Nee Nee Neee!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lotttttttt

Berichten: 1630
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Purmerend

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 22:30

nijntje01 schreef:
beste meid,heel erg naar voor je wat er allemaal gebeurt,dit had je niet gewilt natuurlijk......
maar een paard wat buiten schrikt is natuurlijk zonder bit erg moeilijk te houden...en zeker als je nog nooit met het paard bent buiten geweest is dit onverstandig...
en hoe zit het met de kinderen? hebben zij geen schok van het verhaal over gehouden?

ik snap dat je dit heel zwaar moet vallen.....

wou er wel bij melden dat ik niet de bedoeling heb om je te gaan bestraffen ofzo....of te kijk te zetten.....
maar zit mij gewoon dwars dat de hele waarheid niet verteld wordt zoals het is gegaan...
overigens verzin ik dit niet maar heb ik het van de eigenaren van het paard zelf...


Ja klopt ik heb vandaag ook gehoord dat ze met hackmore naar buiten ging, woon hier in de buurt en ken mensen die het paard ook kennen en de eigenaar ..

het is en blijft vreselijk...

liezzie

Berichten: 1069
Geregistreerd: 20-02-05
Woonplaats: Lochem

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 22:37

jeetje, ik heb kippenvel, overal.

Wat een verhaal!
Heel erg veel sterkte met dit verlies!

cojolly

Berichten: 1537
Geregistreerd: 09-02-06
Woonplaats: Haarlem

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 22:47

sterkte, heel triest allemaal

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:09

Jeetje zeg, wat vreselijk.. Scheve mond Zit hier echt met tranen in mijn ogen..
Dit wens je niemand toe, vreselijk om je paardje te zien verdrinken..
Heel veel sterkte met het verlies. Ach gut

MoniqueT

Berichten: 8850
Geregistreerd: 08-08-03
Woonplaats: Macisvenda, Spanje

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:16

Vreselijk om je paard te verliezen, altijd!

Maar begrijp ik het goed? Mennen op een hackamore én alleen op pad? Nee toch??

Dan gaat het niet om katten, maar wel om een waarschuwing wellicht voor anderen!

celticpony

Berichten: 1771
Geregistreerd: 06-07-06

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:19

lotttttttt schreef:
nijntje01 schreef:
beste meid,heel erg naar voor je wat er allemaal gebeurt,dit had je niet gewilt natuurlijk......
maar een paard wat buiten schrikt is natuurlijk zonder bit erg moeilijk te houden...en zeker als je nog nooit met het paard bent buiten geweest is dit onverstandig...
en hoe zit het met de kinderen? hebben zij geen schok van het verhaal over gehouden?

ik snap dat je dit heel zwaar moet vallen.....

wou er wel bij melden dat ik niet de bedoeling heb om je te gaan bestraffen ofzo....of te kijk te zetten.....
maar zit mij gewoon dwars dat de hele waarheid niet verteld wordt zoals het is gegaan...
overigens verzin ik dit niet maar heb ik het van de eigenaren van het paard zelf...


nee hoor, we geloven jou, Clown !

Ja klopt ik heb vandaag ook gehoord dat ze met hackmore naar buiten ging, woon hier in de buurt en ken mensen die het paard ook kennen en de eigenaar ..


ja,PENNY! en dat heb ik van mezelf

het is en blijft vreselijk...


ik ken niemand van de hele situatie, maar dit vind ik te triest voor woorden! Wat er ook is gebeurd,een paard wat heel erg geliefd was, is er niet meer, en dat is waar iemand hier haar verdriet over kwijt wil. Zeuren doe je dan maar per PB ofzo,kinderachtig hoor.

sterkte met het verlies!

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:46

het gaat er wel degelijk ook om om mensen te behoeden....
het is ook zeker diep triest...maar het is en blijft onverantwoord en hopen hiermee ook mensen te waarschuwen wat er kan gebeuren als je met een onervaren paard zonder bit en met bijzijn van kinderen op pad gaat..

uiteraard verdient de TS steun in haar verdriet alleen is hier wel alleen de halve waarheid vertelt..

xNatas

Berichten: 2230
Geregistreerd: 12-08-06

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-07 23:50

sterkte zeg Verdrietig

lieniminnie

Berichten: 4536
Geregistreerd: 31-12-05
Woonplaats: Amsterdam

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 00:05

OOoh jeetje wat erg, krijg kippenvel en bijna tranen in mijn ogen, waarom weet ik eigelijk niet, misschien omdat ik weet hoe het voelt, hoewel niet in deze mate. Misschien om de tijd van de maand eraan komt, hoe dan ook

Ik leef echt met je mee!! Mijn god wat moet dit erg zijn, en of je dan onverantwoordelijk was of niet, van wat ik meepikte van hierboven, het is en blijft vreselijk!! Zoiets mag niet gebeuren, vooral niet op zo'n mooie dag..

Heel veel sterkte met je verlies!!! als je er behoefte aan hebt, je kan me Pben Lachen Vriendjes zijn?

kaatje77

Berichten: 10441
Geregistreerd: 21-01-07
Woonplaats: Almelo

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 00:30

Ik heb alles net gelezen en de tranen sprongen me in de ogen...
Meid wat erg...........
Hen mijn lieveling ook zelf moeten laten inslapen en zoals velen al hebben gezegd.
Verwijt jezelf niks. Laat anderen maar lekker kletsen..
Denk in ieder geval aan de goede dingen die je met je paard hebt gehad. En hal daar het positieve uit.
Weet dat het heel moeilijk is.
PB-en mag je me altijd.
Liefs Kaatje77

wereldhummel

Berichten: 3440
Geregistreerd: 22-08-06
Woonplaats: Achterhoek

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 01:28

Wat verschrikkelijk,
Pff wat erg zeg!
Heel heel veel sterkte Ach gut

SeBart

Berichten: 1537
Geregistreerd: 16-08-06

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 01:44

Echt verschrikkelijk. Je eigen paard zien verdrinken. Ik zou er echt niet aan moeten denken. Het enige wat ik nog tegen je kan zeggen is: HEEL VEEL STERKTE!

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:38

Hey Meissie,
Je hebt gedaan wat je kon vergee dat niet. Laat de mensen hier maar l*llen, met een bit in had dit ook kunnen gebeuren. Je hebt het beste gedaan wat je kon doen.

Heel veel sterkte met je verlies en kom je snel weer langs op stal? Je bent altijd welkom en een schuldgevoel heb je helemaal niets aan.... Sterkte meissie.

Lotje02

Berichten: 4006
Geregistreerd: 14-11-05
Woonplaats: Tilburg

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:46

ben het met Binckydenice eens; of je nou wel of niet verstandig hebt gehandeld, dit heb je niet gewild, en je hebt er alles aan gedaan om je maatje te helpen/redden. Helaas mocht dat niet baten...
Ik wens je heel erg veel sterkte toe. Ach gut

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:48

tja ik heb al veel eerder gepost maar ik heb nu een dubbel gevoel dat het paard verdronken is, is vreselijk vast met geen woord te beschrijven het lijkt me vreselijk om te zien...

Ik kan nu helaas niet meer zeggen, trek het je niet aan, het is niet jouw schuld.
Ik weet namelijk helemaal niet meer wiens schuld het is, en misschien ben je dus wel verantwoordelijk, daar kan ik niet over oordelen.
Maar mennen zonder bit en alleen en voor de eerste keer naar buiten dat neigt niet echt naar verantwoordelijkheid.

Dat het paard overleden is, is vreselijk maar wat ook erg is, het is niet JOUW paard (dat las ik als dat niet zo is mijn excuus daarvoor) maar hoe denk je dat het voor de eigenaren is.

Liegen of bokt heeft geen zin dus je kunt beter de waarheid vertellen Ja

easytjee
Berichten: 53
Geregistreerd: 26-02-06
Woonplaats: ZO Beemster

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:48

wat erg voor je heel veel sterkte ik heb er geen woorden voor ik zou niet meer kunnen slapen als het mij overkwam.
Ach gut

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 11:52

tita schreef:
tja ik heb al veel eerder gepost maar ik heb nu een dubbel gevoel dat het paard verdronken is, is vreselijk vast met geen woord te beschrijven het lijkt me vreselijk om te zien...

Ik kan nu helaas niet meer zeggen, trek het je niet aan, het is niet jouw schuld.
Ik weet namelijk helemaal niet meer wiens schuld het is, en misschien ben je dus wel verantwoordelijk, daar kan ik niet over oordelen.
Maar mennen zonder bit en alleen en voor de eerste keer naar buiten dat neigt niet echt naar verantwoordelijkheid.

Dat het paard overleden is, is vreselijk maar wat ook erg is, het is niet JOUW paard (dat las ik als dat niet zo is mijn excuus daarvoor) maar hoe denk je dat het voor de eigenaren is.

Liegen of bokt heeft geen zin dus je kunt beter de waarheid vertellen Ja


Sorry maar vindt je jezelf niets iets te ver gaan?
Doe even normaal en ga die discussie even onder een ander topic houden wil je?

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:00

Hoezo ik las haar verhaal en vond het vreselijk ik lees reacties van anderen en kom het een en ander te weten.

Dat het paard dood is, is vreselijk helemaal omdat het een pijnlijke dood is en dat ze verdriet heeft is ook erg,
Natuurlijk mag ze verdriet hebben en haar verhaal op bokt neer zetten.
Maar door reacties van anderen ga ik ook nadenken.......

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:06

Liegen, waarom liegt iemand meteen? Ze beschouwde het als haar paard en ze ging hem ook kopen, dat was een week eerder afgesproken. Wat is het dan? Ze heeft dat beesje alles geleerd wat ze kon.

tita

Berichten: 19756
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:09

Ik heb niet gezegt dat ze liegt maar dat liegen geen zin heeft of een waarheid verdraaien....nu maar weer ontopic.
Paard was nog steeds van anderen en die zullen ook wel verdriet hebben

Het is al erg zat dat het overkomen is en op dit moment voor het verdriet maakt het niet uit hoe het gebeurd is.

Hope2012

Berichten: 3136
Geregistreerd: 04-02-04

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:13

heel veel sterkte met het verlies .
Vriendjes zijn?

KletsKoekje
Berichten: 3305
Geregistreerd: 20-01-06

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:16

nijntje01 schreef:
beste meid,heel erg naar voor je wat er allemaal gebeurt,dit had je niet gewilt natuurlijk......
maar een paard wat buiten schrikt is natuurlijk zonder bit erg moeilijk te houden...en zeker als je nog nooit met het paard bent buiten geweest is dit onverstandig...
en hoe zit het met de kinderen? hebben zij geen schok van het verhaal over gehouden?

ik snap dat je dit heel zwaar moet vallen.....

wou er wel bij melden dat ik niet de bedoeling heb om je te gaan bestraffen ofzo....of te kijk te zetten.....
maar zit mij gewoon dwars dat de hele waarheid niet verteld wordt zoals het is gegaan...
overigens verzin ik dit niet maar heb ik het van de eigenaren van het paard zelf...


Mag ik vragen wat er wordt bedoeld met 'en hoe zit ht met de kinderen? hebben zij geen schok van het verhaal overgehouden?" Betekend dat dat er kinderen mee waren op de kar of..?
En is ze niet zelf de eigenaar? (heb even in haar profiel gespiekt en het kom op mij over alsof de arabier,deze tuiger en de fries van haar zijn??)

Echt heel erg iniedergeval wat er is gebeurd! Dit gun je niemand!
En als het paard van iemand anders is, is het echt super erg voor de eigenaren zeg!

Ook voor de TS, je hebt de goede bedoelingen om lekker even met het paard te 'karren' , heerlijke dag, en dan gebeurd er dit! Heel veel sterkte meid!

Binckydenice

Berichten: 5858
Geregistreerd: 09-06-06
Woonplaats: Purmerend

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:24

nijntje01 schreef:
beste meid,heel erg naar voor je wat er allemaal gebeurt,dit had je niet gewilt natuurlijk......
maar een paard wat buiten schrikt is natuurlijk zonder bit erg moeilijk te houden...en zeker als je nog nooit met het paard bent buiten geweest is dit onverstandig...
en hoe zit het met de kinderen? hebben zij geen schok van het verhaal over gehouden?

ik snap dat je dit heel zwaar moet vallen.....

wou er wel bij melden dat ik niet de bedoeling heb om je te gaan bestraffen ofzo....of te kijk te zetten.....
maar zit mij gewoon dwars dat de hele waarheid niet verteld wordt zoals het is gegaan...
overigens verzin ik dit niet maar heb ik het van de eigenaren van het paard zelf...


Ze is veel vaker met het beestje naar buiten geweest, dit doe je niet zomaar in 1 keer. Dat is vaker gebeurd. Wat is volgens jou de waarheid dan? De eigenaar was er helemaal niet bij dus hoe kan deze nou weten wat er gebeurd is? Het beesje gaf een bok en kwam met de achterbenen buiten de kar terecht, wat kan hier nou aan gelogen zijn?

De kinderen die erbij waren redden zich wel, het is hun allemaal zwaar gevallen.

Iedereen moet dit een plekje gaan geven, het is gebeurd en er is niets meer aan te doen. Heel veel sterkte met dit verlies en laat je niet gek maken!

Bingelding

Berichten: 2935
Geregistreerd: 10-10-05
Woonplaats: Oostzaan

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:28

echt verschrikkelijk dit!
Kn niet meer zeggen dan heel erg veel sterkte!

PienZ

Berichten: 1545
Geregistreerd: 15-09-05
Woonplaats: Achter mn computer natuurlijk

Re: Nee Nee Neee!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-07 12:29

Ik denk niet dat het ertoe doet wie wat waar of hoe het is erg genoeg en ik denk dat iedereen die ze paard verliest op wat voor manier ook verdriet heeft dus ook de ts heeft verdriet en ik denk dat ze zonder beschuldigingen zich al rot genoeg voelt