[tek] Katten

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Calanddra

Berichten: 14121
Geregistreerd: 27-02-03

[tek] Katten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 00:03

Hey!

Een paar weken geleden heb ik dus 1,5 week opgepast op het huis, de 3 paarden en de 3 katten van de eigenares van mn nieuwe vzpony. Nu was ik vandaag in een creatieve bui en ik besloot haar 3 katten eens te gaan tekenen, ik had namelijk daar behoorlijk wat foto's gemaakt Tong uitsteken Dit is ook een cadeautje voor haar Lachen

Maar goed, ben erg tevreden Lachen t is wel n klein beetje krasserig, maar als je t van n meter ofzo ziet, ziet het er erg leuk uit Haha!

Ik moet alleen nog de naam van de 3e kat erbij zetten, weet alleen niet of het Poesco of Poesko is, moet k even navragen Bloos

(foto's zijn geupload bij mijnalbum.nl dus de kwaliteit is nogal bagger)

Hier helemaal
Afbeelding
Guus
Afbeelding
Afbeelding
Alf
Afbeelding
Afbeelding
Poesco/ko
Afbeelding
Afbeelding

Hier de originele foto's
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat ze het leuk vind Haha!


Hebben jullie nog tips voor volgende tekeningen? Aan deze ga ik namelijk niet veel meer veranderen, ben veelste bang dat ik er straks 1 verpest en dan moet alles over...


Kuzz Jenn

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [tek] Katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 00:30

vind de kattenkopjes erg mooi, heel sprekend en herkenbaar. Alleen jammer dat ze op zo'n groot vel zijn getekend, had ze ook graag gezellig bij elkaar willen zien.

NieneWiep

Berichten: 6733
Geregistreerd: 15-01-06

Re: [tek] Katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 10:28

Mooie tekeningen Jen Haha! Ik had ze idd ook op een wat kleiner vel dichter bij elkaar willen zien. Ja

Fenn

Berichten: 6154
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: nederland

Re: [tek] Katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:08

ik vind de schetsen ontzettend mooi, maar bij het inkleuren hadden misschien iets meer schaduwen en details gekunt.

voor de rest vind ik de poezen op die foto's echt schatjes, maar je wilde tekentechnisch commentaar denk Knipoog

8Eveline

Berichten: 3214
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Re: [tek] Katten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:37

Vindt ze erg mooi Ja alleen misschien kun je beter de volgende keer niet zo dik schetsen dan komt je inkleur werk mooier uit Lachen