Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-06 19:08

Hallo allemaal

Vorig jaar april heb ik mijn lieve meisje Joy inmoeten laten slapen en de afgelopen tijd ging het heel goed met me dacht wel aan dr maar ik was minder snel in tranen maar vandaag is het even helemaal mis!
Ik mis dr zo erg dat het helemaal zeer doet overal in mijn lijf, heb weer naar mijn filmpje gekeken die ik gemaakt had toen ze een jaar overleden was, mn muziekjes geluisterd die ik ook luisterde toen ze net overleden was en in de tijd daarna!

Hebben jullie dat ook dat je denkt het gaat redelijk en dan overvallen worden met een gemis van je lieve dierbare paard??

Joy haar filmpje wilde ik ook hier nog delen met jullie http://www.youtube.com/watch?v=BXZ23SckQfw

Groetjes Margreet

CBlove
Berichten: 4
Geregistreerd: 13-07-06

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 19:43

hej,
jah dat gevoel heb ik ook! maar dan niet om een paard maar om mijn hondje,, die heb ik 13 jaar gehad tot hij overleed,,

ik heb dat gevoel precies! alles gaat goed,, je denkt nog aan ze en je mist ze ook maar je kan er mee leven,, tot op een dag,, ik kan het niet uit leggen,, dan voel ik me zo beroerd,, dan wil ik de hele dag huilen,,

Pannie

Berichten: 1817
Geregistreerd: 21-02-05
Woonplaats: thuis!

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 21:05

heb er af en toe ook zo'n dag tussen zitten ja. Gaat alles goed, en dan ineens zo'n gevoel dat k m super mis! tis nu een maandje geleden voelt nog als de dag van gister

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:01

ja dat gevoel ken ik heel goed, soms heb ik het ook heel erg
alsof ik zo'n dag dan helemaal lamgeslagen ben...

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 22:19

ja ik heb het ook heel erg met mijn kleine meisje. Ik heb een filmpje gemaakt om een beetje mijn verdriet in kwijt te kunnen, ik denk dat het met de muziek en de beelden een beetje van het verdriet aangeven, een ieder zou bij die muziek zijn eigen dierbare kunnen voorstellen denk ik.

http://www.youtube.com/watch?v=YZ9MqsO1Zuw

somokkele

Berichten: 1018
Geregistreerd: 08-11-05

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-06 23:02

In september is het alweer 5 jaar terug, maar zelfs nu, na zoveel tijd mis ik hem bij tijd en wijle vreselijk. Het doet dan echt zo verschrikkelijk zeer. Het is minder vaak als voorheen en vaak denk ik terug aan de goede momenten die we hadden.

Alleen het gemis blijft altijd, Black, voor altijd mijn vriend en voor altijd een plekje in mijn hart....

iSaBeLL

Berichten: 5951
Geregistreerd: 16-05-05

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 10:15

ik heb het de laatste tijd ook heel erg ! en vooral savond als ik naar bed ga ! dan komen gelijk de tranen en dan word ik echt helemaal boos waarom het gebeurt is ! en elke keer zie ik weer precies het zelfde voor me toen ik aan het rijden was en opeens viel ze neer ( hartstilstand ) en dan denk ik echt je was zo gezond en jong hoe kan het gebeuren . en een hartstilstand komt niet zoveel voor maar waarom precies bij ons !

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 12:22

Zo eens in de zoveel tijd heb ik daar ook wel eens last van.
Vooral als ik 's avonds in bed lig wel eens...

Babbelkous

Berichten: 2620
Geregistreerd: 03-12-03
Woonplaats: Prov. Antwerpen (België)

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 14:16

Soms heb ik echt zo van die momenten waarop het even allemaal niet gaat,...
Dan krijg ik echt een moeilijk moment...Ik ben al heel ver geraakt, in het verwerken ervan (nu ja, als je ziet waarvan ik kom tenminste), maar er moeten nog veel stappen genomen worden,...één van de moeilijkste stappen is 26 juli,...precies 1 jaar na zijn dood,...Ik wou dat die dag nog even niet kwam... Verdrietig

Prachtig filmpje trouwens...!!

Olympia

Berichten: 55602
Geregistreerd: 17-11-03
Woonplaats: Delluft

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-06 21:06

Ik heb daar heel vaak last van.. En vooral als mensen zo ondankbaar lopen te doen over hun paard.. En dan denk ik : Had ik Olymp nog maar, ik zou er alles voor over hebben gehad.. Nagelbijten / Gniffelen

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-06 23:00

Vandaag gaat het gelukkig weer iets beter met me, maar zo te zien ben ik niet de enige die in eens word overvallen met dat gevoel, wens jullie ook allemaal sterkte!!

@DMHorses Prachtig filmpje!

@iSaBeLL Ik heb dat ook een tijd gehad dat ik iedere keer droomde hoe het allemaal gegaan is die avond met Joy, vreselijk vond ik dat

@BlanCarla dat heb ik in april gehad de 1jarige sterfdag, vreselijk vond ik dat had samen met mijn vriend vrij genomen die dag weet niet meer hoe ik die dag door ben gekomen weet wel dat ik vreselijk verdrietig was!

@Olympia Ik weet precies hoe dat voelt ik heb dan nu noah en ik kon eerst niet van hem genieten omdat ik in mijn hoofd had gezet als ik van hem hou dan verraad ik Joy, maar inmiddels geniet ik zo intens van hem en kan ik alleen maar hopen dat hij lang bij me mag blijven

Pauline
Berichten: 12189
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-06 22:15

Als je ziek bent, wat gebeurd er dan?
Ga je dan langzaam dood?
Zal je opeens voor me liggen?
Of ga je langzaam, jouw hoofd op mijn schoot…

Als je doodgaat, zomaar opeens
Zal ik er dan voor je kunnen zijn?
Of ga je stiekem ’s nachts in de wei
Dat mag toch niet? Je kan niet gaan zonder mij.

Ik ga bij je kijken, dag en nacht
Welterusten lieverd, tot morgen
Ben je er morgen nog? En anders, slaap zacht
Ik en er voor je, denk aan je, ik hou de wacht.

Hoe lang gaat het nog duren lief?
Je wordt steeds meer een ander paard
Je hebt zo hard gevochten, maar lieve schat
Rust, echte rust, is me alles waard.

Alles? Ja alles, zelfs als ik jou verlies
Je hebt me zoveel gegeven, en zie nu hoe je bent
Je houdt je groot je bent zo dapper
Een kleine held, maar er is iets wat nooit, nooit went.

Je ogen, die staan zo moe, je neus mist alle kracht
Je kan steeds minder lopen, eten
Ga naar Tara, zij is er die op je wacht..
Ik red me wel, kom ga nu maar
Het is goed, je mag gaan
En ik weet, als je sterft, zal ik toch naast je staan.

Ik hou je vast, ik kus je neus,
Ik hou je vast, ik streel je hoofd
Ik hou je vast, ik troost mezelf
Ik hou je vast, als jij nu gaat
Ik hou je vast, ik ben het, die met je meegaat
Ik hou je vast, ik pas goed op jou
Ik hou je vast, ik laat je los

Na 2 jaar heb ik dat nog steeds...
Ik heb een gedicht gemaakt Lachen het was afgelopen donderdag zijn sterfdag.

ikke20
Berichten: 7441
Geregistreerd: 31-05-06
Woonplaats: t beste durp

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 00:10

wat een mega mooi filmpje. ik heb het ook eerst mn opa die op 6 juni is overleden had ik het erg zwaar mee. ouders op vakantie ik met hond thuis. tog twijfels of ik naarmn vriend zou gaan of niet. is 1,5 uur met de auto. ik tog maar gegaan op aanrade van mn ouders. ben daar aangekomen zondags ze is gaan liggen heeft nog wat gedronken en kon niet meer overeind. 2 dagen later ben ik met mn vriend naar hui gereden en hebben we der laten inslapen. dit was 17 juli. mn opa en hond waren beste maatjes. na ze ingeslapen was ben ik met mn vriend naar de wei van mn paard gereden en hebben we haar begraven. daarna ben ik mee terug gegaan naar mn vriend en heb ik daar nog 2 weken gezeten tot mn oudrs terug kamen ben 1 x op en neer nar huis gegaan maar kon het thuis niet vinden het was stil en leeg en miste haar zo mega erg ben weer in de auto gestapt en terug gereden.nu een jar later heb ik het nog niet verwerkt en mis ik ze nog steeds allebei mar weet dat ze samen zijn hierboven. mn ouders vonden het vreselijk voor me. omdat ik alleen was. heb daaromook een hangertje gekregen van ze met steentjes erin en heb van mn opa ook een hangertje die hangen nu samen om mn nek zijn ze daar iniedergeval nog samen. maar die leegte is egt erg.

LindaLinda

Berichten: 2600
Geregistreerd: 11-11-04
Woonplaats: Oosterhout

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-06 12:06

susan schreef:
ja dat gevoel ken ik heel goed, soms heb ik het ook heel erg
alsof ik zo'n dag dan helemaal lamgeslagen ben...


Zulke gevoelens heb ik ook! Soms gaat het weken/maanden goed, en dan weken/maanden helemaal niet! Heb dit met me paardje en me oma, oma is bijna een jaar geleden, paardje al 4 jaar!

_karin_

Berichten: 3921
Geregistreerd: 26-05-06
Woonplaats: Utrecht

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 20:24

Een week of 3 geleden zat ik achter de computer, en hield ik het niet meer. Tranen over mijn wangen, schokkende schouders, ademnood, ik besefte me dat het bijna een jaar geleden was dat mijn pony overleed. Ik luisterde een zielig nummer, bekeek zijn foto's, en ik hield het gewoon echt niet meer. Als zoiets me in de ochtend gebeurd voordat ik naar school moet dan weet ik zeker dat ik geen woord uit kan brengen op school. Alsof iemand je met een plank op je hoofd slaat, zo plotseling..

Amina_

Berichten: 953
Geregistreerd: 26-12-05
Woonplaats: België

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-06 21:11

Ik heb het ook, vooral als ik toevallig zo'n zielig nummer ofzo tegenkom, dan begint het pas.

Lotte_

Berichten: 1726
Geregistreerd: 29-10-05
Woonplaats: Grathem

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-06 09:16

jaa zo zeg ik zelf altijd dat we nog 5 paarden hebben.. maar pol is niet meer.. en daar moeten ze me dan altijd aan herrineren..

en dat doet pijn...

sarahdw
Berichten: 11
Geregistreerd: 05-07-06

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:33

ik heb mijn paard 3 weken geleden moeten wegbrengen..
ik ben meteen op vakantie gegaan zodat ik even niet op de manege hoefde te komen en geen vervelende vragen hoefde te beantwoorden
en eigenlijk ging het best goed op vakantie. maar nu ik weer terug ben en mn ritme verstoord is doordat ik niet meer naar m toe hoef is het toch heel erg moeilijk..
ik zou zo graag nog een keer met m willen knuffelen..

Onali

Berichten: 18475
Geregistreerd: 16-03-06

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 13:58

Jee, gelukkig heb ik nog niet zoiets meegemaakt. Ben dr wel een beetje bang voor je weet dat het uiteindelijk toch komt. Pauline ik las je bericht en kreeg tranen in mn ogen. Joyja een mooi filmpje met mooie muziek en een ontzettend mooi paardje!

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:06

Soms gaat het goed en soms word je er weer even keihard mee geconfronteerd.

Ik heb laatst mijn allerliefste Noortje (kat) in moeten laten slapen. Een paar dagen geleden gaf ik de katten tegen en wist dat ik er eentje miste, maar wie? En toen kwam de man met de hamer weer...

Beccz
Berichten: 590
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: Woerden

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:24

Ja ik heb het ook heeeeeeel erg mijn paardje is niet overleden maar verkocht..
het is nu al 2 jaar terug en ik huil nog heel erg veel, ik ben dr zelfs voor in therapie geweest.

Ik heb er wel zo een heel mooi filmpje van, voor mensen diehem willen zien pb even..

_Summerly_

Berichten: 1832
Geregistreerd: 18-04-06
Woonplaats: Pretoria, SA

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:33

Ik heb het er nog steeds heel veel last van (de laatste tijd vooral omdat Esmé waarschijnlijk ook na de zomer ingeslapen wordt). Overmorgen is het alweer een jaar geleden dat Estelle en Barones ingeslapen zijn... ik kan er nog steeds niet over praten zonder in tranen uit te barsten.

Heel mooi filmpje trouwens.

Beccz
Berichten: 590
Geregistreerd: 17-04-05
Woonplaats: Woerden

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-06 14:44

Ow wat balen voor je _Summerly_

_Noah_

Berichten: 2011
Geregistreerd: 20-05-05

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-06 20:56

O'jee na het lezen van deze berichtjes en dat mooie gedicht voel ik me een stuk minder alleen maar weer zo verdrietig, mis mn meisje!

Mandyy

Berichten: 30493
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Barneveld

Re: Hebben jullie dat ook overvallen met een gevoel van gemis???

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-06 13:40

Altijd als ik foto's kijk van haar of een liedje dat me aan haar doet denken.

Ik was elke dag bij haar. Kan me ook nog wel herrineren hoe erg ik het vond toen ze 3 maanden naar Belgie moest om daar afgespeend te worden. Maar toen kwam ze na 3 maanden terug, en nu? Nu is ze er gewoon niet meer.