Nee Nee Neee!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barbara88

Berichten: 2720
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: Beilen

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 13:31

Ik ken de TS ook persoonlijk. Het paard is haar verzorgpaard, zij heeft haar ingereden en reed er verder bijna elke dag mee. De eigenaar ging meestal eens per week met de kar op pad. Dus dit was echt niet de eerste keer dat ze met dat paard naar buiten ging.Bovendien heb ik ook vaak genoeg samen met haar buiten gereden. Dus waar die onzin vandaan komt dat ze voor het eerst naar buiten ging...?
Verder was ik er ook niet bij, maar ik meen mij te herrineren dat Ulony vaak last had van het menbit, dus kan ik me goed voorstellen dat ze het nu eens met hackmore probeerde.
Verder was het idd relatief nog een jong paard maar ze is al zo vaak de weg opgeweest en bovendien kan ieder paard schrikken, dat weet iedereen dus over ''onverantwoordelijkheid'' kun je hier ook niet echt spreken...Het had ieder ander kunnen gebeuren. Verder kan ik me best voorstellen dat niet de hele ''waarheid'' naar buiten komt, ze heeft dit geschreven op de avond van de dag van het ongeluk, vind je het gek dat je er dan niet helemaal met je hoofd bij bent?Ze zal het echt niet met opzet gedaan hebben. Dus als er nog mensen zijn die daar iets over willen melden pb me maar , maar laten we het topic daardoor niet verder vergallen voor dr.

kaatje77

Berichten: 10441
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:16

barreltjuh schreef:
Ik ken de TS ook persoonlijk. Het paard is haar verzorgpaard, zij heeft haar ingereden en reed er verder bijna elke dag mee. De eigenaar ging meestal eens per week met de kar op pad. Dus dit was echt niet de eerste keer dat ze met dat paard naar buiten ging.Bovendien heb ik ook vaak genoeg samen met haar buiten gereden. Dus waar die onzin vandaan komt dat ze voor het eerst naar buiten ging...?
Verder was ik er ook niet bij, maar ik meen mij te herrineren dat Ulony vaak last had van het menbit, dus kan ik me goed voorstellen dat ze het nu eens met hackmore probeerde.
Verder was het idd relatief nog een jong paard maar ze is al zo vaak de weg opgeweest en bovendien kan ieder paard schrikken, dat weet iedereen dus over ''onverantwoordelijkheid'' kun je hier ook niet echt spreken...Het had ieder ander kunnen gebeuren. Verder kan ik me best voorstellen dat niet de hele ''waarheid'' naar buiten komt, ze heeft dit geschreven op de avond van de dag van het ongeluk, vind je het gek dat je er dan niet helemaal met je hoofd bij bent?Ze zal het echt niet met opzet gedaan hebben. Dus als er nog mensen zijn die daar iets over willen melden pb me maar , maar laten we het topic daardoor niet verder vergallen voor dr.


Dat vind ik lief!
Super genoteerd, barreltjuh!
En voor de anderen:
Ik ken de TS helemaal niet, maar vind het behoorlijk schandalig om haar hier zo te kleineren!
Doe dat dan per PB als je er behoefte aan hebt.
Of start er een topic over, niet bij deze topic.

Amonn

Berichten: 73
Geregistreerd: 18-02-07

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:44

Idd.. vind het ook schandalig..
Ken je verder ook niet maar toch..
Laat ze maar mooi praten.. je weet wel beter toch!
Weet zeker je met goede bedoeling naar buiten bent gegaan
met je paardje!!
Heel veel sterkt ermee!!

leandros

Berichten: 1405
Geregistreerd: 29-01-07
Woonplaats: kampen

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:48

schandalig!!! Boos!

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 14:53

barreltjuh schreef:
Ik ken de TS ook persoonlijk. Het paard is haar verzorgpaard, zij heeft haar ingereden en reed er verder bijna elke dag mee. De eigenaar ging meestal eens per week met de kar op pad. Dus dit was echt niet de eerste keer dat ze met dat paard naar buiten ging.Bovendien heb ik ook vaak genoeg samen met haar buiten gereden. Dus waar die onzin vandaan komt dat ze voor het eerst naar buiten ging...?
Verder was ik er ook niet bij, maar ik meen mij te herrineren dat Ulony vaak last had van het menbit, dus kan ik me goed voorstellen dat ze het nu eens met hackmore probeerde.
Verder was het idd relatief nog een jong paard maar ze is al zo vaak de weg opgeweest en bovendien kan ieder paard schrikken, dat weet iedereen dus over ''onverantwoordelijkheid'' kun je hier ook niet echt spreken...Het had ieder ander kunnen gebeuren. Verder kan ik me best voorstellen dat niet de hele ''waarheid'' naar buiten komt, ze heeft dit geschreven op de avond van de dag van het ongeluk, vind je het gek dat je er dan niet helemaal met je hoofd bij bent?Ze zal het echt niet met opzet gedaan hebben. Dus als er nog mensen zijn die daar iets over willen melden pb me maar , maar laten we het topic daardoor niet verder vergallen voor dr.

nijntje01 heeft dit zelf van de eigenaren van het paard te horen gekregen,dan zou het de eigenaar zijn die niet de waarheid spreekt toch?.............

ladyAn
Berichten: 774
Geregistreerd: 19-09-02
Woonplaats: Breda

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 15:21

Er wordt hier toch niet gelogen? Waarom zou de TS in haar verhaal vermelden met welke optuiging zij op pad ging? Wat doet dat er nu nog toe..? Waar het hier om gaat is dat zij verdriet heeft om het verlies van haar paardje en zij zou alles gedaan hebben om dit te voorkomen. Achteraf is het altijd gemakkelijk spreken, en zeker voor buitenstaanders.

Heel erg veel sterkte met dit verlies. De liefde van jou voor je paardje is wat telt en je hebt gedaan wat je kon.

Sientje

Berichten: 6530
Geregistreerd: 27-05-06

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 15:40

Wido4ever schreef:
Waar het hier om gaat is dat zij verdriet heeft om het verlies van haar paardje en zij zou alles gedaan hebben om dit te voorkomen. Achteraf is het altijd gemakkelijk spreken, en zeker voor buitenstaanders.


Daar sluit ik me graag bij aan, daarom plaatste ik eerder vraagtekens bij de reacties.
@ ts: nogmaals sterkte! Ach gut

Priscilla_xx

Berichten: 561
Geregistreerd: 05-03-04
Woonplaats: medemblik

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 15:44

heeel veel sterkte met het verlies!
heb er echt geen woorden voor.
laat de mensen hier maar praten, je kunt het beter voor je houden als je toch alleen maar commentaar hebt!
er zijn gelukkig heel veel mensen die wel begrijpen hoe moeilijk je het hebt.
sterkte! Vriendjes zijn?

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 15:50

naadje24 schreef:
barreltjuh schreef:
Ik ken de TS ook persoonlijk. Het paard is haar verzorgpaard, zij heeft haar ingereden en reed er verder bijna elke dag mee. De eigenaar ging meestal eens per week met de kar op pad. Dus dit was echt niet de eerste keer dat ze met dat paard naar buiten ging.Bovendien heb ik ook vaak genoeg samen met haar buiten gereden. Dus waar die onzin vandaan komt dat ze voor het eerst naar buiten ging...?
Verder was ik er ook niet bij, maar ik meen mij te herrineren dat Ulony vaak last had van het menbit, dus kan ik me goed voorstellen dat ze het nu eens met hackmore probeerde.
Verder was het idd relatief nog een jong paard maar ze is al zo vaak de weg opgeweest en bovendien kan ieder paard schrikken, dat weet iedereen dus over ''onverantwoordelijkheid'' kun je hier ook niet echt spreken...Het had ieder ander kunnen gebeuren. Verder kan ik me best voorstellen dat niet de hele ''waarheid'' naar buiten komt, ze heeft dit geschreven op de avond van de dag van het ongeluk, vind je het gek dat je er dan niet helemaal met je hoofd bij bent?Ze zal het echt niet met opzet gedaan hebben. Dus als er nog mensen zijn die daar iets over willen melden pb me maar , maar laten we het topic daardoor niet verder vergallen voor dr.

nijntje01 heeft dit zelf van de eigenaren van het paard te horen gekregen,dan zou het de eigenaar zijn die niet de waarheid spreekt toch?.............


De eigenaren waren er niet bij dus die kunnen helemaal niet weten hoe het is gegaan.

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:06

nee dat klopt maar ook die zijn hun paard kwijt

hubba

Berichten: 309
Geregistreerd: 24-08-06
Woonplaats: Friesland

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:09

Het is egt heel erg wat er is gebeurd en de mensen die hier komen om te zeggen dat het niet helemaal klopt allemaal snap ik wel maar stuur haar dan een pb ofzo. Ookal is er niet helemaal goed gehandeld dat doet iedereen wel eens en bij haar is het fout gegaan, die dingen kunnen nou eenmaal gebeuren! Heel veel sterkte!! Vriendjes zijn?

luckycheryl
Berichten: 67
Geregistreerd: 11-03-07
Woonplaats: Oosterblokker

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:12

Heel veel sterkte! Ach gut

nobillity

Berichten: 3827
Geregistreerd: 15-06-05
Woonplaats: Etten-Leur

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:14

Aaah echt heel veel sterkte meid. En zeker om op zo'n manier afscheide van haar te nemene. Lijkt me helemaal balen.
Nou echt erg veel sterkte ermee.

xxGermaXX
Berichten: 783
Geregistreerd: 18-03-06
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 16:14

heeel veel sterkte Ach gut

Barbara88

Berichten: 2720
Geregistreerd: 22-11-04
Woonplaats: Beilen

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:00

Laten we verdere discussies over eigenaren en dergelijke via pb doen ok?Of in een nieuw topic.

sweettiger

Berichten: 20
Geregistreerd: 27-01-07
Woonplaats: Oosthuizen

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 17:20

Heel veel sterkte! ik heb het ook gehoord ik vind het echt naar voor je om bij zoiets je paard te verliezen! dat je zoiezo je paard al verliest is poedersuiker, maar dan ook nog op deze manier is helemaal poedersuiker!!! sterkte hea! Scheve mond Vriendjes zijn?

claud1

Berichten: 1056
Geregistreerd: 12-03-07

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 19:02

wat een discussie of je nou er wel of niet wat aan kan doen.
En wat doen eigenaar papieren er toe of iemand verdriet heeft of is het dan pas legaal om verdriet te hebben? Ik wens je sterkte hierbij en laten we er alsjeblieft bij stil staan hoe het voor degene is die dit beestje verloren heeft. Eigenaar of niet dat Vriendjes zijn?
is toch helemaal niet belangrijk. Ach gut

Drifandi_

Berichten: 469
Geregistreerd: 01-09-06

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:35

Heel veel sterkte.. Verdrietig

Yellowcab
Berichten: 2863
Geregistreerd: 16-01-06

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:36

Wat vreselijk wat er is gebeurd. Heel veel sterkte met dit verlies en de moeilijke tijd.
Ik vind die discussies in dit topic niet echt gepast. Wat er ook gebeurd is mensen maken fouten je kunt zoveel zeggen achteraf het paardje krijg je er niet door terug. De situatie is voor de ts al erg genoeg. Ik hoop dat je in de toekomst meer geluk zult hebben met de paarden Lachen
Laatst bijgewerkt door Yellowcab op 13-03-07 20:40, in het totaal 1 keer bewerkt

louanagirl
Berichten: 497
Geregistreerd: 23-10-06
Woonplaats: friesland

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:37

Heel heel veel sterkte idd.

Joscaa

Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 20:39

Wat verschrikkelijk! Zo onverwachts.. Verdrietig Je hebt gedaan wat je kon doen,
heel veel sterkte met het verlies van je vriendinnetje! Lovers

Tancreda4

Berichten: 24091
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:44

Jeetje, wat een vreselijk ongeluk... Echt een nachtmerrie heeel veel sterkte Ach gut

Ik vind het belachelijk als mensen gaan miepen over dat bitloos of wat dan ook. Met dubbele stang of met een touwhalster, dit had in ALLE situaties kunnen gebeuren!! HOelang een paard ook met bit loopt, hoelang een paard ook bitloos loopt, of nite... Een ongeluk zit in een klein hoekje....

Wat dat betreft kan ik me geheel aansluiten bij barreltjuh , op het persoonlijk bekend zijn met de topic starter na dan Knipoog

Nansje

Berichten: 304
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: hellevoetsluis

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:47

HEEL VEEL STERKTE!
mijn nachtmerrie en grootste angst is jou werkelijkheid! my god!
Boos!
groetjes Nancy Verdrietig

tussendoor

Berichten: 27
Geregistreerd: 13-02-07
Woonplaats: oostvoorne

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:49

super veel sterkte ik krijg een brok in me keel als ik dit lees! super veel sterkte ermee!

xBibi

Berichten: 1444
Geregistreerd: 14-02-07
Woonplaats: provincie Utrecht

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 21:53

Wat vreselijk! Bloos! Heel veel sterkte! Ach gut