Nog steeds mn pony 'horen'?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Pikeur

Berichten: 6306
Geregistreerd: 01-02-06

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 17:33

Ja, maar we weten ook 99% zeker dat ze dood is.
Je had d'r de laatste tijd niet willen zien..mager, doffe vacht enz.
Nja. Ze is 18 jaar geworden. Haha!

xRamonax

Berichten: 491
Geregistreerd: 26-08-06
Woonplaats: nieuw-lekkerland

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 18:00

wat een apartr verhalen allemaal, ik heb dit zelf ook meegemaakt alleen dan met onze kat.

mijn moeder had voor haar verjaardag een kat gekregen.
die kat was 1 jaar ouder dan mij.
ze was echt super lief en volgde je overal naar toe.
tot ik op een ochtend wakker werd( veel jaren later ) naar beneden liep en mijn moeder zei dat ze dood was.
ik heb dus nooit afscheid van haar kunnen nemen Huilen
dus een tijdje later, ik zat op mijn kamer radio te luisteren, de radio stond niet Zo hard, en ik hoor een kat miauwen dus ik dacht, okee het zal wel , dus even later hoor ik die katten nagels over mijn deur heen gaan , toen ben ik gaan kijken en zag ik helemaal niks. toen wist ik nog niks over geesten enzo.
ik heb ook heel vaak het gevoel gehad dat ze bij me was en als ik op bed lach dat ik haar ook echt gewoon voelde.ik heb ook met een paar mensen erover gepraat en dingen op internet gezocht, en ik begon er eigenlijk wel aan te wennen.
dus na een tijdje begon ik ook te praten tegen haar, ik heb toen gezegt dat alles goed was en dat ze verder kon gaan , en sinds ik dat heb gezegt heb ik niks meer gemerkt van haar.
soms wil ik ook nog wel dat ze gewoon weer langskomt, maar dat komt ze niet. Verdrietig

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:01

Wat héél erg GEVAARLIJK schijnt te zijn, is het zg. 'bekertje-draaien' op een ouija-bord! Schijn je boze geesten mee te kunnen oproepen! Nooit doen!

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:03

Heb ik een paar jaar geleden gehad op school, het gevoel dat iemand je hand op je schouder(s) legt, dan dat je achterom kijkt en niemand achter je schijnt te staan! KIPPEVEL GEWOON!

Farouche

Berichten: 10385
Geregistreerd: 15-08-04
Woonplaats: Noord-Holland

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-07 21:36

ik heb een konijn gehad, en een apart karalkter had ze, en toen kreeg ik een nieuwe konijn, als gezelschap voor het achtergebleven konijn en ze vertoont steeds meer de karaktertrekjes van het overleden konijn..

_Femkee

Berichten: 1112
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:07

Paardenmaf1 schreef:
Wat héél erg GEVAARLIJK schijnt te zijn, is het zg. 'bekertje-draaien' op een ouija-bord! Schijn je boze geesten mee te kunnen oproepen! Nooit doen!


Dat is het ook.. glaasje draaien of zo'n bord is echt gevaarlijk, dat moet je ook zeker nooit doen als je niet met iemand bent die er verstand van heeft, maar dan nog, nooit doen.. Het is echt heel erg gevaarlijk.. ik heb op vakantie ook hier een keer aan mee gedaan en wij mochten niet meer gaan van die geest, na iets van een half uur nam hij 'afscheid' en wij gingen..
Ik liep samen met een jongen hand in hand terug naar de camping (hadden het namelijk bij de rivier gedaan) omdat wij doodsbang waren, allebei..!! Die jongen had geen bereik met zijn mobiel, terwijl hij het dat normaal wel had.. Komen we aan op de camping, nog steeds geen bereik..
Op het moment dat wij twee daar op de camping aan kwamen, zaten mijn zusje en haar vriendin daar alles te vertellen tegen een jongen (waren er ook bij, maar zijn eerder vertrokken omdat ze het eng vonden) Mijn zusje en haar vriendin 'zien' een soort wit achtige waas door de bomen en die gaat naar die jongen waar ik bij was. hij gaat achter die jongen staan en verdwijnt.. Op dat moment heeft die jongen bereik met zijn mobiel en belt iemand die hij totaal niet kent?! heeft meteen op ophangen gedrukt.. Begint mijn zusje en die vriendin ineens te huilen en vertellen wat ze hebben gezien..
Heel eng dus.. ik durfde die nacht niet meer te slapen..
Wij hadden geluk dat er niets ergs was gebeurt, want er kunnen nog ergere dingen gebeuren!!

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-07 21:28

Weet nog een goed voorbeeld: een paar jaar terug hadden we met de kerstvakantie een vloermat die je onder de mat van de voordeur moet doen. Zodra iemand erop stapt hoor je 'Merry Christmas, hohohoho!' Die mat hadden we ook meegenomen naar de bungalow voor de kerst.

Op een avondje zaten we gewoon in de kamer in de bungalow TV te kijken... en wat gebeurd? Begint die sprekende vloermat ineens te jengelen! "Merry Christmas, hohoho!'! Terwijl je erop moet blijven staan om dat ding te activeren! Dus nu is mijn vraag: hoe kon dat ding afgaan terwijl iedereen in de huiskamer TV zit te kijken? Ook heeft mijn broer een paar dagen later een lamp diverse malen zien knipperen bij de tv. Toen we naar de receptie toe gingen de laatste dag had ik toch de hele situatie uitgelegd en ze zeiden dat wel meer mensen klachen hadden over juist die ENE bungalow! Daar gaan je nekharen toch recht van op staan????????

Sandraah_

Berichten: 464
Geregistreerd: 05-05-07
Woonplaats: Achthuizen

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:08

ik geloof het ook wel ik had ook eerst nog 1 veulentje die veel hinnikte en ik hoor het nogsteeds

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-07 10:51

Oeh! Spooky! Da's éng! Hoe vaak gebeurt dat?

Nienke86

Berichten: 2478
Geregistreerd: 24-03-06
Woonplaats: Herbaijum Fryslân

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-07 15:48

Ik heb het niet met men pony's of zo.
Maar met men hond :0
Die wandeld nog door de huiskamer en krabt nog steeds wel eens op de vloer.
En we ruiken hem Lachen
Want hij stonk op het laatst heel erg en af en toe ruik je die geur nog.
Dus dan komt Blacky weer even langs zeggen we dan Haha!
Vind ik wel een mooi iets zeg maar.
Ik hou daar wel van Lachen
We hebben nu nog een hondje die was er ook al toen Blacky dood ging.
Maar die ziet ook wel dingen s;avonds, dan blaft hij zomaar ergens heen hele vage dingen.
En wat we horen zoals dat gekrab op de vloer en zo is zeker weten niet onze hond die nu nog leeft.
Want die ligt dan bv te slapen in de bank of zo Haha!

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 09:35

Okee... verklaar DIT maar: ik wilde een paar lessen terug mijn lieve Bruin poetsen,... ik had een appeltje in m'n poetskist gedaan (ik weet het voor 10000000000000% ZEKER!!! Doe ik ALTIJD!)... ik kijk een paar minuten achterom (was bezig met poetsen!)... ligt daar die appel opeens OP de poetskist... terwijl er niemand in de stallengalerij was, behalve IK! BIZAR! Hoe komt dan die appel op die kist terwijl ik er niet aan was geweest? Ik had 'm toch overduidelijk ERIN gedaan!

mondi

Berichten: 244
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Aan de Noord-Hollandse kust

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 09:51

Heb het ook gehad met m'n kat die was ingeslapen en voelde ik 's nachts op bed springen en niet 1 keertje Bloos
Op stal hebben we nog een tijdje een paard horen scharrelen in z'n box die overleden was.

Spullen bij mij in huis verplaatsen zich soms 'spontaan', als ze nu eens het huis zouden helpen opruimen was het een stuk prettiger Haha!

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 09:54

Vroeger toen ik in vlaardingen woonde (lees een aantal pagina's terug!) had ik soms het gevoel dat iemand 's-nachts op m'n bed zat en dat je benen onder je lakens naar beneden werden gedrukt! Nou en dan wil je wel gillen hoor!!! Boos! SCARY!!!

eline_di

Berichten: 3899
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: Rietmolen (Gelderland)

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:11

Ik vind het heel mooi om te horen. Ik geloof je wel. Misschien is het een teken dat ze altijd een beetje bij jullie is. Sterkte ermee

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:28

Ik heb soms visioenen over mijn oude pony die verkocht is.Ze was te pittig en te wild geworden voor mij,ik heb een nek hernia en het werd te gevaarlijk voor mij om haar te blijven berijden.Ze had al een paar keer zo wild gedaan dat ze mijn zenuw klem 'trok'.De mensen waar ze aan verkocht was zouden haar NOOIT door verkopen,wel dus.Ze willen niet zeggen waar ze heen is gegaan.Maar in de visioenen die ik heb schreeuwt ze mij om hulp.Waar ze nu zou zijn word ze slecht behandeld en geslagen,volgens mijn visioenen.Ik vind dit heel erg,vooral omdat ik nix voor haar kan doen.Ik zoek haar al bijna 2 jaar via internet,maar tot op heden geen enkele reactie.Ze zeggen dat visioenen echt zijn,maar in dit geval hoop ik dat ze niet de waarheid zijn.Ik mis haar nog steeds heel erg en heb zo veel spijt dat ze verkocht werd.Je denkt een echt goed plekje voor haar te hebben gevonden,blijken het gewoon handelaars te zijn [een vrouw met kind!].

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:45

Hoe heet ze? Dan kan ik misschien meespeuren! Heb je een foto?

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:53

Haar naam was bij mij Herma,bij die vrouw die haar kocht werd haar naam Sem.Ze stond toen bij de Zilverstad ruiters in Schoonhoven [bij Utrecht ergens].Ze is een Welsh/Arabiertje,4 witte voetjes en een normale bles,vos van kleur.Ze is nu 23 jaar,maar ze hebben haar gechipt als 10 jarige [ze was toen al 21 jaar].Foto's heb ik genoeg,maar weet niet hoe je ze op bokt moet zetten.Ik mail je wel wat foto's van haar.Alvast heel erg bedankt dat je mee wil zoeken.

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 15:55

Graag gedaan hoor!

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:24

Moderatoropmerking:
Kunnen jullie het wel ontopic houden. Knipoog

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 19:34

Oeps, raakten het spoor een béétje bijster. Mijn oprechte excuses hiervoor!

_Femkee

Berichten: 1112
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-07 21:27

gohya schreef:
Ik heb soms visioenen over mijn oude pony die verkocht is.Ze was te pittig en te wild geworden voor mij,ik heb een nek hernia en het werd te gevaarlijk voor mij om haar te blijven berijden.Ze had al een paar keer zo wild gedaan dat ze mijn zenuw klem 'trok'.De mensen waar ze aan verkocht was zouden haar NOOIT door verkopen,wel dus.Ze willen niet zeggen waar ze heen is gegaan.Maar in de visioenen die ik heb schreeuwt ze mij om hulp.Waar ze nu zou zijn word ze slecht behandeld en geslagen,volgens mijn visioenen.Ik vind dit heel erg,vooral omdat ik nix voor haar kan doen.Ik zoek haar al bijna 2 jaar via internet,maar tot op heden geen enkele reactie.Ze zeggen dat visioenen echt zijn,maar in dit geval hoop ik dat ze niet de waarheid zijn.Ik mis haar nog steeds heel erg en heb zo veel spijt dat ze verkocht werd.Je denkt een echt goed plekje voor haar te hebben gevonden,blijken het gewoon handelaars te zijn [een vrouw met kind!].


Visioenen zijn zeker echt.. vooral als je voelt dat het echt is.. hier moet je echt iets mee gaan doen.. want ze zegt dat ze hulp nodig heeft en ze roept jou!! dus dan denkt ze nog steeds aan jou! en mist ze je!!
als je haar al zo lang aan het zoeken bent, misschien kun je een dierentolk vragen om eens met haar te praten en zo erachter proberen te komen waar ze is(weet niet of je daarin geloofd Bloos ) (heb ook zoiemand gevonden voor Gentle, maar zijn wel nog steeds op zoek, omdat ze toendertijd eigenlijk de hoop opgegeven had en ze dus op niks lette!) Ook ik wil je wel helpen met zoeken Knipoog
Maar met deze visioenen moet je echt iets doen.. ze wil duidelijk hulp van jou..

gohya

Berichten: 33014
Geregistreerd: 25-03-07
Woonplaats: Ermelo.

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 12:41

Ik hoor de laatste tijd nix meer over herma,geen visioenen meer of dromen.Ik begin te vermoeden dat ze er niet meer is.Ik geloof zeer zeker in een visioen,heb er vaker gehad.En die zijn bijna allemaal in het echt gebeurt.Zoals die vliegtuigen die in die torens in Amerika zijn gevlogen,dat zag ik ook in een visioen gebeuren een paar weken van te voren.Maar helaas krijg ik ze niet in details te zien en kan niemand waarschuwen eventueel.Sommige visioenen zijn best wel eng.Ik wil er wel wat mee doen,maar weet niet WAT ik moet doen.

CoonArt

Berichten: 23292
Geregistreerd: 20-05-07
Woonplaats: Harderwijk, Oh yes baby!

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 14:59

Weet 't ook niet. Maar geen visioenen hebben: is dat een slecht teken??????? Zij zijn groot en ik is klein!

Spritz

Berichten: 5781
Geregistreerd: 17-09-06

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 20:24

Mistralle schreef:
Ik geloof je verhaal wel! Dit soort verhalen heb ik vaker gehoord. Zelf heb ik het nog nooit meegemaakt.
Ik wens je in ieder geval nog veel sterkte met het verlies van je paard!

Amen Knipoog

_Femkee

Berichten: 1112
Geregistreerd: 09-01-07
Woonplaats: Noord-Brabant

Re: Nog steeds mn pony 'horen'?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 22:29

gohya schreef:
Ik hoor de laatste tijd nix meer over herma,geen visioenen meer of dromen.Ik begin te vermoeden dat ze er niet meer is.Ik geloof zeer zeker in een visioen,heb er vaker gehad.En die zijn bijna allemaal in het echt gebeurt.Zoals die vliegtuigen die in die torens in Amerika zijn gevlogen,dat zag ik ook in een visioen gebeuren een paar weken van te voren.Maar helaas krijg ik ze niet in details te zien en kan niemand waarschuwen eventueel.Sommige visioenen zijn best wel eng.Ik wil er wel wat mee doen,maar weet niet WAT ik moet doen.


Overleden denk ik niet.. want dan zal ze toch in je dromen zijn gekomen, ofniet? want zij roept jou om hulp! en als ze er niet meer zou zijn.. dan denk ik toch echt dat ze je eventjes komt bezoeken in je droom.. Misschien is ze weer verkocht en voelt ze zich nu fijner?? of misschien kan ze op de een of andere manier niks meer door sturen naar jou.. of heeft ze het idee dat je het niet opvangt of er niets mee doet!! iig de hoop niet opgeven.. Volg je hart, luister daarna! Als hij zegt dat Herma niet weg is.. dan is dat niet zo!! doe ik ook niet met Gentle, heb nog steeds het gevoel dat ze leeft!!
Laatst bijgewerkt door _Femkee op 19-06-07 22:59, in het totaal 1 keer bewerkt