gevoel over. Als je daar op het bedrijf komt kijken zijn alle beesten happy, attent en chill.

boemel schreef:
Hoe het met Diekke gaat, is moeilijk te zeggen.
Ze kwam namelijk al vlekkeloos het kreupelheidsonderzoek door en de zwelling was alleen nog iets zichtbaar bij een volledige geschoren been.

Ze is een beetje gefrustreerd over het niets doen en ze gaat mij iets te vaak uit haar plaat.
Meer dan “hoooo” roepen , stappen, traumeel smeren en silicium geven, kunnen we voor nu niet doen.
Mirtje heeft echt wel een rustiger karakter merk ik.

Het zadel van die Fries moest aangepast worden.
Eigenaresse rijdt momenteel niet. Bijrijdster kon niet.
Ik heb al vele zadels geprobeerd en gezien in mijn leven, dus als het gaat om voelen of ik in balans zit en of het paard er gemakkelijk onder loopt, dan is het op zich niet heel raar om te doen :D

Geef dat paard eens ongelijk, ik zou ook gefrustreerd raken := Dat is natuurlijk een begrijpelijke reactie. Ik hoop echt dat het gauw weer goed gaat komen.

Als je het zo beschrijft, komt het ineens heel logisch over m.b.t. het zadel. Klinkt overigens alsof je druk zat bent momenteel. Jij zit niet om werkverleden, zullen we maar zeggen :')

Laura1982 schreef:
Zondag onverwacht op concours met illie.

Dan ben ik nu natuurlijk bijzonder geïnteresseerd om te horen hoe dat gegaan is!

Gefeliciteerd Afkepieteke! Geniet van de nieuwe aanwinst! Hopelijk kan ze snel wennen aan de nieuwe situatie.

Getty_Maan schreef:
Klinkt als een groot succes met Jelske, nu duimen dat het blijft plakken. Komt de draagmerrie ook bij jullie te staan?

Nee, die laat ik lekker bij v. Kempen staat. Is hiervandaan +/- half uurtje rijden en tegen de tijd dat het geboren wordt staat Pit al weer bij ons op stal. Ik vind het systeem dat zij hebben (en bovendien hun kundigheid in krachtbegeleiding) echt top. Merries staan per vier, met veulen aan de voet in zeer ruime groepsstallen, met mooie uitloop. Er is onbeperkt hooi en dus ook geen voernijd. En dan krijgen ze ook nog beschikking over een stuk wijland in tijdsvakken geloof ik. Maar er hangt daar zoveel rust en dan hebben ze van begin af aan maatjes. Dus ik wil dit eens beproeven. Ik heb Pit en Jels bijna 9 maanden apart gehad en dat was ook niet alles.

Nog gefeliciteerd met Picasso Lys! Het ziet er feestelijk uit!

Hier gaat alles wel lekker. Vandaag heerlijk in het zonnetje met Jels aan de hand gewerkt. Ondanks dat het in stap is, mag ze flink aan de bak en met name haar buikspieren. Stelling en het wijken begint inmiddels aardig te beklijven.

Verder dit weekend gegroomd voor stagenootjes. Dat was mij wat (naast bovenalles erg gezellig). Was een tweedaagse, een paar dorpen verder vanaf stal. Het idee van beiden stalgenoten was dat de eerste dag min of meer een oefenronde zou zijn (voor het eerst op deze locatie en bovendien eerste wedstrijd outdoorseizoen). Tweede dag konden ze dan wat meer risico nemen en voor de punten gaan.
Eerste proeven waren om begrijpelijke redenen wat aan de brave kant, feedback was daar ook naar maar de punten waren werkelijk schrikbarend laag. Tweede dag met meer lef gereden (beide combinaties) en het verschil was als de nacht en de dag, veel sterker. Geen grove fouten, gerust hier of daar een ditje of een datje, naar niets schrikbarends. We stonden nog bij de trailer om de paarden af te zadelen/te laden toen er iemand van de organisatie aan kwam lopen met de mededeling dat de ene stalgenoot de tweede prijs had gewonnen. Nou, dat beloofde wat - dachten we. Punten waren dus zowaar nog lager dan de dag ervoor.Wij de protocollen ophalen.... In de gecombineerde rubriek L1/L2 was er welgeteld 1 (!!) winstpunt weggegeven... Kunnen gerust stellen dat dit een behoorlijke teleurstelling is. In de categorie: "hoe demotiveer je het deelnemersveld".

Meya_

Berichten: 1435
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 20:28

Hoe is het gegaan Laura?

Leuke foto's Lys en Afkepieteke

Hier vandaag concours gehad, was best tevreden. Ging beter dan ons debuut 2 weken geleden. In elke proef 1 grotere fout in de contra (dubbelteller) maar wat verder oké/ goed ging helaas alleen 6jes of 5je. Dus was lichtelijk teleurgesteld met de punten :+ Maar goed. Was zelf tevreden, paard deed der best. Mijn man en klein kereltje ook, en afgelopen week een ander mooi jasje kunnen scoren. Dus het mag de pret niet drukken :')

Ons hengstje doet het goed, merrie ook. Ik ben helemaal verliefd op 'm. <3

Afbeelding

Dennenboom

Berichten: 705
Geregistreerd: 05-12-20

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:23

Mooie foto Afkepieteke, gefeliciteerd!

Jelske, leuk om te volgen jouw dracht verhaal. Interessant :) betaal je voor de draagmerrie een x bedrag in totaal of per maand?

En tja, zo'n concours heb ik vroeger ook gehad. Erg demotiverend. Liever een winstpunt(en) dan een prijs zei ik altijd :') maar gevoel is het belangrijkste, dus snel vergeten en weer door :):)

Meya, zit het ook al niet mee met de punten. Jammer, volgende keer beter! Heerlijk zo'n knappe man in het gras *-:)

Mijn drachtige merrie begint al wat uier aan te maken. Dan begint het bij mij weer te kriebelen, ze is vaak eerder dus wie weet over 2,5 week een hopelijk gezonde spruit :D

Ook begon bij mij de zon te kriebelen dus vandaag voor de tweede keer mijn 'lege' merrie aan de longeerlijn gehad. Voor haar doen ging het best relaxed, al kunnen de aardappelen her en der wel gepoot worden _O- die merrie heeft zoveel go, maar wat is ze toch prachtig om te zien <3

En ik ben van het weekend bij een ster merrie wezen kijken. Mooi, correct paard. Maar we denken er nog even over na.

afkepieteke

Berichten: 237
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-24 21:55

Ze vinden gelukkig steeds meer rust, maar kan ze nog niet samen buiten zetten. Helaas dit weekend weinig thuis geweest dus morgen spannen we er een draadje tussen.
Het gaat steeds ietsje beter met de pony, maar de Fries is zo’n grote knuffel, echt verliefd haha
Afbeelding
Afbeelding

Laura1982

Berichten: 4073
Geregistreerd: 23-01-04

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 03:48

Jelske van kempen klinkt als de juiste plek voor dit alles. Wat een teleurstelling voor je stalgenoten.

Meya jou kleine is echt een dotje.
Jammer van de punten.

Ja mijn wedstrijd was ook wat teleurgesteld. Uiteindelijk 1 punt gereden maar protocol en punten kwamen zeker niet overeen met gevoel. Maar we zijn weer geweest en ik was heel blij met hoe hij het deed.

SunnyHorse
Berichten: 1252
Geregistreerd: 26-10-17
Woonplaats: Omgeving Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 09:07

Voorjaar was wel heel voelbaar dit weekend! Wordt iedereen blij van!

Afke, snap het wel dat je helemaal dol op haar bent. Goed dat je het rustig opbouwt met de pony. Dat komt vaak met wat tijd helemaal goed. Al eerder een Fries gehad?

Laura, dat is wat telt: dat de proef goed voelde en je blij was met de samenwerking.jammer dat de punten achterblijven, volgende keer beter! Heb je veel wedstrijden nog op de planning? Zoek je die van te voren uit? Of bekijk je per wedstrijd wat de volgende is?

Dennenboom, al je keuze kunnen maken? Toevallig ook nog een drachtige stermerrie? 2,5 week voor de drachtige merrie is super kort. Kan zomaar eerder zijn. Sterkte met de laatste loodjes.

Meya, heerlijk hè om zo te zwijmelen bij je veulen. Fijn dat hij het zo goed doet! Lekker in het gras. Jammer dat de score op concours ietwat tegen viel, maar de ervaring is weer mooi meegenomen! Jij ook weer een nieuwe wedstrijd in vooruitzicht?

Jelske, hoelang is het nu aftellen om de dracht te kunnen scannen?
Snap wel dat je de merrie daar laat staan. Het is daar goed voor elkaar. De merrie is daar op haar gemak en ze zijn kundig! Nou, dan is het niet moeilijk.

Boemel, Mirtje is een slimmerd. Die mag graag bezig zijn. Je hebt een hoop zorgen om haar, dat is echt ontzettend jammer. Ze heeft echt een persoonlijkheid! Dieke en stappen….. moeilijk hoor om je paard daar gemotiveerd en braaf in te houden. Hoeveel weken moet je het nog zo doen?

Picasso Y)(^) gefeliciteerd!! De meest veelzijdige Fries van het topic! Dat hij nog maar heel oud en vele avontuurlijke parcoursen mag lopen en springen.

De inmiddels enters groeien echt als kool. Ze zijn mega hoog vind ik. Ze genieten van gras. Medio mei gaan ze de zomerperiode onderdijks bij de gouden hoep. Denk dat het goed is dat ze weer in groot kudde verband, 24/7 daar kunnen rond struinen en sterk worden. Zal ze vreselijk missen! Gelukkig hier een klein veulentje die nog achterblijft om helemaal plat te knuffelen.

Afbeelding

afkepieteke

Berichten: 237
Geregistreerd: 21-10-13
Woonplaats: Trynwalden

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 10:04

Die enter zien er inderdaad groot uit!
Zelf nog nooit eerder een Fries gehad, wel meerdere Friezen beleerd en gereden

_Jelske

Berichten: 1326
Geregistreerd: 18-05-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 11:15

Heerlijk plaatje van de kleine man Meya.

Dennenboom schreef:
Jelske, leuk om te volgen jouw dracht verhaal. Interessant :) betaal je voor de draagmerrie een x bedrag in totaal of per maand?

En tja, zo'n concours heb ik vroeger ook gehad. Erg demotiverend. Liever een winstpunt(en) dan een prijs zei ik altijd :') maar gevoel is het belangrijkste, dus snel vergeten en weer door :):)

Mijn drachtige merrie begint al wat uier aan te maken. Dan begint het bij mij weer te kriebelen, ze is vaak eerder dus wie weet over 2,5 week een hopelijk gezonde spruit :D

Ook begon bij mij de zon te kriebelen dus vandaag voor de tweede keer mijn 'lege' merrie aan de longeerlijn gehad. Voor haar doen ging het best relaxed, al kunnen de aardappelen her en der wel gepoot worden _O- die merrie heeft zoveel go, maar wat is ze toch prachtig om te zien <3

En ik ben van het weekend bij een ster merrie wezen kijken. Mooi, correct paard. Maar we denken er nog even over na.

Een bepaald bedrag voor huur + pension + kunnen nog wat kosten bij komen (maar die laatsten mogen eigenlijk geen naam hebben).

Stalgenoot stond er hetzelfde in: die had ook liever een winstpunt gehad dan een prijs. Wat misschien nog het meeste tegenviel, was dat het protocol nauwelijks feedback bevatte over wát ze dan vonden dat beter moest. Ik had dus best met haar te doen.

Klinkt alsof de lentekriebels hun intrede hebben gedaan Dennenboom! Wat voor merrie ben je bij wezen kijken?

SunnyHorse schreef:
Jelske, hoelang is het nu aftellen om de dracht te kunnen scannen?
Snap wel dat je de merrie daar laat staan. Het is daar goed voor elkaar. De merrie is daar op haar gemak en ze zijn kundig! Nou, dan is het niet moeilijk.

De inmiddels enters groeien echt als kool. Ze zijn mega hoog vind ik. Ze genieten van gras. Medio mei gaan ze de zomerperiode onderdijks bij de gouden hoep. Denk dat het goed is dat ze weer in groot kudde verband, 24/7 daar kunnen rond struinen en sterk worden. Zal ze vreselijk missen! Gelukkig hier een klein veulentje die nog achterblijft om helemaal plat te knuffelen.

Morgen weten we of het vrucht is blijven zitten. En dan over een week of twee weer controle in de hoop een hartslag te kunnen waarnemen en dan ca. eerste week van mei voorlopig de laatste scan. Als dan alles klopt krijgen we een drachtverklaring.

Jullie enters staan er mooi voor Sunny. Mag je trots op zijn :o

boemel

Berichten: 8416
Geregistreerd: 13-12-01
Woonplaats: Azewijn

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 11:42

Nog gefeliciteerd met de jarige Picasso.
Hij lijkt me een heerlijk veelzijdig paard.

Sunny Horse, je jaarlingen staan er goed bij.
Knappe jongens. Snap wel dat je ze gaat missen.

Inderdaad heel jammer als de punten van je proef niet matchen met je gevoel.
Zeker als er weinig tekst en uitleg is. Daarvan je niks mee.

Diekke moet nog 5 weken stappen. Onder het zadel is ze heel braaf. Aan de hand wat spatjes.

Mirtje is inderdaad hartstikke slim en grappig.
De huidige trainster is erg enthousiast over haar. Ze vindt werken in vrijheid met een paard geweldig en Mir vindt dat ook. En ze is voor de duvel niet bang.
Maar verder ziet Mir training al snel als dwang en daar heeft ze totaal geen trek in.

Zoals ik het nu voel, gaat Mir een geweldig bospaard worden, maar niet het dressuurpaard wat ik voor ogen had en is ze dus geen match met mijn verwachtingen.
Voorlopig wordt ze gewoon doorgetraind om haar meer vertrouwen in mensen te geven, maar ik weet nu niet of ik haar ga aanhouden.

Meya_

Berichten: 1435
Geregistreerd: 16-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-24 13:40

Dennenboom, ben benieuwd! Aftellen dus!

Jammer Laura dat het bij jou ook wat tegenviel

Fijn Sunnyhorse, mooie foto's! En fijn dat ze het land op gaan. Was ik hier ook van plan, kleinschalig. Alleen beide opties gingen niet door, wie weet dat ze van zomer nog paar maanden ergens heen gaat.

Spannend Jelske

Lastig Boemel, om er na "alle ellende" er achter te komen dat ze waarschijnlijk niet gaat voldoen aan jou verwachtingen..

_Jelske

Berichten: 1326
Geregistreerd: 18-05-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 09:34

boemel schreef:
Mirtje is inderdaad hartstikke slim en grappig.
De huidige trainster is erg enthousiast over haar. Ze vindt werken in vrijheid met een paard geweldig en Mir vindt dat ook. En ze is voor de duvel niet bang.
Maar verder ziet Mir training al snel als dwang en daar heeft ze totaal geen trek in.

Zoals ik het nu voel, gaat Mir een geweldig bospaard worden, maar niet het dressuurpaard wat ik voor ogen had en is ze dus geen match met mijn verwachtingen.
Voorlopig wordt ze gewoon doorgetraind om haar meer vertrouwen in mensen te geven, maar ik weet nu niet of ik haar ga aanhouden.

Ik snap de verwachting, maar als ik kijk welke vorderingen dat paard toch ook al heeft laten zien en van hoe ver ze moet komen, zou ik nooit "nooit" zeggen :o

:):) :):) Ik zit hier op hete kolen :):) :):)

Dennenboom

Berichten: 705
Geregistreerd: 05-12-20

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 11:57

Spannend Jelske! Hoelaat weet je het?

Ik ben bij een merrie van Tymen wezen kijken. Ik ben nog steeds in twijfel..

Fijn dat het goed gaat met Mirtje Boemel. Ik zou vooral je gevoel volgen daarin en gelukkig hoef je nu nog niet direct te beslissen

Jinthe2

Berichten: 61
Geregistreerd: 14-07-23

Re: [FOTO]Hét Friese Paarden topic deel 2!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 12:10

Gegevens Afkepieteke, lekker genieten van je merrie!

Sunny, dat zijn inderdaad al twee beste jaarlingen! Zijn ze van vroeg in het jaar? Onze jaarling groeit nu ook echt even door maar is van juli en is nog niet zo groot als die van jou hoor :+

Spannend Jelske, en daarna nog wat spannende weken natuurlijk :j
Succes!

Boemel, denk je dat ze dressuur niet leuk zal vinden? Ik heb bewondering hoeveel geduld je hebt met haar en wat je er allemaal voor doet _/-\o_

Dennenboom, welk doel heb je voor ogen met het paard? Ik weet ook nog een fijne stamboekmerrie te staan maar geen idee wat je eigenlijk zoekt :) Waar ligt je twijfel?

M_arjolein

Berichten: 1433
Geregistreerd: 13-04-13
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-24 14:56

Leuk een Tymen merrie Denneboom waar twijfel je precies aan? Kan je zelf niet je lege merrie meer op pakken?

Oh dat is wel jammer Boemel, maar kan me voorstellen dat je dan twijfelt om haar aan te houden in de toekomst.

Wat spannend Jelske!


Mooie enters Sunnyhorse!

Wat jammer dat je punten niet helemaal strookten met je gevoel Laura!

Ah wat een leuke Afke! Ziet er goed uit. Komt vast wel goed zo samen!

Wat jammer van de punten Meya mooi die foto van het veulen!

Hier vandaag gescand. Ze toonde zondag ineens heel erg hengstig inclusief plassen wat ze dus nooit doet.
Maar de scan viel wat tegen vandaag. Ene kant leek al gesprongen (hij hoopte dat dit nog van de vorige keer was) en andere kant was wel wat te zien van ongv 3,5/4 cm dus vrijdag weer scannen. Dit komt dan ook wel weer overeen met de vorige keer qua dagen maar omdat ze zo hengstig toonde was ik wat in de stress
:')