Diamand

Moderators: Neonlight, balance, C_arola, Sica

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lisanne12
Berichten: 3
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: bleiswijk

Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-06 21:00

1 september 2005 zou ik samen met een vriendin met haar paardje en die van mij naar de les gaan. diamand heeft aansingel fobie omdat hij toen hij nog jong was een trauma heeft opgelopen omdat hij vast stond en viel en niet meer omhoog kon komen. daar door moesten wij met hem lopen om aan te singelen.

nou toen ik dus met hem ging lopen om aan te singelen en hij een beetje begon te steigeren en raar te doen had ik gelijk het idee dat er iets mis was. ik aaide hem over zijn neus als geruststelling. toen ik hem weer mee wou nemen begon hij weer, ik stond toen bij zijn hoofd en gaf hem een kus en een aai toen ik riep even een vriendin er bij die hem dan mee zou nemen en dan zou ik onder tussen nog even 1 gaatje aan singelen

net op het punt dat zij hem mee wou nemen steigerde hij en klapte hij achterover. en raakte in shock. ik ging bij zijn hoofd zitten en zij rende de stal in om iemand te bellen.toen zij terug kwam kwam ze aan de andere kant van Diamand zitten helemaal in tranen vroeg ze ademt hij nog. toen we helemaal in spanning zaten te kijken of hij nog ademde en ik ook aan het zoeken in zijn hals naar zijn hartslag die ik dus niet kon vinden. nu bedenk ik me dat ik heel erg rustig ben gebleven tot dat hij begon te ontspannen en koud werd toen begon ik helemaal te flippen en tege hem te schreeuwen. toen op het laatst ook zijn oog nog weg draaide had ik het niet meer.

toen de dierenarts er eindelijk was wat het enige wat die nog kon zeggen hij is overleden. toen ik mee werd genomen samen met die vriendin zei iemand dat ik afscheid van hem moest nemen dus ik heb hem en kus gegeven en toen ik weg reed langs hem in die auto was de laatste keer dat ik gezien heb. in de auto had ik zo erg het gevoel dat ik hem daar niet in de steek mocht laten. ik heb me daar ook heel erg lang schuldig over gevoeld.

toen ik daar thuis zat dacht ik afgesproken te hebben dat ik een stuk staart of manen van hem kreeg. die ik nooit gekregen heb Boos!

Diamand R.I.P Verdrietig

tikkie
Berichten: 543
Geregistreerd: 22-10-05

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 09:54

sterkte!

kimc
Berichten: 40
Geregistreerd: 12-02-06
Woonplaats: zaandam

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:01

veel sterkte! Verdrietig veel sterkte!veel sterkte!

LOCA

Berichten: 936
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Zandvoort

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:06

aandachtstrekker met maar 1 post

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 10:09

nou ja knor, doe ens even wat vriendelijker
wellicht leest lisanne al langer mee op bokt, en wilde graag even haar hart luchten.
je hoeft niet veel gepost te hebben om je verhaal kwijt te kunnen.

@lisanne. de taart vind ik een raar punt in je verhaal,
maar voor de rest, wat een nare ervaring, hij zal wel zijn nek hebben gebroken bij de val, of te hard zijn hoofd hebben gestoten.

Kleinduimpje

Berichten: 1277
Geregistreerd: 20-11-05
Woonplaats: Broek op Langedijk

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:30

Heel veel sterkte meid.

D_Star

Berichten: 462
Geregistreerd: 13-05-06
Woonplaats: Sint-Oedenrode

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 16:34

wat naar zeg! heel veel sterkte

jessica_

Berichten: 2172
Geregistreerd: 07-11-05

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 20:16

wat naar in 1 keer is hij er niet meer Verdrietig
heel veel sterkte toegewenst Verdrietig

lisanne12
Berichten: 3
Geregistreerd: 23-07-06
Woonplaats: bleiswijk

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-06 20:32

dat van zijn staart was vooral zodat ik nog wat tastbaars van hem had. maar helaas ging dat niet door:(
bedankt voor jullie steun het helpt me heel erg, het is alleen jammer dat andere mensen er niet zo over denken...

CM_

Berichten: 26904
Geregistreerd: 19-04-03
Woonplaats: Stal Niveau Herpen !!

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 20:43

woeps ik las taart Bloos

Olympia

Berichten: 55605
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-06 23:03

Knor schreef:
aandachtstrekker met maar 1 post



Zou jij even wat vriendelijker willlen gedragen..

Ik ga trouwens even temmen, want we hebben afgesproken dat er geen topic geopend mag worden als je paar dal langer dan 3 maanden dood is, want daar hebben we dit topic voor : viewtopic.php?f=151&t=597114&start=0

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Re: Diamand

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-06 13:44

Daarom hier een slotje. Sterkte Ach gut

Knor, jouw reactie lijkt me echt alles behalve gepast...