even een vraagje

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11

Re: even een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:41


Wally_1998

Berichten: 150
Geregistreerd: 16-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:43

petitparis schreef:
idd het is niet dat ik onaardig tegen je wil doen, maar aan de hand van jouw reacties kan je moeilijk verwachten dat je serieus genomen wordt.

Ik las dat Duinigt terug (draf)rennen organiseert, waarom ga je daar niet eens een kijkje nemen?


dat is er niet in zeeland ;)

petitparis

Berichten: 15994
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Hulshout (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:46

kan goed zijn, de draf en rensport is volledig aan het doodbloeden, dus als het je echt boeit zal je toch verder moeten kijken dan je achtertuin... En ja zover was ik al, dat Duinigt niet in Zeeland ligt ;)

wij gaan binnenkort misschien naar Parijs voor een extra training...

Maiska

Berichten: 1317
Geregistreerd: 24-08-08
Woonplaats: Middelstum

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:46

Helaas is niet alles in Zeeland, zoals ook niet alles hier bij mij in het puntje van Groningen is. Dus even sparen om met het OV te gaan, als je er echt wat mee wil, zul je er toch wat voor over moeten hebben :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:46

Word je niet een beetje moe van jezelf meis? Je gedraagt je niet echt als een veertienjarige.. Sorry dat ik het zo bot zeg maar het is toch echt zo.

En het gaat moeilijk worden om een renstal in Zeeland te vinden waar ze je gewoon maar even welkom heten en ze je vervolgens op de paarden laten rijden ;) verdiep je er eerst eens in. Wil je cross country of rensport?

Je zal toch echt verder moeten kijken dan Zeeland. Is vast iets in NL te vinden.

Wally_1998

Berichten: 150
Geregistreerd: 16-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:49

AmySP schreef:
Word je niet een beetje moe van jezelf meis? Je gedraagt je niet echt als een veertienjarige.. Sorry dat ik het zo bot zeg maar het is toch echt zo.

En het gaat moeilijk worden om een renstal in Zeeland te vinden waar ze je gewoon maar even welkom heten en ze je vervolgens op de paarden laten rijden ;) verdiep je er eerst eens in. Wil je cross country of rensport?

Je zal toch echt verder moeten kijken dan Zeeland. Is vast iets in NL te vinden.




ik snap het maar ik ben nog maar 14 he, ik kan niet zomaar sparen voor naar het buiten zeeland, en ik gedraag me een beetje raar maar ik weet niet wat ik moet ;( ;(
Laatst bijgewerkt door Wally_1998 op 13-04-12 13:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: even een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:50

Er is nog een verschil tussen Zeeland en het buitenland. Noord-Brabant? Zuid-Holland? Gelderland?

RusselNuwell

Berichten: 3352
Geregistreerd: 23-07-11

Re: even een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 13:54

Voor 16 euro koop je op dit moment al een dagticket voor de trein, bij de albert heijn. Kun je een dag in de week onbeperkt reizen in Nederland, dat kun je je als 14-jarige echt wel veroorloven als je het echt zo graag wilt.

Wally_1998

Berichten: 150
Geregistreerd: 16-03-12

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-12 13:56

RusselNuwell schreef:
Voor 16 euro koop je op dit moment al een dagticket voor de trein, bij de albert heijn. Kun je een dag in de week onbeperkt reizen in Nederland, dat kun je je als 14-jarige echt wel veroorloven als je het echt zo graag wilt.


dankje ;)

MrTut
Berichten: 390
Geregistreerd: 21-04-09
Woonplaats: boxmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 14:12

:o of vraag het aan je moeder die kan je toch ook op weg helpen :+

Ibbel

Berichten: 49229
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-12 16:47

Slotje voor overleg en opschonen van het topic. Indien mogelijk zal het opgeschoond weer open gaan.

Edit: het topic blijft dicht omdat het modteam de kans dat het topic alsnog een normaal verloop zal krijgen bijzonder laag inschat.
Het is jammer opnieuw te moeten merken dat andere bokkers menen flauwe opmerkingen te moeten maken in het topic. Er is gelukkig ook goed getemd, maar helaas ook te veel onaardig gedaan. Dat maakt het er voor een jonge nieuwe bokker niet leuker op.