Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Horsesandme

Berichten: 3104
Geregistreerd: 04-01-05
Woonplaats: Op de rug van mijn Pony

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 21:13

Occh wat zielig voor het beestje..
En dan die uitspraak van de eigenaar Boos!
Die mogen nooit van hun leven meer een pony aanschaffen!!!

Sooff
Berichten: 2987
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Voorburg

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:47

Ericaa, zou je aub antwoord kunnen geven op mijn PB's? Ach gut

Eejj

Berichten: 3733
Geregistreerd: 18-12-05

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-06 22:53

Hele domme opmerking ! Waarom nemen zulke mensen een pony? Scheve mond
Vind het ook erg voor de gene die de pony heeft aangereden.. die mensen hebben waarschijnlijk een dik trauma.. terwijl die eigenaar gewoon een goede afrastering om de wei moest zetten Scheve mond

tita

Berichten: 19754
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:23

ik vind dit echt een soort topic van onrust veroorzaken en geloof het ook niet echt.
Maar goed als jullie zo dol waren op die pony en nu op die jaarling neem dan actie neem stappen om het beest een beter leven te geven.....dierebescherming...

CowBoy21

Berichten: 264
Geregistreerd: 21-07-06

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-06 13:27

wat ontzettend zielig
die vrouw is geen beesten waard

jessica_

Berichten: 2172
Geregistreerd: 07-11-05

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 18:22

Arm beest. Vreslijk. En dan nog zo'n domme uitspraak doen. Ik vind het schandalig

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-06 18:26

mmmm hopen dat ze er wat van heeft geleerd en niet nog een pony aanschaft. zo te horen had dat beest niet echt de ideale woonomgeving dus wie weet is hij inderdaad beter af waar hij nu is?

Rebeccatjuh

Berichten: 777
Geregistreerd: 17-11-06
Woonplaats: Voorburg

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 14:39

Wat erg zeg!
En dan ook nog beweren dat t zijn eigen plan was..
Hopelijk neemt ze geen ander paard meer

Veel sterkte in ieder geval!

Lindah

Berichten: 735
Geregistreerd: 15-03-05
Woonplaats: OMMEN :)

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-06 16:46

Die uitspraak slaat echt nergens op!! Alsof dat paardje denkt 'Goh, ik ben het zat *wat ik me wel kan voorstellen als ik zo lees*, ik mis mn vriendje..dus ik laat me aanrijden en ga doodbloeden'
dus..echt belachelijk en heeel zielig voor het beestje..

troelala

Berichten: 182
Geregistreerd: 19-11-06
Woonplaats: Vlaardingen

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 13:25

hoi ikzelf denk niet dat een paard zichzelf om het leven zou brengen(bewust),als het verder geen gras heeft oid en het touwtje breekt los dan gaan ze toch naar het gras van de buren bijwijze van spreken en als idd die auto eraan komt en ziet de pony niet dan is het kwaad geschiet.er breken wel vaker paarden los...maar het is wel heel sneu van de pony en de eigenaresse is geen dieren waard.. Slapen

traan_beauty

Berichten: 3837
Geregistreerd: 14-07-05
Woonplaats: Eibergen

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:10

tita schreef:
ik vind dit echt een soort topic van onrust veroorzaken en geloof het ook niet echt.
Maar goed als jullie zo dol waren op die pony en nu op die jaarling neem dan actie neem stappen om het beest een beter leven te geven.....dierebescherming...


Onrust veroorzaken? Mag je tegenwoordig niet een normale topic meer plaatsen zonder dit soort reacties te krijgen? Ze mag haar emoties toch uiten?

Heel erg rot voor je.. en inderdaad een pijnlijke dood! Zelfmoord kunnen paarden niet echt overnadenken. Maar van verdriet niet meer eten en drinken, en daaraan sterven, gebeurt wel vaak.. erg sneu Huilen
Ik zou trouwens even met haar gaan praten voor ze een andere ponny koopt! Dat dit gewoon pure dierenmishandeling is enz. Gewoon de waarheid vertellen..

Sterkte!! Ach gut

garny95
Berichten: 5277
Geregistreerd: 05-11-06

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 15:19

als zo'n pony bij mij in de buurt stond, had ik allang de dierenbescherming gebeld, dit kan toch niet, een pony aan een touw de hele dag. Het zou me dan ook niet verbazen dat dit ging gebeuren. Heel naar vooral voor het beesje en de paardeliefhebbers eromheen. Leer hier ook van, trek volgende keer aan de bel, die mensen zijn geen beesten waard.
Als je twijfeld wanneer je zoiets ziet bel de dierenbescherming, die kunnen dan actie ondernemen.

Spritz

Berichten: 5781
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 17:27

ik haat die eigenaar nu al .. Boos!

Knavia
Berichten: 1338
Geregistreerd: 03-02-05

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-06 21:59

Dat ze 'm aan een paal op klein stukje hielden, was alleen maar goed. In een vette wei was ie hoefbevangen geraakt en dat is minstens zo erg als wat er nu is gebeurd.

Ik denk dat de eigenaars inmiddels ook wel snappen dat de afrastering niet helemaal voldeed...

_joyce
Berichten: 33
Geregistreerd: 09-12-06

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 16:24

Het kan best dat het paardje z'n baasje mist. Dat heb je wel eens. Dan eten ze niet meer. Ze willen alleen hun baasje terug.

Helaas moest het zo eindigen Huilen

901823
Berichten: 4889
Geregistreerd: 05-06-06

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 16:28

Ericaa schreef:
Nu beweert de eigenaresse, dat ie zelfmoord heb gepleegd, om zijn oude maatje te zoeken ( die 5 maanden geleden is overleden ).. En dat ie vast gelukkig is daarboven.. Wat vinden jullie nou van deze uitspraak?


Dieren weten dat echt niet hoor. Wel héél erg. Succes. En idd maar hopen dat die eigenaresse een andere hobby vind.

Jodemi

Berichten: 196
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: Gasselternijveen (Drenthe)

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 16:33

Ericaa schreef:
Beste bokkers..
3 dagen geleden is er een shetlander bij ons aangereden ( Dood gereden ) Door een auto .. Ik heb bij haar op het land gestaan, en heb wel gemerkt dat er niet goed voor de pony gezorgd werd.. Hij stond continu vast aan eenpaaltje, en bouwde zijn eigen hoefslag, in zijn kaalgegete stukkie..

Iedere keer als ie los kwam.. Ontsnapte hij.. ( Geen stroom op het hek, stukjes met gaas.. alleen de ingang niet.. ).. De reden van mensen in de buurt : Op zoek naar eten.. Nu heeft de pony, zich los getrokken.. Door het draad heen.. Op de weg gestaan.. En hij is aangereden. Het arme dier heb de klap overleeft, maar is dood gebloed.. Nu beweert de eigenaresse, dat ie zelfmoord heb gepleegd, om zijn oude maatje te zoeken ( die 5 maanden geleden is overleden ).. En dat ie vast gelukkig is daarboven.. Wat vinden jullie nou van deze uitspraak?

Greetz Amber

*Spirit is 3 jaar oud geworden...


Sorry dat ik het zo grof uitdruk, maar als je het mij vraagt is dat mens niet helemaal wijs!

Jodemi

Berichten: 196
Geregistreerd: 03-09-06
Woonplaats: Gasselternijveen (Drenthe)

Re: Pff.. Hoe bedoel je, pijnlijke dood..

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-06 16:39

traan_beauty schreef:
tita schreef:
ik vind dit echt een soort topic van onrust veroorzaken en geloof het ook niet echt.
Maar goed als jullie zo dol waren op die pony en nu op die jaarling neem dan actie neem stappen om het beest een beter leven te geven.....dierebescherming...


Onrust veroorzaken? Mag je tegenwoordig niet een normale topic meer plaatsen zonder dit soort reacties te krijgen? Ze mag haar emoties toch uiten?

Heel erg rot voor je.. en inderdaad een pijnlijke dood! Zelfmoord kunnen paarden niet echt overnadenken. Maar van verdriet niet meer eten en drinken, en daaraan sterven, gebeurt wel vaak.. erg sneu Huilen
Ik zou trouwens even met haar gaan praten voor ze een andere ponny koopt! Dat dit gewoon pure dierenmishandeling is enz. Gewoon de waarheid vertellen..

Sterkte!! Ach gut


Beauty, Ik ben het helemaal met het bovenstaande eens!