Nee Nee Neee!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Hannanas
Berichten: 13030
Geregistreerd: 21-01-06
Woonplaats: Gelderland

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:00

Veel sterkte meis.
Moet een vreselijke ervaring zijn.
Wat moet jij je rot voelen, allerlei vragen duiken op en schuldgevoelens zijn er ongetwijfeld.


Wel niet erg tactvol om zo dit topic te verstoren met dat de ts iets gedaan zou hebben en onverstandig etc.

Maakt schuld nu nog uit?
Het paard is dood en komt nooit meer terug, dat is gewoon verschrikkelijk voor de ts. Zoiets is zelfs erg naar voor een voorbijganger, of bij een onbekend paard!


En schuld of niet, moet je ook niet aan beginnen.
Trouwens de eigenaren zullen er ook wel kapot van zijn, of je dat nou gelijk moet aannemen, of je nou gelijk van hun moet uitgaan wat ze zeggen.... bij hun speelt er veel boosheid en verdriet.

Dus.

marieke82
Berichten: 40
Geregistreerd: 16-04-05

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:05

Heel veel sterkte!!!!! Dit is het verschrikkelijkste wat je kan overkomen!!!!

appiesjappie
Berichten: 5653
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:08

och jeetje wat erg. Heeel veel sterkte lijkt me verschrikkelijk als je je paard zo ziet.

xsimone
Berichten: 1697
Geregistreerd: 07-10-06
Woonplaats: Groningen

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:10

heel veel sterkte, verschrikkelijk om je paard zo te verliezen!
Maar niet zeggen dat het jou schuld is, jij kan er niks aan doen, ik vindt het al zo knap dat je voor hem het water in bent gesprongen en hem hebt proberen te redden.
Jij hebt niet meer dan je ALLER UITERSTE BEST gedaan om hem te redden.
nogmaals Sterkte!

eekhoornerik

Berichten: 7261
Geregistreerd: 14-01-04

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 22:16

Jeetje meid wat vreselijk voor je, echt vreselijk dat je je lieve paardje niet hebt kunnen redden...

Hij weet dat je hem hebt proberen te redden en is je er dankbaar voor!

Heel veel sterkte met al je gevoelens, je komt er echt wel uit, niet meteen maar je gaat je stukje bij beetje beter voelen.

nrps_lover

Berichten: 34
Geregistreerd: 07-10-05
Woonplaats: Achter mn computer natuurlijk!

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 23:23

Heel erg dit, veel sterkte en ook aan de eigenaren van het paard.

Ik vind sommige reacties in dit topic nogal naief,

Het is verschrikkelijk voor de TS , maar ook voor de eigenaren. Met hackamore mennen is gewoon niet slim, en dat kan een reden zijn voor een schuld gevoel van de TS. Maar dit is gewoon een zaak die tussen de eigenaren van het paard en de TS uitgezocht moeten worden, daar kan je doodleuk in een bokt topic over oordelen, maar dat gaat toch wel even wat verder dan dat. Er komen ook dingen bij kijken zoals toestemming van de eigenaar om met hackamore buiten te gaan mennen.
Hier kunnen wij niet over oordelen.

Ik vind de reacties van Binckydenice nogal makkelijk en vanaf 1 kant,

Citaat:
De eigenaren waren er niet bij dus die kunnen helemaal niet weten hoe het is gegaan.


mag ik vragen of jij erbij was?

En ik denk persoonlijk dat de TS het verhaal wel aan de eigenaren heeft verteld, het staat hier tenslotte ook op bokt. Het is zeer onwaarschijnlijk dat de eigenaren ''Niet weten'' wat er gebeurt is. Een erg apparte uitspraak. Ik snap dat je in de verdediging wil schieten, maar hou het een klein beetje rustig..

Nogmaals veel sterkte...

Armani88

Berichten: 3701
Geregistreerd: 16-07-06
Woonplaats: Lonneker

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 23:27

aaah sterkte!!
Ach gut

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 10:12

nrps_lover schreef:
Heel erg dit, veel sterkte en ook aan de eigenaren van het paard.

Ik vind sommige reacties in dit topic nogal naief,

Het is verschrikkelijk voor de TS , maar ook voor de eigenaren. Met hackamore mennen is gewoon niet slim, en dat kan een reden zijn voor een schuld gevoel van de TS. Maar dit is gewoon een zaak die tussen de eigenaren van het paard en de TS uitgezocht moeten worden, daar kan je doodleuk in een bokt topic over oordelen, maar dat gaat toch wel even wat verder dan dat. Er komen ook dingen bij kijken zoals toestemming van de eigenaar om met hackamore buiten te gaan mennen.
Hier kunnen wij niet over oordelen.

Ik vind de reacties van Binckydenice nogal makkelijk en vanaf 1 kant,

Citaat:
De eigenaren waren er niet bij dus die kunnen helemaal niet weten hoe het is gegaan.


mag ik vragen of jij erbij was?

En ik denk persoonlijk dat de TS het verhaal wel aan de eigenaren heeft verteld, het staat hier tenslotte ook op bokt. Het is zeer onwaarschijnlijk dat de eigenaren ''Niet weten'' wat er gebeurt is. Een erg apparte uitspraak. Ik snap dat je in de verdediging wil schieten, maar hou het een klein beetje rustig..

Nogmaals veel sterkte...


Dat was een reactie op Nijntje die beweerde dat het anders was gegaan dan in werkelijkheid doordat ze de eigenaren heeft gesproken. Laten we dit topic lekker voor steun houden en niet om haar te vertellen wat ze wel en niet fout heeft gedaan. Je handeld uit reactie en ze heeft goed gehandeld, en verantwoordelijk of onverantwoordelijk? Laat dat lekker in het midden. Als het het er toch over wilt hebben? open even een ander topic maar val haar er niet mee lastig.

MoniqueT

Berichten: 8850
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 10:52

Citaat:
open even een ander topic maar val haar er niet mee lastig.


En dat vind ik dus naïef. Er zijn zoals zo vaak twee kanten: het is heel verdrietig voor zowel de eigenaren als de TS dat het paard verdronken is. Ze zullen samen eruit moeten komen wie wel of niet verantwoordelijk is, want een paard heeft ook nog een keer een bepaalde waarde, toch?

TS krijgt hier heel veel steun, ook van de mensen die hun kanttekeningen zetten bij de manier waarop ze met het paard is gaan mennen. Maar dat wil niet zeggen dat ze in dit topic ook niet mag lezen dat het misschien niet zo verstandig is om zonder bit (en zonder groom?) op pad te gaan. Want stelregel nr. 1 als je de weg op gaat met een aanspanning is rijden met groom.

Dus naast verdriet, mag hier ook wel een keer een kritische noot verschijnen en dat is niet om iemand de grond in te trappen, maar wel om duidelijk te maken dat de weg opgaan met een aanspanning heel wat verantwoordelijkheid vraagt.

En in mijn ogen val ik dan niemand lastig, het leven bestaat nu eenmaal niet alleen uit aaien over de bol, ook kritiek hoort bij volwassen zijn.

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:31

Ik vindt dat ze dit bericht heeft gestuurd om wat meedeleven te krijgen van de wel mee levende bokkers onder ons. En als je nog even een wijze noot wil brengen open dan gewoon je eigen topic. Die meid heeft het al zwaar genoeg, ook zonder jou "wijze" noot.

kaatje77

Berichten: 10441
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:34

Binckydenice schreef:
Ik vindt dat ze dit bericht heeft gestuurd om wat meedeleven te krijgen van de wel mee levende bokkers onder ons. En als je nog even een wijze noot wil brengen open dan gewoon je eigen topic. Die meid heeft het al zwaar genoeg, ook zonder jou "wijze" noot.

Idd.

biancaaatje

Berichten: 6129
Geregistreerd: 04-11-06
Woonplaats: Op de boerderij in Brabant

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:34

Heel veel sterkte gewenst, er zijn geen woorden voor Huilen

kitty_gomez
Berichten: 8093
Geregistreerd: 22-10-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:35

.
Laatst bijgewerkt door kitty_gomez op 29-02-24 20:13, in het totaal 1 keer bewerkt

VonDutch

Berichten: 2413
Geregistreerd: 10-12-05

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:35

Sterkte!

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:44

ik vnd dat moniqueT wel een goed punt aanzet
als door mijn schuld mijn hond overlijd kan ik niet hier een potje zielig gaan lopen doen...
nou bedoel ik hier dus NIET mee dat ik de TS de schuld geef en dat ze geen steun mag krijgen maar wel zoals moniqueT zegt dat er wel kritiek gegeven mag worden als iemand deels onverantwoordelijk bezig is geweest...en dat is ook eigenlijk wat er gebeurt maar door sommige mensen niet gezien word..
Laatst bijgewerkt door Ojajoh op 14-03-07 12:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:46

naadje24 schreef:
ik vnd dat moniqueT wel een goed punt aanzet
als door mijn schuld mijn hond overlijd kan ik niet hier een potje zielig gaan lopen doen...
nou bedoel ik hier dus NIET mee dat ik de TS de schuld geeft maar wel zoals moniqueT zegt dat er wel kritiek gegeven mag worden als iemand deels onverantwoordelijk bezig is geweest...



Hou gewoon op mensen nou weten we het wel. Ze wilde gewoon wat steun kunnen jullie die niet gewoon geven?

Drea_Fen

Berichten: 150
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:48

Ik wens je heel veel sterkte..

Kleinduimpje

Berichten: 1277
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Broek op Langedijk

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 12:53

Heel veel sterkte meis! Ach gut
Had je geen kroemer mee?

MoniqueT

Berichten: 8850
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:10

Binckydenice schreef:
naadje24 schreef:
ik vnd dat moniqueT wel een goed punt aanzet
als door mijn schuld mijn hond overlijd kan ik niet hier een potje zielig gaan lopen doen...
nou bedoel ik hier dus NIET mee dat ik de TS de schuld geeft maar wel zoals moniqueT zegt dat er wel kritiek gegeven mag worden als iemand deels onverantwoordelijk bezig is geweest...



Hou gewoon op mensen nou weten we het wel. Ze wilde gewoon wat steun kunnen jullie die niet gewoon geven?


Ach, jij en ik hebben duidelijk tegengestelde meningen over deze kwestie, ik heb mijn punt duidelijk gemaakt. Ik heb ook gezegd dat ik het erg vind trouwens, als jullie de rest niet willen horen, oortjes dicht dan maar. Mijn punt is duidelijk, ik ben klaar.

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 13:19

idd en lezen is ook een vak Knipoog

biancaaatje

Berichten: 6129
Geregistreerd: 04-11-06
Woonplaats: Op de boerderij in Brabant

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:12

Kleinduimpje schreef:
Heel veel sterkte meis! Ach gut
Had je geen kroemer mee?


dit kan ook met groomer gebeuren. Ik heb zoiets mee gemaakt met groomer, dit paard kan dit wel na vertellen maar voor zijn leven gestresst. Ik heb me lang er schuldig over gevoeld. Nu nog steeds eigenlijk
Laatst bijgewerkt door biancaaatje op 14-03-07 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 15:20

kroemer = groomer?

Gasolie_dies
Berichten: 25
Geregistreerd: 21-09-05

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 17:11

Heej meisje...

ik hoorde gister van Shanna wat er is gebeurd.. echt vreselijk..
langs deze weg wil ik je heel veel sterkte toewensen met dit verschrikkelijke verlies..
X Marieke

Leo

Berichten: 50197
Geregistreerd: 06-12-02

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-07 17:57

Gezien nu blijkt dat de TS zelf niet de eigenaar van het paard blijkt te zijn, zet ik een slotje op dit topic.
Op [IM] mag alleen een topic geopend worden wanneer je zelf de eigenaar bent, of wanneer je duidelijke toestemming hebt van de eigenaar.