ik zoek oude foto's /info van goldbeater draver 1991

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
hoofvision

Berichten: 619
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Leiden

ik zoek oude foto's /info van goldbeater draver 1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 18:28

hallo ,mn vriendin is in het bezit van een draver (volgens mij uit zweden, want heeft een nekbrandmerk) hij heet Goldbeater en is uit 1991, volgens mijn heeft hij gelopen bij huib v der heuvel en korte baan draverijen gewonnen iig die in ijmuiden.wat wij van hem weten: heeft tot zn 8ste jaar niet onverdienstelijk gelopen in de drafsport, daarna omgetraind en 10 jaar bij kleinschalige manege aan het strand gelopen, daarna op 18 jarige leeftijd aangekomen bij mn vriendin, hier staat hij lekker 24/7 van zijn "pensioen "te genieten, ik zeg " omdat goldbeater nog topfit is! we zouden zo graag nog een foto van hem willen of meer info uit de tijd dat hij nog races reed. Wie kan ons hierbij helpen??

gr cindy

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 18:37


hoofvision

Berichten: 619
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Leiden

Re: ik zoek oude foto's /info van goldbeater draver 1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-14 18:43

ja die is het...helaas geen foto's :(

xxCYNNxx

Berichten: 5661
Geregistreerd: 06-07-11
Woonplaats: Friesland

Re: ik zoek oude foto's /info van goldbeater draver 1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 19:02

Kan verder alleen een link naar dit artikel vinden http://www.drafsport.nl/overig-nieuws/k ... dreef.html
Waar goldbeater vermeld staat in de erelijst van korte baan IJmuiden; in '98 gewonnen met idd Huib van den Heuvel.
Misschien kun je eens contact opnemen met de website of zij daar nog foto's van hebben; van de winnaar van '98 van de korte baan IJmuiden.
Kon zelf verder geen foto's vinden in ieder geval.

WendyBZ

Berichten: 13135
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-14 21:04

Hij heeft op de langebaan ook wel goed gelopen. Neem eens contact op met Wim van www.huybers.com hijheeft vast nog wel foto's uit die tijd.

hoofvision

Berichten: 619
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Leiden

Re: ik zoek oude foto's /info van goldbeater draver 1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-14 18:02

bedankt allen! ik heb reeds een maitje gestuurd naar de website van huybers, ff afwachten dus....

Lowie
Berichten: 59
Geregistreerd: 25-05-04
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-14 14:19

Goldbeater ken ik wel. Hij is van mijn oom geweest en is inderdaad na zijn koers carrière als rijpaard weg gegaan naar het strand. Denk dat ik nog wel foto's van hem heb. Zit op dit moment in Zweden dus kan niet kijken. Leuk om weer eens wat van hem te horen!! Alles goed met hem?

hoofvision

Berichten: 619
Geregistreerd: 05-05-11
Woonplaats: Leiden

Re: ik zoek oude foto's /info van goldbeater draver 1991

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-10-14 17:12

oooooooooooooooooow wat gaaf!!! bedankt voor je reactie met goldbeater gaat het heel goed! Hij is nu 23 jaar. Als je wilt kan ik je wat foto's toezenden moet je even je emailadres sturen want ik krijg ze niet op bokt :) hij heeft al heeeel veel kindjes leren rijden en staat nu sinds een jaar of 5 a 6 24/7 buiten in leuke kudde en gaat 2 x per week ongeveer nog onder de man voor een leuke rit. weinig problemen, heeft veel gehoest toen hij nog op stal stond (aan het strand) maar sinds hij weer bij ons staat lekker buiten ging t na een jaar goed, hoest niet meer en is een zeer stabiel vriendelijk paard, maarre.....ga je met hem naar t strand komt zn jonge ik naar boven en wil hij alleen maar racen :)