Internationale Welsh Show Hamaland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ijsselblik
Berichten: 69
Geregistreerd: 29-04-05

Internationale Welsh Show Hamaland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-16 13:55

Afbeelding

Na het succes van de eerste editie van de Internationale Welsh Grenz Schau in 2015,
besloten we de show wisselend te organiseren in Duitsland en Nederland. Hierdoor moesten we een meer internationale naam bedenken, die het gebied beschrijft waar de show zal plaatsvinden wordt. Het Internet bracht hierin uitkomst, het gebied waar de show zal plaatsvinden had namelijk in de middeleeuwen de naam “Hamaland” en het werd al snel duidelijk dat we iets met die naam moesten gaan doen. Dit resulteerde in de nieuwe naam voor de show: ‘International Welsh Show Hamaland.

Toen we als vrienden en fokkers van Welh pony’s besloten eens een poging te wagen en een show in de grensstreek van Duitsland en Nederland te organiseren, hadden we nooit verwacht dat de eerste editie zo’n succes zou worden. Met 125 ingeschreven pony’s en een indrukwekkende 180 starts, groeide de show in haar eerste jaar uit tot een van de grootste onafhankelijke shows op het europese vaste land. Met deelname uit Duitsland, België, Engeland en Nederland werd het een echt internationaal evenement.

Voor de 2016 versie hebben we al aanvragen ontvangen voor het vraagprogramma vanuit heel Europa en de verwachting is dat er meer landen aan de lijst zullen worden toegevoegd en hopen we dat het aantal deelnemers zal stijgen.

Naast de showrubieken aan de hand voor Welsh pony’s uit alle sekties en hun Part-Breds, hebben we op de International Welsh Show Hamaland gebruiksrubrieken, zowel aangespannen als gereden. Tevens willen we het showen van ruinen en veteranen stimuleren en houden we een speciaal mini kampioenschap voor de jongste telgen van de Welsh pony wereld.

Om van deze show een dag te maken waar iedereen met plezier aan terugdenkt, hopen wij als International Welsh Show Hamaland groep dat alle deelnemers van afgelopen jaar, samen met veel nieuwe deelnemers, hun weg naar de show zullen vinden en hun pony’s in zullen schrijven in een van onze rubrieken.

Vraagprogramma inclusief inschrijfformulier zijn te downloaden vanaf onze website.

Frank

Kimm4

Berichten: 793
Geregistreerd: 19-02-14

Re: Internationale Welsh Show Hamaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:31

Ik hoop dit jaar met een pony te komen :D

jeroen29

Berichten: 30
Geregistreerd: 23-06-13
Woonplaats: Hommerts

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 20:58

Kimm4 schreef:
Ik hoop dit jaar met een pony te komen :D


Met Lorene? *\o/* _/-\o_ :j /3

Kimm4

Berichten: 793
Geregistreerd: 19-02-14

Re: Internationale Welsh Show Hamaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 22:03

Denk het niet Jeroen, maar moeten we nog even kijken. :)

Eilinora

Berichten: 11921
Geregistreerd: 23-10-04

Re: Internationale Welsh Show Hamaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 13:09

Word het niet voor mij...

20 augustus kootwijk en 29 augustus bruiloft van mijn zusje.
Iets te druk

ijsselblik
Berichten: 69
Geregistreerd: 29-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-16 13:29

Nog 1,5 week tot de inschrijving sluit. Hoop velen van jullie met of zonder (liefst met) ponies op deze mooie show te kunnen begroeten

ijsselblik
Berichten: 69
Geregistreerd: 29-04-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 11:47

Sluitingsdatum voor inschrijving is aankomende maandag. Dus als je nog rondloopt met het idee mee te doen, wordt het nu tijd actie te ondernemen. Inschrijfformulieren zijn te downloaden vanaf onze website, online inschrijving is vanaf daar ook mogelijk.

http://hamaland-show.tk/

dadabo

Berichten: 577
Geregistreerd: 17-02-09
Woonplaats: Nieuw Weerdinge

Re: Internationale Welsh Show Hamaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 14:44

Ik ben aanwezig met 1.
Hoop dat het dagprogramma snel bekend is.

Kimm4

Berichten: 793
Geregistreerd: 19-02-14

Re: Internationale Welsh Show Hamaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:14

Staat online zag ik net :)

dadabo

Berichten: 577
Geregistreerd: 17-02-09
Woonplaats: Nieuw Weerdinge

Re: Internationale Welsh Show Hamaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-16 22:52

Ik heb het gezien. Ik heb er heel veel zin in!