Rust zacht, allerliefste Mish...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
fairhoeve
Berichten: 15
Geregistreerd: 29-04-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:40

Heel veel sterkte gewent met dit verlies, maar blijf de mooie herinneringen vast houden die jullie samen hebben gehad. cfh wijthmen-zwolle

Anoniem

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 19:53

Hè meiden toch, ik had jullie samen de wereld gegund...

Heel veel sterkte met dit verlies :*

Sadira
Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-19 19:55

Bedankt voor alle mooie en lieve berichten, ze raken me echt. Kan het nog niet helemaal lezen zonder weer tranen in mijn ogen te krijgen (of gewoonweg te beginnen te janken ;( ) maar dat zal met de tijd wel weer beter worden.

Ik ben er heel dankbaar voor dat iedereen zo lief is en het een goed en wijs besluit vindt. Dat is uiteindelijk alles wat je wil, dat je een goed besluit neemt voor je paardje.

Ik vind het ook heel mooi om te zien dat zo veel mensen die ik niet persoonlijk ken Mish en haar verhaal toch kennen, en dat het toch iets met die mensen doet... :*

xyzutu2 schreef:
Wat enorm sterk dat je deze beslissing voor je paard hebt genomen. Het leest voor mij alsof ik mijn eigen beslissing teruglas die ik eind vorig jaar voor mijn eigen paard heb gemaakt. Ook nog zo jong, en ook al vanaf het begin duidelijk dat hij niet oud zou worden. Ik mis hem nog steeds verschrikkelijk, maar ik ben zo blij dat hij niet oud heeft hoeven te worden en dat hem verder leed bespaard is gebleven. Hopelijk kun jij daar in jouw situatie ook troost uit putten.
Heel veel sterkte. Y;(

Bedankt, ik herken ook heel veel van het verhaal van Rio en jij in ons verhaal met Mish, dat heb ik je eerder ook al eens verteld geloof ik. Ik put daar zeker troost uit... het is goed zo, ze hoeft niet te gaan lijden, ze hoeft zich niet meer rot te voelen. Ze heeft nu gewoon rust. Meer kon ik niet voor haar doen.

Veraaaaah schreef:
Heel knap dat je deze moeilijke beslissing hebt genomen voor je paard! Er zijn zat mensen die het paard verkopen waarna ze in de handel komen met alle ellende van dien :x

Mooie en sprekende foto’s. Heel veel sterkte met het verlies van je maatje Y;(

Tsja, ik kan niet anders zeggen dan dat ik dat echt onbegrijpelijk vind. Daaruit spreekt echt een soort egoisme, een soort idee dat een paard slechts een gebruiksmiddel is (naast dat ik een kapot gebruiksmiddel ook niet zou verkopen, maar dat terzijde....). Hoe kun je nou een dier waar je zo veel van houdt, het aandoen dat hij bij een ander terecht komt die al die geschiedenis niet kent en die misschien wel nooit beseft hoeveel zorg dit dier nodig heeft, die haar daardoor wellicht nooit zo zou kunnen ondersteunen en helpen als ik?
Het is altijd al een dusdanig complex paard geweest dat ze onverkoopbaar was. De verkoopadvertentie zou een boekwerk zijn geworden met alle op en aanmerkingen. En juist om die reden (plus de honderd anderen) heb ik haar ook nooit willen verkopen, omwille van haarzelf. Zij zou daar de dupe van zijn geweest.

Maflinger_S schreef:
Ach, wat verdrietig dat je Mish hebt moeten laten gaan. Het paard dat letterlijk haar hele leven, van dag een tot de laatste dag, in je hart zat (en daar ook gewoon blijft zitten nu). Sterkte met het verlies.

Ja, die gaat daar nooit meer weg... dit was echt mijn hartenpaardje vanaf dag 1. Echt mijn maatje. Dankjewel.

fairhoeve schreef:
Heel veel sterkte gewent met dit verlies, maar blijf de mooie herinneringen vast houden die jullie samen hebben gehad. cfh wijthmen-zwolle

Dankjewel, Arnold. Mish heeft een fantastische jeugd op de Country Fair Hoeve gehad, nog steeds super dankbaar daarvoor <3 We hebben een hoop mooie herinneringen.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Marjo
Berichten: 37145
Geregistreerd: 04-02-06
Woonplaats: Velaris, City of Starlight

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 20:05

Wat een dapper en moeilijk besluit heb je moeten nemen zeg. Heel veel sterkte toegewenst met het verlies :(:)

    Sometimes, being lost is not knowing how to get from where we are to where we want to be, where we need to be. -Evan Buckley, 9-1-1

MB-Shots: Fotografie van mens & dier || Mijn fotografiejaar 2023
Bookstagram || Goodreads

No_No
Berichten: 6676
Geregistreerd: 31-03-07
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 20:11

Zo vreselijk..
Zo'n bijzonder paardje..

Heel veel sterkte

Fleur ❤️

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie
Berichten: 27944
Geregistreerd: 22-07-08
Woonplaats: Niet meer in Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 20:14

Och meis wat een afschuwelijk nieuws. Ik schrik ervan. En toch ook weer niet. Maar er is een heel sterk mens voor nodig om te beslissen wat jij hebt besloten, en dat ben jij. Maar wat een ontzettende leegte zul je voelen. Heel erg veel sterkte.

Heb jij een Arabisch volbloed (of minstens 50%) en rij je western? Word lid van de gezellige en sportieve DAWRA!

Abracadabra9
Berichten: 5005
Geregistreerd: 23-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 20:14

Wat moedig, dapper en ontzettend.. lief van je dat je dit besluit hebt genomen. Veel sterkte gewenst :(:)

MonDos
Berichten: 57
Geregistreerd: 08-02-15

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 20:34

Enorm veel sterkte met het verlies van jullie vriendinnetje!
Jij kent haar als geen ander en weer dat je een goede beslissing heb gemaakt!

2 mei 2017: Welkom Denzo Dosstival (ByStival Kossack x Dostawa)

moorcats
Berichten: 353
Geregistreerd: 04-05-11
Woonplaats: Zaandam

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:29

Heel veel sterkte, jullie hebben er alles aan gedaan om haar te helpen, maar als er geen oplossing is moet je deze moeilijke beslissing maken. Let your spirit run free Mishkaljiya!!

Isabel_k
Berichten: 4761
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:45

Wat een k u t nieuws. Je knappe vosse vriendinnetje. Een vreselijk gemis. Ik ben er helemaal stil van.

Heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat jullie het een plekje kunnen geven. :(:)

IG: @arabierjoep

Joscaa
Berichten: 14493
Geregistreerd: 16-05-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:54

Ze was zo prachtig..... Heel veel sterkte met het verlies ;(

Heaven has my hero - Valentino.

Volg de knapste minipony Bright op Instagram!

friesiszwart
Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 21:58

heel veel sterkte.

je kunt de richting van de wind niet veranderen, wel de stand van je zeilen. Te huur 6 persoons vakantiehuisje aan visvijver en leuke omgeving zie: www.fanerberveld.webnode.nl

Hutcherson
Berichten: 7267
Geregistreerd: 21-07-13
Woonplaats: --

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:04

Mooie fotos en heel goed gedaan. Moelijk en heftig maar chapeau. Beter kon je het niet doen.

Sodeletuut
Berichten: 21299
Geregistreerd: 14-08-07
Woonplaats: Drenthe

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:18

Nee, Mish ;( ;(
Ik heb haar geboren zien worden. Ze was zo mooi, lief en speciaal. Wat doet dit pijn om te lezen! Iemand die zoveel liefde en tijd in haar paard steekt, en dan dit... zo oneerlijk. Ik wens jullie ongelooflijk veel sterkte met dit grote verlies.

They explain life to me every day ~
Spoiler:
Zet &if=1 achter een url van een topic, en zie alleen de foto's

Amalarab
Berichten: 7454
Geregistreerd: 24-11-07
Woonplaats: Friesland

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:27

Heel veel sterkte met dit grote verlies!

Lieve Baska 4-5-1993 - 27-9-2021

Lynn2014
Berichten: 476
Geregistreerd: 26-02-18
Woonplaats: Kaatsheuvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 22:49

Sterkte met dit verlies!

rayoow
Berichten: 3452
Geregistreerd: 16-02-09
Woonplaats: Belgie

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 23:11

Heel veel sterkte met het verlies!!! Y;(

Annet73
Berichten: 787
Geregistreerd: 01-11-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 23:12

Pfff.....slik.....

Ik ken je niet maar wil je heel veel kracht en sterkte toewensen....

goldenarrow
Berichten: 8641
Geregistreerd: 26-01-09
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 23:15

Ik heb het er al met jullie over gehad natuurlijk, maar het blijft ontzettend verdrietig nieuws. De laatste foto's raken me ook enorm... Ook via deze weg voor jullie nog heel veel sterkte gewenst :(:)

Volg je mee? Veulens in 2024 <3
[KS-MK] Arabierveulentjes verwacht

Anoniem

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 06:32

Dag lieve Mishjespoown ❤️❤️

Wat missen we je al... We zullen je echt nooit vergeten...

shetjeIris
Berichten: 378
Geregistreerd: 06-04-13

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 06:54

Pfff, wat een aangrijpend verhaal. De liefde voor je paard is goed merkbaar. Ik vind het heel dapper dat je deze moeilijk beslissing hebt genomen.

Blacky
Berichten: 4147
Geregistreerd: 25-10-09

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 06:56

Heel veel sterkte!

amsterdam10
Berichten: 589
Geregistreerd: 03-05-16

Re: Rust zacht, allerliefste Mish...

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 07:10

Ach nee he, Mish. Wat jammer en wat verdrietig voor jullie. Heel veel sterkte. :(:)

CaVaLaPhoto
Berichten: 1618
Geregistreerd: 13-03-05
Woonplaats: Heythuysen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 07:14

Jeetje, wat heftig dit. Ik moet eerlijk bekennen dat ik lichtelijk schrok. Dat het niet altijd even lekker ging, dat had ik wel meegelezen. Maar zo'n hele actieve volger was ik ook niet, dus dan had ik ook al snel zoiets van huh? Nu al?
Onwerkelijk eigenlijk, net zou oud als mijn Boelie en nou al niet meer zonder pijn verder kunnen leven. Wat een vreselijke beslissing moest dat zijn geweest! Gelukkig heb je ook heel veel kunnen genieten van knappe Mish en ondanks dat ze zo jong is en er al zo veel aan gedaan is, denk ik dat met velen anderen dat dit idd de beste beslissing was. Niet de makkelijkste, maar wel de beste en dapperste. Heel veel sterkte!

Sadira
Berichten: 5361
Geregistreerd: 14-09-11
Woonplaats: Omgeving Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-04-19 09:51

Dankjulliewel. Die mooie woorden van iedereen helpen me echt om het een plekje te kunnen geven.

Op de terugweg van de kliniek in de auto kwam Arcade van Duncan Laurence op de radio en de tekst van dat nummer kwam zo hard aan. Ik krijg het ook niet meer uit mijn hoofd.

Vanmorgen werd ik wakker met tranen al op mijn gezicht. Het is zó onwerkelijk nog.

Sodeletuut schreef:
Nee, Mish ;( ;(
Ik heb haar geboren zien worden. Ze was zo mooi, lief en speciaal. Wat doet dit pijn om te lezen! Iemand die zoveel liefde en tijd in haar paard steekt, en dan dit... zo oneerlijk. Ik wens jullie ongelooflijk veel sterkte met dit grote verlies.

Zo jammer dat je haar nooit meer als volwassen paard hebt kunnen zien. Hoe mooi en vooral hoe lief ze was. Ik denk dat je haar fantastisch had gevonden.


CaVaLaPhoto schreef:
Jeetje, wat heftig dit. Ik moet eerlijk bekennen dat ik lichtelijk schrok. Dat het niet altijd even lekker ging, dat had ik wel meegelezen. Maar zo'n hele actieve volger was ik ook niet, dus dan had ik ook al snel zoiets van huh? Nu al?
Onwerkelijk eigenlijk, net zou oud als mijn Boelie en nou al niet meer zonder pijn verder kunnen leven. Wat een vreselijke beslissing moest dat zijn geweest! Gelukkig heb je ook heel veel kunnen genieten van knappe Mish en ondanks dat ze zo jong is en er al zo veel aan gedaan is, denk ik dat met velen anderen dat dit idd de beste beslissing was. Niet de makkelijkste, maar wel de beste en dapperste. Heel veel sterkte!

Verdrietig he... Voor ons ging het ook veel te snel. Het is echt de laatste weken erger gegaan, terwijl het al jaren stabiel op en af ging, niet echt verergerde. Dan dacht ik, misschien kan je hier oud mee worden, houden wij wel rekening met je vele mankementjes, geven we je op je mindere dagen gewoon lekker vrijaf, kun je zelf aangeven of het gaat of niet. Maar zo slecht als de afgelopen twee dagen... Ben blij dat ze dat nooit meer mee hoeft te maken.

C.A. Sadira, Arabisch Volbloed, merrie ♥

Skye, arabierkruising, merrie ♥

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers