De harddraver

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iertje2valen

Berichten: 316
Geregistreerd: 14-03-07
Woonplaats: 't Harde

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 19:42

ja klopt Haha! ! Gezelliej forum Haha! Haha! Haha!

actaeon2
Berichten: 8
Geregistreerd: 20-12-08

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:44

Koos van Camstra ken ik!zie ik wel eens in de baan(of gezien).tof joh!
weet iemand hier het nieuws van Vriend v Wolvega?die dood is gegaan aan een blesure?
Huilen Verdrietig Ziek Gaaaap Misselijk Rolleyes Nors opkijken Zij zijn groot en ik is klein! Blauw oog Stoom uit je oren Hamer Scheve mond Lips are sealed Gaaaap

actaeon2
Berichten: 8
Geregistreerd: 20-12-08

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 18:51

Knipoogleuk, allemaal, maar ik zit al van leeftijd 0 in deze sport!:)

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-08 19:28

Hahah omg, ik zag net een reactie van mij staan van "dom" en alles, dat was mijn aller eerste reactie op bokt hier ROFL

daisyhot123

Berichten: 60
Geregistreerd: 26-06-08

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 00:26

hey mooi paard zeg die eerste!

actaeon2
Berichten: 8
Geregistreerd: 20-12-08

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 15:57

ilovejuno schreef:
ik heb ook een heele lieve amerikaanse draver.
hij heeft gelopen in duitsland. ik rijd er nu endurance en dressuur en veel recreatief mee.


ik vind het slecht als je zo'n paard laat overstappen naar zo'n domme sport...
soorr voor deze reactie..

WendyBZ

Berichten: 13136
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 16:28

Wat is dat nou weer voor flutopmerking Verward

wythlove

Berichten: 701
Geregistreerd: 11-12-08

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:10

ja, hoezo die opmerking?

Malkesta
Berichten: 886
Geregistreerd: 16-11-04
Woonplaats: Dat wel natuurlijk

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 15:48

Nog een domme opmerking van actaeon 2... ik zie eigenlijk niks anders Nors opkijken Of mag ik dat niet zeggen Tong uitsteken ROFL

iertje2valen

Berichten: 316
Geregistreerd: 14-03-07
Woonplaats: 't Harde

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:20

mmm.. beetje rare opmerking. Als er geen mensen waren die dravers opvingen, die uitgekoerst waren. Dan waren ze allemaal frikandel geweest, dus ik vind het een beetje een Vage opmerking.

Peetje

Berichten: 693
Geregistreerd: 13-10-02
Woonplaats: Nieuw Vennep

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 14:35

actaeon2 schreef:
ik vind het slecht als je zo'n paard laat overstappen naar zo'n domme sport...
soorr voor deze reactie..


Je bent wel lekker bezig met vrienden maken hier op het forum, of niet? Waarom is het overstappen naar endurance nou stom? Ik denk niet dat je helemaal begrijpt hoe het werkt. Als een draver niet meer kan koersen, omdat hij niet snel genoeg is of omdat zijn baasjes hem zat zijn, dan worden ze verkocht of naar de slager gebracht. Gelukkig zijn er mensen als 'ilovejuno' die een draver kopen en hem nog een tweede leven gunnen. Als ik het zo hoor, zullen die vier dravers die bij jou leven niet zo'n gelukkige toekomst in het vooruitzicht hebben. Misschien moet je eerst even nadenken voordat je dit soort domme opmerkingen maakt... Slapen

Nina_rex

Berichten: 1846
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Maastricht

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-08 16:12

Het ging om dressuur geloof ik, maar dat doet er niet toe: geen enkele sport is toch zomaar stom? Blond

Rani007

Berichten: 323
Geregistreerd: 20-07-07

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-08 14:44

Malkesta schreef:
Nog een domme opmerking van actaeon 2... ik zie eigenlijk niks anders Nors opkijken Of mag ik dat niet zeggen Tong uitsteken ROFL


idd. En iemand waarvan de posts geen enkele toegevoegde waarde heeft.
Gewoon niet op reageren. Ze heeft trouwens nog een shadow account ook dus die zal wel snel verwijderd worden van Bokt (als dat al niet is gebeurd ... Knipoog ).

iertje2valen

Berichten: 316
Geregistreerd: 14-03-07
Woonplaats: 't Harde

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-08 23:48

Ik snap niet dat sommige mensen zo raar kunnen reageren. Ik bedoel, iedereen heeft toch het beste voor een paard over. En ze moeten blij zijn dat er mensen zijn die ook uitgekoerste dravers een 2de kans geven

daisjuh
Berichten: 79
Geregistreerd: 23-11-08
Woonplaats: rotterdam

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:16

iertje2valen schreef:
Ik snap niet dat sommige mensen zo raar kunnen reageren. Ik bedoel, iedereen heeft toch het beste voor een paard over. En ze moeten blij zijn dat er mensen zijn die ook uitgekoerste dravers een 2de kans geven


hoi k heb sinds eind november een draver merrie sorya viita 15 jaar geboren in 93. zij is ook uitgekoerst en hebben er daarna 4 veulens uitgetrokken en ik toen ik haar kreeg was ze heel erg dun en een beetje verwaarloosd snap niet dat mensen een paard zo kunnen behandelen nadat ze zo veel geld heeft opgeleverd:( gelukkig mag ze nu paard zijn:d

WendyBZ

Berichten: 13136
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:30

4 veulens uitgetrokken? Lekker subtiel zeg Scheve mond
Laatst bijgewerkt door WendyBZ op 12-01-09 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt

iertje2valen

Berichten: 316
Geregistreerd: 14-03-07
Woonplaats: 't Harde

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-09 20:50

daisjuh schreef:
iertje2valen schreef:
Ik snap niet dat sommige mensen zo raar kunnen reageren. Ik bedoel, iedereen heeft toch het beste voor een paard over. En ze moeten blij zijn dat er mensen zijn die ook uitgekoerste dravers een 2de kans geven


hoi k heb sinds eind november een draver merrie sorya viita 15 jaar geboren in 93. zij is ook uitgekoerst en hebben er daarna 4 veulens uitgetrokken en ik toen ik haar kreeg was ze heel erg dun en een beetje verwaarloosd snap niet dat mensen een paard zo kunnen behandelen nadat ze zo veel geld heeft opgeleverd:( gelukkig mag ze nu paard zijn:d



Hihi ja bedoeld waarschijnlijk dat je 4 veulens met haar gefokt hebt Haha! ! Ik zal maar zo zeggen, soms kun je bepaalde dingen nooit snappen hoe sommige mensen met paarden omgaan.

Ik word ook vaak scheef aangekeken als ik vertel dat ik een draver heb. Komt omdat ze hier niet veel voorkomen, hier zijn meer kwpn-ers en friezen. Maargoed ik denk dan maar zo, ieder zo zijn eigen ras toch Haha!

OlympusN
Berichten: 1224
Geregistreerd: 27-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 11:07

Wat een leuk forum! :D
Ik zal mezelf wel even kort voorstellen,
ikzelf heet Nouschka,15 jaar.
Ik heb sinds 8 jaar een draver merrie,Rosa!
We zijn aan het uizoeken wat haar afkomst is,iets met 'Cora/Kora'.

@ iertje2valen ; Als je is wist hoevaak ik raar aangekeken wordt als ik zeg dat ik een oude draver heb..
Tjonge..
Ze vragen dan meestal waarom ik geen wedstrijd paard wil hebben,omdat ze zelf vinden dat ik talent heb.
Maar ik heb zoiets van,laat mij nou maar lekker mn draver rijden. Ik kom er wel op mn eigen manier! :D

iertje2valen

Berichten: 316
Geregistreerd: 14-03-07
Woonplaats: 't Harde

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 21:21

hihi xNOUSS groot gelijk hoor! Met dravers is helemaal niks mis :D!

Animalcare
Berichten: 37
Geregistreerd: 10-08-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-09 22:35

ik heb ze op en ingereden. ik vind ze lief het zijn snelle paarden,maar leren snel ;)

Lynniiie

Berichten: 1032
Geregistreerd: 07-12-06
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 19:49

Dravers zijn echt super paardjes :)
mijn superdraver is helaas dit jaar overleden ;(

Giolli
Zeg maar Ber!

Berichten: 19227
Geregistreerd: 17-11-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-09 20:25

Peetje schreef:
actaeon2 schreef:
ik vind het slecht als je zo'n paard laat overstappen naar zo'n domme sport...
soorr voor deze reactie..


Je bent wel lekker bezig met vrienden maken hier op het forum, of niet? Waarom is het overstappen naar endurance nou stom? Ik denk niet dat je helemaal begrijpt hoe het werkt. Als een draver niet meer kan koersen, omdat hij niet snel genoeg is of omdat zijn baasjes hem zat zijn, dan worden ze verkocht of naar de slager gebracht. Gelukkig zijn er mensen als 'ilovejuno' die een draver kopen en hem nog een tweede leven gunnen. Als ik het zo hoor, zullen die vier dravers die bij jou leven niet zo'n gelukkige toekomst in het vooruitzicht hebben. Misschien moet je eerst even nadenken voordat je dit soort domme opmerkingen maakt... :Z



Ik was trouwens ook van plan om een Draver te kopen, heb het uiteinderlijk niet gedaan. Maar alleen vanwege een blessure :)

Rani007

Berichten: 323
Geregistreerd: 20-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 11:34

[quote="JustaLiveIk was trouwens ook van plan om een Draver te kopen, heb het uiteinderlijk niet gedaan. Maar alleen vanwege een blessure :)[/quote]

Er zijn ook Dravers zonder blessures hoor ... *D

saartjeamber
Berichten: 1
Geregistreerd: 08-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 14:08

wij hebben ook een draver wizard hij heeft ook op de draafbaan gelopen maar nu is ie van ons en zijn volle zus dieloopt nog op de draafbaan. gr.sharon :D

WendyBZ

Berichten: 13136
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Re: De harddraver

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-09 14:10

Hoe heet wizard verder?