15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-06 22:05

Nou, ik ga slapen! Pony's staan schoon op stal, mn witte pakkie ligt klaar dus kom maar op met die keuring. En neit alleen naar die palo kijken van Klaas, ook naar die leuke, lieve (kleine) vos van mij Haha! Tong uitsteken
Tot morgennn Haha!

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 18:52

Wij zijn weer thuis!

We zijn met de 2jarige palomino in de rubriek 2jarigen sectie A op de eerste plaats geëindigd (van de 13!) en jeugdkampioen!

@ Royaltjuh: Bedankt voor het "mee rennen/schudden Haha!" tijdens het voorbrengen, super!

Alle mensen die in de prijzen gevallen zijn (o.a. MarijeR & Welshfanatic); Nogmaals gefeliciteerd!

melody2
Berichten: 891
Geregistreerd: 26-08-04

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 20:54

Daisy is met Andante bestgaand rijpony kleine maat geworden. Alleen jammer dat drie deelnemers niet op zijn komen dagen, waardoor het een kleine rubriek werd.

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-06 23:04

Gefeliciteerd!

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 09:07

Klaasjuhhh nogmaals gefeliciteerd!
Prachtige merrie hadden jullie mee hoor Ja

Catrin was beste 3 jarige wat opzich wel leuk was maar eigenlijk waren we nogal teleurgesteld omdat ze zich 's ochtends echt enorm slecht liet zien. Ze wilde niet draven, vond alles spannend om de ring heen en remde overal op af en het zag er gewoon niet uit Scheve mond
Helaas dus alleen maar een 1e premie en dat was erg jammer...
's Middags in de grote ring werd het al wat beter en pas aan het eind van de laatste ereronde begon ze haar passen af te maken en echt te draven. Veel te laat dus...

Wel was het super gezellig en hebben we een hele leuke dag gehad.
We hadden een mooi plekje in de schaduw en hebben een groot deel van de dag lekker bij de vrachtwagen gezeten met een groep.

Een foto van toen we weer thuis waren:
Afbeelding

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 10:15

Allemaal van harte gefeliciteerd!! Lachen

Balen Marije, zo'n kampioenschap is leuk, maar ja, je ging voor een CK uitnodiging... Maar goed, ook hier mag je best trots op zijn. Van harte!! Lachen

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 12:47

Zooow, ik zal me ook es melden Tong uitsteken
Onze 2jarige ging uhhm... redelijk Tong uitsteken Ze wilde zich niet echt laten zien maja was te verwachten want tis een te brave pony om zich te showen... Alsnog een 1e premie, boven verwachting maar wel waar we voor kwamen. Nu is dr mams ook preferent.
Verder mocht Julia met Baldwijna door naard e CK, ze stond op de 2e plaats met Bestgaande Rijpony, achter de dochter van Melody2, was ook nogal een verschil qua niveau... Clown Jammergenoeg is ze dan op vakantie, dus dat was een teleurstelling voor dr.
En nouja, Jody had een superdag maard at zal ze zelf wel ff posten Tong uitsteken toch? Tong uitsteken (ja die zit hier naast me haha).
Was al met al een gezellige en héél geslaagde dag met veel lol en oranje rozetjes (en een rode tomaat ala Jody)

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 13:42

Jaaaah ik was er ook weer!!!!
Helemaal trots op mijn grote jongen HERO!!!!!

Hero kreeg eerst uiteraard in zijn groep een 1A premie, dus door naar de veulenkampioenschappen sectie NWR. Na hem moest Lieke, ook 1A geplaatst in haar groep! Dus samen met Hero naar de veulen kampioenschappen sectie NWR!

Werd wel spannend en ik kneepem ook behoorlijk Tong uitsteken
Heb Anneloes beetgepakt en toen ze Heidehof's Hero zeiden benk helemaal uit mn dak gegaan!!! Zooow blij! Stond helemaal te trillen. Je zit er elk jaar zoow vlak tegenaan en nu HEB je het! En dan nog mijn kleine Hero ook! *trots* Hij liet zich ook super zien, kon wel elastiek in de benen hebben.
In de omroepwagen waren ze ook erg onder de indruk, ze zeiden iets in de zin van: 'We mogen het eigenlijk niet zeggen, maar dat was erg mooi om te zien!'

Dus op naar Kootwijk met onze topper! Heb er veel vertrouwen in, duzz!!! Haha!

Hieronder nog even een paar fototjes van m'n grote kleine topper!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zoow, kunnen jullie ff genieten van m'n topper!! Vanavond wel meer foto's!!

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 16:15

Gefeliciteerd iedereen!
Marije...zo zie je maar weer dat de keuring een momentopname is. De pony is nog jong, dus volgend jaar gewoon weer showen Lachen

Heb gisteren toch niet kunnen komen, moest al erg vroeg onderweg naar Varseveld, dus helaas geen welsh pony's kunnen bekijken.

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:20

klaasjuhhh schreef:
@ Royaltjuh: Bedankt voor het "mee rennen/schudden Haha!" tijdens het voorbrengen, super!


Nogmaals graag gedaan Klaas, was wel een flink eind door die kampioensring magoed, was gezellig Clown Tong uitsteken

En haha Jody ja we konden wel hard schreeuwen he, toen Hero veulenkampioen werd Haha! Super hoor, en Lieke ook geselecteerd, die dag kon echt niet meer stuk.

Zal z.s.m. trouwens ff fotootje plaatsen van de pony die wij mee hadden, Jody heeft em iig wel leuk op de foto, Yorick miss ook nog wel Clown

hel1

Berichten: 855
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: Groningen, Leek

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:39

Weet iemand ook waar de uitslagen of foto's staan van de keuring?

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:41


AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:43

Daar komen straks wel alle uitslagen te staan, met foto's van de kampioenen erbij. Ze zijn er vast mee bezig Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 17:48

Iedereen van harte gefeliciteerd met de resultaten. Wij hebben onwijs veel geleerd deze dag. En we waren erg trots op Zomerdijks Eliza die een eerste premie behaalde en een uitnodiging voor de CK Knipoog.

Muzefee

Berichten: 18461
Geregistreerd: 24-05-04
Woonplaats: Zuid-Friesland

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 18:44

Royaltjuh schreef:
klaasjuhhh schreef:
@ Royaltjuh: Bedankt voor het "mee rennen/schudden Haha!" tijdens het voorbrengen, super!


Nogmaals graag gedaan Klaas, was wel een flink eind door die kampioensring magoed, was gezellig Clown Tong uitsteken

En haha Jody ja we konden wel hard schreeuwen he, toen Hero veulenkampioen werd Haha! Super hoor, en Lieke ook geselecteerd, die dag kon echt niet meer stuk.

Zal z.s.m. trouwens ff fotootje plaatsen van de pony die wij mee hadden, Jody heeft em iig wel leuk op de foto, Yorick miss ook nog wel Clown


Oehhh volgens mij konden ze het hier in Wolvega horen Tong uitsteken
Stond echt helemaal te shaken, kon wel janken van blijdschap, haha!

Maar ik zal je zsm fototjes sturen van poownytje Tong uitsteken

AnneloesF

Berichten: 4239
Geregistreerd: 17-09-03
Woonplaats: In de kop van Drenthe

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:49

Zo, hierbij foto's van mijn pony Knipoog Made by Jody, thanks meis! Pling

Voor de duidelijkheid, Sara is een 2jarige merrie van Vechtzicht's Hywel.
Afbeelding

En met dr rozet
Afbeelding

Dit was onze andere deelnemer van stal, ze deed mee aan bestgaande Rijpony en werd zoals heirboven ergens te lezen is 2e en mocht door naar Kootwijk.
tis niet erg dat dr ogen niet te zien zijn, ze komt toch niet op Bokt en zo redelijk onherkenbaar

Afbeelding

*trots*
Afbeelding

Ik moest er ook bij omdat ik haar zoveel geholpen had dat ze dit kon bereiken.
Afbeelding

Klaasje

Berichten: 8413
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Curaçao

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 22:13

Mooie foto's!

Sita_xx

Berichten: 1623
Geregistreerd: 27-02-06

Re: 15-07-'06, regionale keuring Zuidlaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:22

hej

we zijn er gister nog even heen geweest te kijken. anders hadden we zeker meegedaan maar helaas t veulen werd te laat geboren:P