Nakomelingen Stefan van 't Hout

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xKimpjeee

Berichten: 69
Geregistreerd: 24-01-13

Nakomelingen Stefan van 't Hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-14 00:29

Hoi!

Aangezien er alleen nog maar oude topics zijn over nakomelingen van Stefan besloot ik toch weer een nieuwe aan te maken, aangezien ik wel benieuwd ben wie er in de familie zit van de vader van mijn pony! Mijn pony, Kitty, is inmiddels 21, en doet het nog super.

Nou heb ik op bokt ergens gelezen dat Stefan 31,8% arabier is. Kan iemand dit bevestigen?

Ik hoor graag van jullie en hoe jullie pony's zoal zijn (:

Maartje1990

Berichten: 22289
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: Kessel (Limburg)

Re: Nakomelingen Stefan van 't Hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 01:45

Vader van de moeder van mijn vorige haf (jaar terug moeten laten inslapen) was van stefan van het hout. Ze had 1 wit been, schijnt hij door te geven. Wellicht heeft de jouwe dat ook?

Mijn dame was een schat van een beest maar onwijs lomp absoluut geen springtalent maar heeft het vroeger (voor mij) aardig gedaan in de dressuur (tot m gekomen geloof ik?)

wouke
Berichten: 408
Geregistreerd: 21-05-09
Woonplaats: achterhoek

Re: Nakomelingen Stefan van 't Hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-14 10:03

Stefan van 't Hout heeft misschien zelf maar een paar procent maar wel wat daarachter zit dat is Status deze hengst heeft 12.5% ox, dit komt van de moederlijn zij was van Galib ben Afas en dit was een arabier.
De mijne heeft ook Status in de moederlijn en soms komt haar arabieren roots eventjes boven drijven.

Rosanx4
Berichten: 28
Geregistreerd: 04-01-15
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-15 23:27

Onze haflinger Tristel (we noemen haar Spekkie) haar vader is ook Stefan van het hout. Wat leuk om te zien :)

blizzart

Berichten: 1398
Geregistreerd: 08-03-07
Woonplaats: beesd

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-15 15:38

Mijn haflinger. Heet aphrodite van de boschhoeve en is ook 21 jaar
Haar vader is ook Stephan van het hout