(gra) Nakomelingen van Timor

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Sabbel

Berichten: 1139
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: Wassenaar

(gra) Nakomelingen van Timor

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-06 22:20

Omdat ik nou toch weer ben gaan twijfelen over welke hengst voor mijn merrie, ben ik wel benieuwd naar de nakomelingen van hengst Timor. Ik ben vooral benieuwd naar zijn gra nakomelingen. Aislynn (TimorxHaulein), en Bjork (TimorxMyra) heb ik al gevonden op de site van B van den Berg. Maar meer informatie en/of foto's zijn altijd leuk! Ik vind het natuurlijk ook leuk om alles over zijn isabel kleurige nakomelingen te horen!

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 15:01

Volgens mij zijn dat de enige, momenteel aanwezige gra-kleurige nakomelingen uit Timor...alleen Celeste nog, dat is de volle zus (dit jaar geboren) van Aislynn.

Verder tja...Timor kan 2 kanten geven: Luxe (inco-achtig) en wat steviger (havstad-achtig)...over het algemeen zijn de fjorden vrij licht van kleur, zit een (vind ik) leuk koppie op en zijn aardig aan de maat.

Odess hier op bokt heeft ook een Timor-nakomeling: Bart (v Tatum)
Verder tja, kan ik je weinig meer vertellen dan datgene wat op de site staat.

Sabbel

Berichten: 1139
Geregistreerd: 18-03-05
Woonplaats: Wassenaar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-05-06 17:09

Hier heb ik ook wat aan! Dankjewel.

Ik heb even in het profiel van Odess gespiekt, Bart is een leuk dier om te zien!

Heb je toevallig enige idee waar ik foto's kan zien van Celeste (mooie naam!). Is Haulein de merrie van Else v/d Berg ofzoiets? ... Nu ik er over nadenk, is dat dan weer familie van dhr B van den Berg? Haha, volg je me nog?

_Marjon_
Berichten: 10668
Geregistreerd: 02-04-03
Woonplaats: Geertruidenberg

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 21:47

Volgens mij is Haulein van Else ja want zij zit ook op FW
Foto's van Celeste staan ook op FW

Bella

Berichten: 4051
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Wanneperveen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-06 22:00

haha je hebt m helemaal correct Sabbel. Else is Bart's nichtje...en inderdaad eigenaresse van Haulein. Fotos van Celeste staan op FW (maar moet je je wel even registreren etc...en dat kan geloof ik weer voor een maand gratis en daarna is het betaald (omdat we teveel van onze fjorden houden en daardoor beetje veel webruimte in gebruik nemen haha))

Celeste betekend overigens helder blauw, zoals Else het zei!