Rosalina

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
marit4321
Berichten: 8
Geregistreerd: 19-04-23

Rosalina

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-23 16:17

RIP Rosalinda.

Rosalinda was een tuigpaard merrie.

Rosalinda had in het verleden een zwaar leven en was erg mager. Toen een man (Pedro) haar kocht, verbleef ze op de Zuidhoek Stal en die man zorgde ontzettend goed voor haar. Hij hoefde niet op haar te rijden, maar wandelde wel elke dag kilometers door Rotterdam met haar. Hij verzorgde en poetste haar uitstekend! Er waren grote veranderingen in haar te zien: ze glansde en was mooi op gewicht. Ze was een schat van een paard, echt waar! Toen ik haar voor het eerst zag, was ik meteen verliefd! Ik had twee keer op haar gereden met toestemming van Pedro, en ze was super braaf!

Toen kreeg ze opeens last van haar knie. De dierenarts werd erbij gehaald, maar die zei: "Gewoon goed schoonmaken en het komt goed." Dat bleek niet zo te zijn. Een paar dagen geleden werd het erger en erger, en ze werd naar de kliniek gebracht. Daar bleek dat ze een ernstige infectie had. Gisteren kon ze helemaal niet meer opstaan; ze had zoveel pijn! Ze kon niet meer beter worden, dus werd besloten haar te laten inslapen.

pinto_1

Berichten: 2558
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 20:39

Sterkte met het verlies! :(:)

rocymax

Berichten: 6484
Geregistreerd: 04-08-10
Woonplaats: Botarell, Spanje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-23 20:40

Marit, heel veel sterkte met dit verlies..... :(:)

iina

Berichten: 52
Geregistreerd: 04-05-23
Woonplaats: Westerlo (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 16:04

Heel veel sterkte... :(

hannelot
Berichten: 975
Geregistreerd: 19-05-22
Woonplaats: Zeeland

Re: Rosalina

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-23 16:16

Super veel sterkte!! Y;(