nakomelingen van Earth Caradog of de andere Earth

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
milou_rio
Berichten: 45
Geregistreerd: 19-06-11

nakomelingen van Earth Caradog of de andere Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-12 16:30

Hoi,
Ik zou graag willen weten of iemand een welsh pony heeft van de Earth kant.
Mijn Welshje is daarvan en ik wou weten of iemand het zelfde soort karakter een beetje heeft.
Zouden jullie als jullie een Earth Caradog of een andere Earth nakomeling hebben even hier in deze topic het karakter plaatsen of eventueel ook een foto.
Groetjes

Stino1992
Berichten: 36
Geregistreerd: 09-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-12 11:08

Ik heb dit jaar een merrieveulen op Eyarth gekocht. Een vriend van mij heeft Eyarth Tom Tom, dat is een echte deugniet, maar wel met een goed karakter en een super pony. Hij gaat ook goed bereden. (Dat is wel in Belgiƫ) In Nederland staan er zeker op stal Rondo en stal Woldberg. Je moet maar eens gewoon 'Eyarth stud' ingeven op Google en je hebt onmiddelijk een groot deel van de Belangrijkste Eyarth ponies. In een groot deel van alle welsh sectie B's in Nederland vind je wel ergens een Eyarth terug op het papier. Is de jouwe een zoon/dochter van Eyarth Caradog?

Afbeelding
Afbeelding
dit is mijn veulen, Eyarth Martini (Rhoson Shem x Eyarth Venus x Eyarth Celebration)
Afbeelding

Afbeelding
Dit is Eyarth Tom Tom (Eyarth Tomahawk x Carwed Prima Donna x Eyarth Celebration)

milou_rio
Berichten: 45
Geregistreerd: 19-06-11

Re: nakomelingen van Earth Caradog of de andere Earth

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-08-12 16:08


talleke1976
Berichten: 9
Geregistreerd: 15-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-15 15:05

Wij hebben sinds kort ook een dochter van Eyarth Caradog, Steehorst Free Light.

Eyarth Caradog x Steehorst Free Bird.

Freelight is momenteel drachtig van Maltashof Fallon en we verwachten rond 21 mei haar veulen.

Freelight is een geweldig lieve pony met een super karakter.
In de weide laat ze zich niet altijd gemakkelijk pakken, maar voor eten komt ze altijd graag naar je toe.
Dus een tikkeltje eigenwijs is ze wel.

Met rijden is ze echt heel lief.

Afbeelding

Dit is een foto van haar veulen van vorig jaar, hopelijk kunnen ook dit jaar weer zo'n knapperd verwachten.

Afbeelding