Keuring Spoordonk 12 augustus.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

Keuring Spoordonk 12 augustus.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-06 23:53

hallo,
het zelfde probleem als vorig jaar; vervoer! met wie kan ik mee naar de keuring of wie wil me brengen? uiteraard tegen een vergoeding.
ik heb nu zelf een fjordenmerrie van 3 jaar (manus x gardar) en hebben vorig jaar een b-premie gehaald, net 1 puntje te weinig voor een a. nu hoop ik dit jaar een eerste premie te behalen...

wie wilt/kan me helpen?
ik woon zelf in neerpelt/overpelt. de grens over bij valkenswaard, dan zit je er vlakbij.

Vjuli
Berichten: 124
Geregistreerd: 01-07-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Keuring Spoordonk 12 augustus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:38

Ik ga wel, maar wij komen vanuit Gelderland en de trailer is al vol! Helaas, maar iig succes met vervoer regelen! Anders kun je misschien ergens een trailer huren en zelf rijden? Kost niet eens zo heel veel dacht ik Lachen Succes iig!

Zelke
Berichten: 1444
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Neerpelt, Belgie.

Re: Keuring Spoordonk 12 augustus.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-06 10:41

ik heb zelf geen BE rijbewijs, dus is het probleem en geen auto. anders had ik dat allang gedaan. nu hopen op iemand die me mee kan nemen, die zo lief is...

Vjuli
Berichten: 124
Geregistreerd: 01-07-05
Woonplaats: Wijchen

Re: Keuring Spoordonk 12 augustus.

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-06 10:44

Je hebt ook niet altijd een BE rijbewijs nodig Lachen Als het totaal gewicht van de combinatie minder is dan 3500 kg en als de auto de trailer mag trekken, dan heb je geen BE nodig. Maar als je geen auto hebt dan wordt dat natuurlijk ook ietwat problematisch... Succes iig, het zou jammer zijn als je niet kon komen omdat je geen vervoer hebt Lachen