Getty_Maan schreef:Jeetje wat naar van jelske, hopelijk knapt ze snel weer op.
Getty_Maan schreef:Pit klinkt ook als een leuk dier!
Nou ze is drachtig gescand, over een paar weken nog een controle en dsn volgend jaar een arent x bartele rond huppelen.
Ben benieuwd wat de beste man met al z'n veulens van plan is, ik zie nog niet iets verkocht worden haha
SunnyHorse schreef:Houden jullie paardjes het een beetje uit in de warmte? Hier zoekt het veulen iedere keer het zand in de volle zon op om daar te gaan dutten. Lijkt me heel warm, maar hij doet het steeds.
Hij is nu zo’n twee maanden, doet het goed! <3
en inmiddels verkocht, wat vind ik dat toch lastig….
boemel schreef:Daarna de benen afgespoten. Omdat ze dat duidelijk spannend vindt, daaar gisteren ook 20 minuten voor uitgetrokken. Ja, ik kan haar natuurlijk vastzetten en de straal erop houden, maar ik wil graag deze ze gewoon rustig blijft staan aan een los touwtje, dus ik steek er nu liever wat extra tijd in om spanning snel af te kunnen laten vloeien. Ik heb iemand gevonden die me gaat helpen met zadelmak te maken, maar ik heb nu nog niet echt een plan wanneer dat is.
Eerst maar eens zorgen dat de dagelijkse zaken heel gewoon worden.
Dan longeren en bitwijs maken.
Tess moet ik nu voor de revalidatie 3 weken lang, 5 dagen in de week 10 minuten longeren. Ik wil het jonkie in hetzelfde schema mee laten lopen en dan afwisselend grondwerk en longeren.
Gebruikers op dit forum: puppy1128 en 1 bezoeker