Dag lieve Ilse...........

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Iranda

Berichten: 580
Geregistreerd: 14-10-05
Woonplaats: Midden NL

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 12:59

Jee, wat vreselijk... Ik zat heel blij jullie verhuisberichtjes te sturen toen ik het onderschrift van Djuno las. Hoe gaat het nu met je?
Heel veel sterkte gewenst!

HummerTime

Berichten: 3926
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Tessenderlo, België

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-07 13:03

Heey meissie!!! Gaan jullie verhuizen??

Het gaat eigenlijk prima met mij. Het deed enorm veel pijn om Ilse elke dag te zien lijden. Ik ben blij dat ik haar heb kunnen verlossen van de pijn. Je had haar niet weer herkend hoor. Ze leek wel 10 jaar ouder geworden. Ze werd agressief, begon te bijten, echt aanvallen met mond open en tanden bloot hoor.... Eigenlijk kon ze alleen Vince nog verdragen, en zelfs die stootte haar af en toe weg. En Nikky mocht aan haar komen, wij moesten vingers tellen als we maar naar haar wezen........

Het is echt beter zo. Ik heb veel van haar mogen leren, of wij allemaal eigenlijk. Ben blij dat ze bij me is geweest......

_Tamara
Berichten: 4699
Geregistreerd: 17-12-06

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 11:31

Sterkte.. Wat een prachtig beestje.. Ik vind je echt heel erg dapper om haar zelf naar de slager te brengen..OK dan! En nog over die dicussie van pagina 2: Bij een dierenarts krijgen ze eerst een verdovingsspuitje en vallen op de grond. Dan hebben ze nog pijn, bij een slager is het in 1 x over en heeft ie geen pijn..

xLies

Berichten: 4367
Geregistreerd: 19-11-05
Woonplaats: België

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 13:17

Jeetje toch.
Wat een mooi beest
Echt heel veel sterkte!

ouwedoos
Berichten: 59
Geregistreerd: 27-02-07

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 20:58

heel veel sterkte.

HummerTime

Berichten: 3926
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Tessenderlo, België

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 00:04

Heb vanavond een berichtje gehad van iemand die nog eens een reading van Ilse zou doen.

Als de reader toestemming geeft, zal ik haar pb hier plaatsen!!

HummerTime

Berichten: 3926
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Tessenderlo, België

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-07 10:47

Ik heb toestemmin van Debo om de reading te plaatsen. Wel heeft Debo één verzoek. Momenteel zit ze niet echt lekker in haar vel, dus voorlopig doet ze even geen readings........

Dit is wat ik gisteren kreeg;
Citaat:
hai

ik heb me nog niet goed genoeg gevoeld voor een gesprek, maar heb Ilse éen droom gezien. Ze kwam me vertellen dat het heerlijk is daar waar ze nu is .. *ik voel haar nu meteen weer bij me ze is echt zo sterk aanwezig!*

Ik zag haar genieten in het zonnetje in een groene weide, alles was rustig en het voelde allemaal heel fijn, nu ik dit zit te typen krijg ik het zelfde beeld weer voor me .. Ilse wil je echt graag laten weten dat t goed gaat, *ik krijg t woord "wortel" door.. ... even nagevraagt waarom, ze zecht me dat ze daar ook lekkere wotels krijgt, en dat ze er voor jou zal bewaren als ze je daar tegen komt. Ze zeg me dat je een goede beslissing hebt genomen, ze is gelukkig nu de pijn is weg en ze geniet volop, ze mist je wel, maar jij moet eerst een oud vrouwtje worden, jij moet ook met pensioen en ze hoopt dat dat van jou net zo mooi word als dat van Ilse zelf...

"Ik mis je, maar geniet van het leven, ik zal op je wachten en weet zeker dat we elkaar weer zullen zien" ....

Ik wens Ilse veel geluk toe en weg is ze....

Wow jouw paard is me er 1tje! Zo heb ik het echt nog niet vaak gehad, ze zoekt me gewoon op hahaha Eerst in een droom en nu komt ze gewoon m'n hoofd binnen wandelen omdat ze merkt dat ik nu met jou over haar bezig ben.. Schitterend dier is het!

Ik hoop dat je hiermee geholpen bent met je vragen! Ilse is gelukkig en wacht op je

Liefs, debora

commando131
Berichten: 53
Geregistreerd: 27-11-06

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 15:07

Als ik het zo hoor is het inderdaad beter. Sterkte ermee! Knipoog

HummerTime

Berichten: 3926
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Tessenderlo, België

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 22:09

newfoundland schreef:
sterkte

Goh, sterke one-liner!!!! Frusty

Leo_ke, doe hier maar een slotje op hoor....

Het heeft geen zin dat dit topic gebruikt wordt om genoeg posts te krijgen om in de huiskamer te komen....

*edit* Heb ff je posts nagekeken newfoundland. Kan je op voorhand vertellen dat het niet gewaardeerd wordt om IM topics te misbruiken om je aantal posts op te krikken!!!! Boos!

Mloesje

Berichten: 1673
Geregistreerd: 22-03-06
Woonplaats: Deventer

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:14

Ontzettend veel sterkte met dit grote verlies! Ik vind het ontzettend knap dat je deze beslissing hebt gemaakt, dat je aan je paard denkt, en niet alleen aan jezelf!!
Woorden kunnen het verdriet natuurlijk niet minder maken!
Wat fijn dat je de laatste paar uren in zo'n rust met haar hebt kunnen door brengen.. Dat ze zo lief was, en dat jij daar zelfs rustig van werd.. Volgens mij was het een geweldig paard!!
Nogmaals enrom veel sterkte met dit oo zo moeilijke verlies!!!

HummerTime

Berichten: 3926
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Tessenderlo, België

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 22:18

Thanks Mloesje. Het was inderdaad een geweldig paard.... Ja

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:22

Wat heb jij een ongelofelijke dappere en zware beslissing moeten nemen. Uiteindelijk wel de goede geweest, dat blijkt wel uit die droom. Je hebt het prachtig geschreven. Verdrietig, maar tevreden.
Ook van mijn kant heel veel sterkte toegewenst. Ach gut
Het zal wel leeg voelen zonder haar. Toch is ze bij je. Lachen

HummerTime

Berichten: 3926
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Tessenderlo, België

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 22:25

Ja Elessar, ze is zeker bij me!!! Als ik in de ogen kijk van mijn nieuwe paard, zie ik Ilse..... En laatst heb ik foto's gemaakt, nou het was net of Ilse erop stond.... Was Daniek .....

Ik heb gedaan voor mijn meissie wat ik kon. Nu heeft ze geen pijn meer en is bij haar grote vriend op wolk 9 Haha!

Julia
Berichten: 24744
Geregistreerd: 22-02-06

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-07 22:26

Wat apart. Geeft misschien wel een prettig gevoel dat ze zo sterk aanwezig is. Ik vind dat je er op een mooie manier mee omgaat. Ja

HummerTime

Berichten: 3926
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Tessenderlo, België

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-07 22:27

Elessar schreef:
Wat apart. Geeft misschien wel een prettig gevoel dat ze zo sterk aanwezig is. Ik vind dat je er op een mooie manier mee omgaat. Ja

Bloos Thanks...

Ben wel blij dat ik Daniek al gekocht had toen Ilse er nog was, anders was ik misschien teveel gaan vergelijken. Nu is het gewoon goed! Ja

JorisDy

Berichten: 8418
Geregistreerd: 05-09-06
Woonplaats: Amersfoort

Re: Dag lieve Ilse...........

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-07 00:16

woow,
wat een naar verhaal. En heb bewondering voor je, dat je naar 3 jaar toch het besluit heb genomen!
Blij om te horen dat het fijn met der gaat door middel van die reading!
Ik heb eigenlijk geen woorden voor dit alles, en wens je veel sterkte. Op een gegeven moment zal de pijn minder worden, en zal je der vrede mee hebben. Gelukkig wacht ze op je Lachen