Wat als het jou overkomt..?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
leandros

Berichten: 1405
Geregistreerd: 29-01-07
Woonplaats: kampen

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:42

ik hoop het zelf nooit mee te maken.
ik zou er echt nooit meer over heen komen

magic12

Berichten: 632
Geregistreerd: 14-06-06
Woonplaats: Tilburg

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-07 16:44

helaas is het bij mij gebeurd het is echt verschrikkelijk, maar ik heb mooie herrinneringen aan haar.. ik huil nog vaak maar ik weet dat het beter is zo..

speedy_cindy
Berichten: 1474
Geregistreerd: 06-01-07

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 12:34

Ik denk het ook zo vaak. Eerder altijd aan Cindy die was al zo oud en ziek dan had ik heel vaak van straks kom ik daar en dan is ze er niet meer. Ze was altijd al zo levenloos dat was heel zielig om te zien en als je dan kwam werd ze weer vrolijk, ze stond nooit bij de andere pony's. Op een dag kwam mijn vader thuis hij was bij de mensen waar mijn pony's staan geweest, hij kwam binnen en toen ineens zei hij dat Cindy was overleden. Ik vond het zo erg! Ik ben naar haar toe gegaan en heb een hele tijd tegen haar gepraat aan het eind van de middag heb ik haar beste vriendje naar haar toe gebracht want die stond eerder altijd bij haar maar op dat moment niet. [naam] zat te kijken en aan haar neusje te ruiken en te blazen en toen drukte hij zijn hoofdje tegen mij aan echt hij zocht troost bij mij en ik bij hem dat was heel mooi vond ik. Mij was dat dus overkomen, maar nu heb ik het nog steeds wat als ik [naam] nu kwijt raak het is mijn beste vriend! Hij is een poosje heel lusteloos geweest en niks leuk vinden enzo, toen had ik ook strax kom ik weer en is hij er ook niet meer.
Maar gelukkig is hij nu weer bijna helemaal weer de oude!

roxiie

Berichten: 7832
Geregistreerd: 22-09-05

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 12:52

Ik denk er wel eens aan, maar ik vind die gedachte dood eng.
Ooit zal er een dag komen dat ik moet gaan slapen, en weet dat ik de volgende dag niet meer naar mn meisje toe kan, dat er dan alleen nog maar een levenloos lichaam is..

Ayasha
Blogger

Berichten: 58022
Geregistreerd: 24-02-04

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 13:56

Ik sta er af en toe wel bij stil, ik denk dat dat af en toe moet, je moet beseffen dat je paard er niet voor altijd zal zijn, dat het niet 'logisch' is dat hij er elke dag weer staat als jij op stal komt. Iedereen krijgt er ooit mee te maken, afscheid nemen is normaal in ons leven, soms wilde ik dat paarden net zo oud als mensen werden...Maar aan de andere kant is elk einde ook weer ee nieuw begin! Alleen denk je er zo niet over als je je allerbeste maatje, je zielsverwantje, hebt laten gaan... Ik denk dat, als ik een van de huidige drie moet laten gaan, ik dan doordraai...

sonjim

Berichten: 3893
Geregistreerd: 24-01-07
Woonplaats: Hutje bij de hei

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 21:49

Ik sta er ook wel eens bij stil met een merrie van 18 die 4 jaar geleden opgegeven is door de da, maar ze loopt beter dan ooit en inmiddels zeggen we dan ook dat ze niet kapot te krijgen is, maar ja toch zal het moment ooit komen, maar dat mag nog heel lang duren.
Ik weet ook niet wat ik dan doe, behalve kapot zijn van verdriet, zonder Sonja ik moet er niet aan denken.

linneketeut

Berichten: 682
Geregistreerd: 10-12-05
Woonplaats: Netersel-zuid

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:39

Ooh dit is precies wat ik ook altijd denk!
God Help ik zou met m mee gaan denk..
ik heb al een groot schuldgevoel als zn poot dik is terwijl ik er eigenlijk nix aan kon doen.
Ik krijg al tranen in m'n ogen als ik bij m'n pony kom en er komt iemand naar me toe met de melding dat ie kreupel is of iets dergelijks.

Elinee

Berichten: 1182
Geregistreerd: 11-11-06

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 19:41

helaas heb ik het meegemaakt. en het is vreselijk!
ik huil er nog heel vaak om, ik heb nu een nieuw paard, maar dat is ook best moeilijk.
ik heb wel hele mooie herinneringen aan haar.

Lotte_Shadow
Berichten: 59
Geregistreerd: 06-02-07

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-07 20:43

Ik heb al 1 lieveling verloren en dat is niet niks Huilen
Alleen maar huilen en aan hem denken meer kan je er niet tegen doen

Kimmm

Berichten: 1739
Geregistreerd: 19-04-05
Woonplaats: Tiel

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:26

mijn gedachten gaan regelmatig die kant op. je hoopt dat het je nooit zal overkomen, maar het kan je altijd gebeuren. zomaar. gelukkig heb ik dit nog niet mee hoeven maken, maar voor de mensen die het wel mee hebben moeten maken - sterkte!

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:30

Ik heb het ook nog niet mee hoeven maken, gelukkig maar ben wel een hele tijd aan het tobben geweest met ons paard. Dat deed al zo ongelofelijk veel verdriet en pijn..
Hierdoor ben ik ook heel bang geworden om haar te verliezen.
Ik moet er niet aan denken maar in mijn achterhoofd weet ik dat die dag er vroeg of laat aan komt...

mariekie
Berichten: 5159
Geregistreerd: 10-02-04

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 15:34

Nog niet meegamaakt gelukkig maar het staat dicht naast mn bedje.

Het zit er aan te komen Bloos

Mn pony is al 28 maar tjaaa.......

Caroline1985

Berichten: 1876
Geregistreerd: 31-07-06
Woonplaats: Thuis!

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:54

Mijn pony is nu 23 en ooit komt die dag er dus ook voor mij. Ze begint nu ook echt oud te worden, maar goed ze is nog wel redelijk fit en niet mager en ingevallen o.i.d. wel heeft ze een slecht ook en beetje scheve beentjes maar ik rij haar niet meer

Caroline1985

Berichten: 1876
Geregistreerd: 31-07-06
Woonplaats: Thuis!

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 17:59

een slecht oog bedoelde ik!!! hoop dat het nog lang mag duren!

Roxy13
Berichten: 317
Geregistreerd: 06-01-07

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-07 21:30

Ik denk er de laatste dagen vooral aan Huilen Mijn verzorgpony is oud, altijd erg fit en gezond geweest. Hij begint nu echt af te takelen Huilen Hij is bijna 30 maar hij is zo Teddybeertje !!! Maar nu valt het gewoon echt op vaker struikelen enzv. Huilen Wat zijn de mensen hier wel lief zeg zulke lieve woorden, en mooie filmpjes tranen in mijn ogen Huilen Ben benieuwd hoe oud mijn Teddy nog word. Ik ga hem nu wel veel vaker verwennen Haha! Tong uitsteken Veel succes iedereen, en geniet van je lieverd!

c_alsemgeest

Berichten: 20705
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 21:02

Die van mij is bijna 27... dus ik dek er regelmatig aan... vreselijk, alleen de gedachte al Verdrietig

Roxy13
Berichten: 317
Geregistreerd: 06-01-07

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:32

Inderdaad Huilen Gelukkig is het vakantie, dan kan ik lekker vaak naar me liefie toe lekker knuffelen en even niet aan die vreselijke gedachte denken! Haha!

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:10

to be honest, 'hoop' ik wel dat het me overkomt. Ik hoop dat ARosa bij mij blijven en over 20 jaar oid. gewoon hier sterven. niet bij iemand anders, ze horen bij mij

Ntlie_

Berichten: 12472
Geregistreerd: 29-06-04
Woonplaats: Zeeland

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 23:14

Katinka wordt in april ook al 26 en ik denk er ook wel eens aan.. Gelukkig is ze nog erg sterk en gezond maar ik ben soms echt wel eens 'bang' dat het opeens afgelopen is met haar.

xMika
Berichten: 80
Geregistreerd: 24-02-07

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 23:21

Jah best wel vaak,,dan ga ik gewoon op mijn kamer even een potje zitten janken..!! Bloos Knipoog
Dan denk ik...Kon me pony hier nu maar zijn en kon je hem lekker knuffelen..!! Haha!
Maar mijn pony's zijn nog niet overleden hoor..!! Knipoog
Maar eerst toen ik op een manege reed,,was mijn lievenlings pony overleden...
Ze was al wel oud en heel mager...
Ze zit nog steeds diep in mijn Hartje...
Als ik er nu weer aan denk,,schieten mijn tranen in mijn ogen..!! Verdrietig
Ik wil dit even kwijt...Voor wie hun paardJe(s) ook zijn overleden,,Sterkte..!! Knipoog Verdrietig

SplashIsLief

Berichten: 33030
Geregistreerd: 01-01-04
Woonplaats: Loon op Zand

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:11

Zo dacht ik erover op 20 januari...
SplashIsLief schreef:
Ik denk er ook wel eens aan. Ik word er ook verdrietig van. Zie Splash niet zoveel meer, die hobbelt lekker in het land en af en toe ga ik lekker met der knuffelen, maar toch zou ik me geen raad weten zonder haar! En Nuut die zie ik dagelijks, maar ook zonder haar

Sinds 4 februari is Splashie er niet meer Verdrietig En het voelt zo leeg en kil. De wei ziet er kaal uit zonder haar. Niet mijn maatje om mee te knuffelen, niet genietend staan te kijken hoe ze in de wei haar ding doet.

HummerTime

Berichten: 3926
Geregistreerd: 23-09-04
Woonplaats: Tessenderlo, Belgiƫ

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 15:14

SplashIsLief schreef:
Zo dacht ik erover op 20 januari...
SplashIsLief schreef:
Ik denk er ook wel eens aan. Ik word er ook verdrietig van. Zie Splash niet zoveel meer, die hobbelt lekker in het land en af en toe ga ik lekker met der knuffelen, maar toch zou ik me geen raad weten zonder haar! En Nuut die zie ik dagelijks, maar ook zonder haar

Sinds 4 februari is Splashie er niet meer Verdrietig En het voelt zo leeg en kil. De wei ziet er kaal uit zonder haar. Niet mijn maatje om mee te knuffelen, niet genietend staan te kijken hoe ze in de wei haar ding doet.

Ach gut

Alexx

Berichten: 6048
Geregistreerd: 29-02-04

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 21:04

jeetje Anouk, zie het nu pas, vreselijk voor je meis!

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 14:15

Het gevoel bekruipt me ook wel eens hoor, maar ik geniet vooral van de tijd dat hij er is. Ik loop nu tegen het feit aan dat de laatste dagen van mijn oude cocker spaniel (14 jaar en 3 maanden oud) zijn geteld. Heel moeilijk.

Maar laat dat idee je gedachte niet teveel beheersen.

missanous

Berichten: 3040
Geregistreerd: 23-02-07
Woonplaats: lunteren (gelderland)

Re: Wat als het jou overkomt..?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 17:36

ik lees dat mensen hun paard/pony hebben laten cremeren
dit wil ik ook laten doen als het ooit zover is
maar waar doen ze dit en wat kost dit?