Arabier of toch niet?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Punz

Berichten: 8565
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 21:40

LOL
Jij bent wel
Van het laatste woord hè _O-

Wat dat betreft heeft Mooney een heel mooie redenering opgebouwd: ponyras... Ooit mogelijk veredeld met Arabisch bloed. Daarmee zit ze (bijna) altijd goed !!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57965
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Arabier of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 21:41

Eh zo was het niet bedoelt... Maar goed.. Ook goed. Mijn excuses.

Punz

Berichten: 8565
Geregistreerd: 04-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 21:44

Nee joh ..... Ik pest maar wat! Vond het oprecht grappig!

Edit : excuses dus helemaal niet nodig !!!

Buenootje
Berichten: 467
Geregistreerd: 01-08-13

Re: Arabier of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-15 21:47

Eigenlijk wordt dit best een grappig topic :) Terwijl de emoticons aangaven dat Punz het goed bedoelde toch twijfelde Ayasha lol....

Zo zie je maar....

Punz

Berichten: 8565
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Arabier of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 21:54

Internet communicatie is soms oprecht lastig!
En al uitleggend verzand je soms steeds dieper in het moeras...
..

Maar inderdaad TS: wat mij betreft een grappig, maar ook leerzaam topic over hoe iets, ondanks goede bedoelingen aan alle kanten, soms toch makkelijk scherp kan worden, terwijl niemand dat eigenlijk wil..

Maar soms komt het dan op een punt dat er geen uitleggen meer aan is.... Gelukkig is het hier goed gegaan, met dank ook aan de sportiviteit van de reageerders die meegingen in de zijweg, vond dat je het echt sportief opvatte Ayasha!!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57965
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Arabier of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:37

:D internet communicatie is sowieso moeilijk. Iedereen interpreteerd smileys anders en als je een slechte dag hebt kan een goed bedoelde ';)' zo maar laatdunkend over komen! :)
En Ah joh Punz. Als je zo scherp uit de hoek komt als ik vaak doe moet je ook kunnen incasseren! :) ik houd ook nooit 'wrok' eigenlijk. Ik heb vaak felle discussies maar vaak onthoud ik de namen niet eens. :') kan dan tegelijk in een ander topic dus geheel met hen eens zijn ook. :')

Ik wilde trouwens nog zeggen dat het wel een prachtig dier is wat je daar hebt! :)

Punz

Berichten: 8565
Geregistreerd: 04-03-10

Re: Arabier of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 22:43

Dank je voor het compliment maar Rory Rasputin ( de hengst waar ik hier de foto van plaatste) is niet van mij. Hij is wél de vader van mijn merrie Rory Rapunzel, roepnaam Punzel ( Rory Rasputin x Pilgaards Vogue).

De valkruin en het schimmelmerrietje in mijn profiel zijn wél van mij ( en oeh: ben zó blij met ze!!)

( en ik ken je wel als enthousiaste poster hoor, vind het wel leuk hoe je je hier op bokt positioneert!)

Ayasha
Blogger

Berichten: 57965
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Arabier of toch niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-15 23:01

Ff gekeken, die zijn ook prachtig! Kwa kleur heeft de valk mijn voorkeur. Ik wilde graag een valk maar die koppige merrie maakte der een palomino van. _O-

Hihi dan ben je een van de weinigen denk ik. :D

Oei we gaan wel erg off topic, sorry TS :o

balance
Moderator Kantine

Berichten: 18143
Geregistreerd: 24-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-15 06:40