[tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

[tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 12:17

Huilen bij gebrek aan fototoestel hier maar wat digifrupsels en twee dingen die ik vond op de computer die ik was vergeten... nog twee uit de mlp oefenfrupsel periode..ghghg...waaar het opruimen van je computer al niet goed voor is!!!!

Spiritkeeper

Afbeelding

Hoeder van de overleden paarden. De Spiritkeeper zorgt ervoor dat de geesten van de overleden paarden de weg naar de regenboogbrug kunnen vinden, zodat ze veilig aan de andere kant kunnen komen..

dit is een hersenspinsel dat ik zeker nog moet gaan uitwerken Cool dit is een eerste voorstelling, opdat ik hem niet kan vergeten. digitaal getekend

Afbeelding

Laten we naar het kasteel gaan! Er zal voedsel zijn, een banket!

hier had ik vreselijk ruzie met de verf Boos! op de 1 of andere manier heb ik zowieso altijd ruzie met geel, of het nou airbrush, verf of pastel is en het ging niet zo okee hier, maar goed. het was weer een leuke oefening.

Afbeelding

Apple Jack wilde altijd al weten hoe de zeeponies onder het wateroppervlak van de zee zwommen. Op een dag, toen Apple Jack weer over zee staarde, bracht Tiny Bubbles Apple Jack een stuk duikuitrusting. Dit had ze geleend van een goede vriend aan de andere kant van de oceaan. “Hier, probeer dit,”zei ze, “en laten we dan plezier gaan maken!” Apple Jack keek naar dat gekke ding en zette het tenslotte over haar neus. “neee joh gekkie!! Over je ogen! De buis moet in je mond en de klem moet op je neus!” De zeeponies giechelden hard en spatten water naar elkaar. Intussen zette Apple Jack de duikspullen op, zoals haar was verteld. “Kom op! Laten we gaan zwemmen!” Tiny bubbles glimlachte. Apple Jack twijfelde geen moment en sprong in het water. Ze was verbijsterd! Door de duikbril kon ze alles glashelder zien! Apple Jack glimlachte en zwom de hele dag aan het wateroppervlak. Ze speelde met de zeeponies en de kleine visjes. Aan het einde van de dag was iedereen zeer gelukkig en moe!

Eenvoudig pastel wat ik ergens laat 's avond gemaakt heb om mezelf bezig te houden tijdens een boring film. k zie nu dat ik de neusklem niet heb ingetekend Dromen die stond wel in de schets. maar goed. twas een leuke bezigheid.

(edit:ik krijg de laatste twee niet goed heeeeelp!Op verzoek; voor de nieuwsgierigen:

Let's go!

Apple Jack: a diving adventure )
Laatst bijgewerkt door Mireille op 18-08-06 16:03, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: IMG links aangepast.

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:47

kun je van die laatste linkjes maken, ik ben zwaaaae benieuwd Haha!

Sok

Berichten: 15059
Geregistreerd: 02-12-03
Woonplaats: 't Noorden

Re: [tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 15:06

Die laatste 2 doen het niet in de [img] code, door de %20 in de links. Knipoog
Ik vind ze erg gaaf gelukt! Zoals we van je gewoon zijn Haha!

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 15:16

maar die eerste foto heeft ook %20 in de link staan, en die doet het wel (kheb in een van de linkjes alle %20 eruit gehaald, maar pagina kan niet worden weergegeven...

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: [tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 18:05

Ligt niet aan de %20. Dat is namelijk een verwoording voor een spatie, die wél te gebruiken is in een internet link.

Waar hij het niet op doet zijn de ' en de ,
Silverstorm, als je ze even opnieuw upload en me dan via pb of tem weer laat weten dat ze het doen, verander ik je bericht. Lachen

SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-08-06 16:31

Dank je wel fairie voor het herstellen! k vond het al zo raar, omdat het nooit misgegaan is! maar nu weet ik dus waar k op moet letten bij het naamgeven van m'n dingen ;-P

Lontje

Berichten: 9350
Geregistreerd: 01-04-05
Woonplaats: pak de kaart van NL, hou hem voor je en kijk recht vooruit... daar woon ik!

Re: [tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 01:23

hihi ben zelf niet zo'n MLP fan maar ik vind die werken van jou wel altijd heel erg leuk om naar te kijken Ja
Ook de 'verhalen' die je erbij schrijft maakt het geheel af

SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 00:14

hihi dank je wel! k probeer er iedere keer wat bij te verzinnen, vind dat dat wel bij een mlp afbeelding hoort.

Krissis

Berichten: 4735
Geregistreerd: 01-12-03

Re: [tek schil digi]hoeder van paardgeesten en my little ponies

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 00:27

er gaaf hoe je diepte in de neus krijgt van voor, op die laatste tekening. Dat krijg ik toch maar niet voor mekaar. MLP zjn echt te lief op deze manier Lachen:(