Prijsklasse Dravers

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
darkadia

Berichten: 5249
Geregistreerd: 08-09-05
Woonplaats: Bussum

Re: Prijsklasse Dravers

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-15 15:22

Ah wat vervelend Guusje....Als je uberhaupt geen plezier hebt in t rijden kun je idd ook even kijken hoe t dan gaat en of je t erg mist? Verder wel goed in je vel? (hoef niet perse antwoord hierop hoor) maar soms kan dat wel een reden zijn waardoor je gewoon even nergens echt blij van wordt...
Ik heb iets soortgelijks gehad, maar dat was omdat ik bij een manege werkte waar ik het niet naar mn zin had, dagen maakte van 8:30-22:00 en op gegeven moment echt met tegenzin op een paard stapte...

enamorada

Berichten: 2764
Geregistreerd: 25-01-15
Woonplaats: Utrecht

Re: Prijsklasse Dravers

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-15 16:23

Ik begin juist sinds een tijdje weer wat beter in mijn vel te zitten, dus daar ligt het denk ik niet aan. Het lijkt me idd goed als ik gewoon even kijk of ik het ga missen als ik een tijdje stop. Het is natuurlijk zonde als ik nu maar door blijf gaan en het over een tijdje echt niet meer leuk ga vinden. Dan kan ik het best gewoon even een soort pauze nemen denk ik zelf.

Debbie00

Berichten: 1674
Geregistreerd: 30-12-07

Re: Prijsklasse Dravers

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-15 11:18

Ik heb dat ook gehad. Ik heb een draver, maar had ook een tijd helemaal geen lol meer in het rijden. Als ik er 1 keer in de week op zat was het veel. Ik ben nu verhuisd naar een andere stal en ben weer helemaal happy en mijn paardje ook.