C-show Alkmaar

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-15 21:55

Ik zit nu ook op zijn site te kijken en heb mijzelf al een behoorlijk aantal keer gespot op de achtergrond.. oeps :=

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 09:58

Mooie foto's Shanna! Dat stoppen van Suraha herken ik inderdaad. Kas staat ook soms ineens stil en dan moet ik echt heel duidelijk maken dat we nog niet klaar zijn :P . Grappig dat ze zoveel van d'r moeder heeft, leuk om te horen.

Ik baal echt van m'n houding (en hoofd :o ) op de foto's..... Ik ga maar eens flink lessen en dan volgend jaar een stuk beter voor de dag komen :D .

lilskie
Berichten: 444
Geregistreerd: 25-01-13
Woonplaats: NH

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:28

Zo slecht ziet je houding er niet uit hoor :)!

sanie22

Berichten: 511
Geregistreerd: 19-05-06
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:49

Haha, dank je! Maar vind zelf toch echt dat het er niet uitziet :D . Wat dat betreft is het ook wel goed om eens foto's en filmpjes te hebben van het rijden. Ik vind jullie veel netter zitten :) .

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 10:59

sanie22 schreef:
Haha, dank je! Maar vind zelf toch echt dat het er niet uitziet :D . Wat dat betreft is het ook wel goed om eens foto's en filmpjes te hebben van het rijden. Ik vind jullie veel netter zitten :) .


Waarschijnlijk vind iedereen dat van zichzelf :) Ik vind mijn houding op foto's ook vaak om te huilen, maar anderen vinden het juist weer mooi gheghe. Is gewoon iets mens eigen, denken dat het er niet uit ziet en de houding van anderen er wel goed uitziet haha :)

Ik zal vandaag de foto's van shanna en de andere ruiters van oosters online zetten.

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:03

@ San je houding valt echt mee hoor! En je zit je paardje niet in de weg :) Een jaar geleden zat ik nog voorover gekukeld op Shief, omdat je bij gebrek aan spiegels niet zo snel doorhebt dat je voorover zit! Nu jaartje later zit ik ook alweer rechterop, dus komt echt wel goed!

Je kan pas aan iets werken als je je er bewust van bent, daar zijn foto's, filmpjes of spiegels voor nodig :D

En leuk dat Kas zo op mams lijkt haha! Ik vond suraha echt geweldig. Heerlijk Ik-ben-de-Queen-karakter!

@ Soloro, leuk! Zal wat minder snel reageren, vlieg vanmiddag naar Portugal *D {:}

soloro

Berichten: 2303
Geregistreerd: 18-07-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:15

Shanna_ schreef:
@ San je houding valt echt mee hoor! En je zit je paardje niet in de weg :) Een jaar geleden zat ik nog voorover gekukeld op Shief, omdat je bij gebrek aan spiegels niet zo snel doorhebt dat je voorover zit! Nu jaartje later zit ik ook alweer rechterop, dus komt echt wel goed!

Je kan pas aan iets werken als je je er bewust van bent, daar zijn foto's, filmpjes of spiegels voor nodig :D

En leuk dat Kas zo op mams lijkt haha! Ik vond suraha echt geweldig. Heerlijk Ik-ben-de-Queen-karakter!

@ Soloro, leuk! Zal wat minder snel reageren, vlieg vanmiddag naar Portugal *D {:}


Veel plezier!! :) Ik zal je de link per pb toesturen, dus dan heb je het in ieder geval al. :j

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Re: C-show Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-15 11:22

Top! Dankjewel :D

Shanna_

Berichten: 1544
Geregistreerd: 17-01-06
Woonplaats: NH, Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-15 18:13