Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstein

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
KiMmIe_PinOk

Berichten: 47
Geregistreerd: 24-07-06
Woonplaats: midden gelderland

Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-06 17:54

Ik zou graag meer nakomelingen willen zien van myrstein ik heb zelf ook een fjord genaamd pinokkio en dat is een nakomeling van myrstein haar moeder is astrida maar dat is niet zo belangrijk dus als je een nakomeling heb van myrstein laat het dan ff weten en stuur een foto naar de hotmail horsesloverkim@hotmail.com Haha! wie een foto van pinokkio wil m0et maar een mailtje sturen
groetjes kim en hoefjes pinok

Escha

Berichten: 18779
Geregistreerd: 17-09-02
Woonplaats: Londen

Re: Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 18:42

Bij mij op de manege hebben we een merrie staan dat een nakomeling is van Myrstein, Odie genaamd Lachen
Ik post de foto's hier, want ik krijg altijd de kriebels van Hotmail.. die verkleind de foto's onnodig Knipoog
Afbeelding

Afbeelding

cynthiar
Berichten: 4466
Geregistreerd: 08-03-05

Re: Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-06 20:55

Hoi. Illo is een kleinzoon van Myrstein, zijn is moeder is een dochter van Myrstein.
Afbeelding

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Re: Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstei

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:15

Wij hebben ook myrstein op stal staan; Jodda (officieel Jessica). Doet me erg denken aan Odie hierboven qua uiterlijk. Het is een behoorlijke drammer en geeft niet snel op. Echt een die loopt tot ze dr bij neer valt. Best pittige dus, waar consequent mee omgegaan moet worden, wil je niet dat ze je overhoop loopt.

Verder heb ik paar jaar een Havstad x Myrstein gereden: Norah, die staat wel in mn profiel.

En natuurlijk mag ik niet vergeten: Reinar. In mijn ogen ook een echte Myrstein...lopen tot ie er bij neer valt. www.bvandenberg.nl staan wel fotos!

Valt me tot nu toe op dat de myrsteins enorme drammers kunnen zijn, maar vooral geuit in het blijven lopen. En het liefst op een manier zoals een auto-automaat gaat (bijv van dat jochie uit de reclame momenteel)...elke keer iets harder, dat je moet opletten dat je niet steeds versnelt.

Jillyken
Berichten: 1045
Geregistreerd: 18-05-05

Re: Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 11:57

Wij hebben een Myrsteinmerrie van alweer 21 jaar, Fidonja
Uit verhalen kan ik wel opmaken dat ze een moeilijk paard was,
nu de laatste jaren is ze wel veel rustiger geworden door de leeftijd, ze houdt van aandacht (en liefst zoveel mogelijk aandacht voor haar alleen ja Knipoog )
Ze heeft bij ons ook nog 3 dochters en 2 zonen: Witske (v. Njal), Anja (v. Almglimt), Bidonja (v. Haugguten), Ghildstein (v. Hildar) en Hildar (v. Hildar)
Ohja ze was reserve kampioen op keuring in NL en in BE

zwaar gebouwd en vooral dik (maar wat wil je ook na +- 15 veulens en jaren niks doen)
Afbeelding

Haar nakomelingen kenmerken allemaal hetzelfde: paarden met gebruiksaanwijzing, sterk en drammers die niet snel opgeven.

http://img95.imageshack.us/img95/1176/20056ou7.jpg
Witske

http://img85.imageshack.us/img85/1508/200518qu4.jpg
Anja

Bidonja staat in m'n profiel

http://img149.imageshack.us/img149/755/20066ym0.jpg
(Ghild)stein

http://img164.imageshack.us/img164/8278/200652ki3.jpg
Hildar

Laanbanaan

Berichten: 364
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-06 13:43

Hoi,
kijk eens op mijn site... daar staan allemaal nakomelingen van Myrstein!!
Pinokio ook, ik heb je foto een keer gekregen. Er staan zelfs nakomelingen uit Canada op!
Groetjes

kmvreter

Berichten: 710
Geregistreerd: 05-08-05

Re: Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 13:35

Ik heb een myrstein dochter. Echt ee dame met supergangen en zeer werkwillig. Een heerlijk paardje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Laanbanaan

Berichten: 364
Geregistreerd: 28-12-03

Re: Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-06 18:00

Dit is trouwens Lana:

Afbeelding
Afbeelding

dovish

Berichten: 2978
Geregistreerd: 25-05-01
Woonplaats: Oldekerk

Re: Wie heeft er een nakomeling van de fjordenhengst myrstei

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-06 09:08

Yngvar's moeder is een Myrstein merrie, en inderdaad zijn ze beide zoals ik ook al eerder tegenkwam vlot, zeker niet dom, en hebben ze een sterke eigen wil (om niet te zeggen koppig). De myrsteinfjorden die ik ken hebben trouwens ontzettend vlakke gangen, vooral in de draf een ontzetten stille rug.
Afbeelding
Afbeelding