[Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Leo

Berichten: 50185
Geregistreerd: 06-12-02

[Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 12:02

In een 'ik ben alleen thuis en ik verveel me'-bui heb ik afgelopen week weer een oud projectje uit de kast opgedoken.
Destijds wist ik niet wat ik er mee verder moest, nu ben ik gewoon gaan schilderen wat in me op kwam. Het was een mooi tijdverdrijf, en de vampy-pony is dan eindelijk af. Haha!

Ze heeft een hele tijd terug ook op Bokt gestaan (viewtopic.php?f=68&t=468046&hilit=), en uit dat topic heb ik haar definitieve naam gekozen; Hallow's Eve.

Ze is een eenvoudige custom, anders dan wat ik eigenlijk van haar wilde maken.. Haha! Maar toch wel geslaagd vind ik zelf.

Een goede foto was haast nog het grootste probleem. Het donkere sfeertje heb ik kunnen scheppen, maar niet op de goede manier. Clown Symbool is overbelicht, het koordje in haar manen valt op een verkeerde manier op en de ondergrond is niet zo mooi. Maar goed, het gaat immers om de pony, niet om de foto. Knipoog

Afbeelding

(http://img223.imageshack.us/img223/649/custom1hy5.jpg) (onbewerkt)

Opbouwende kritiek erg welkom. Ja

Yasmine

Berichten: 29726
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Melbourne, Australië

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:04

Zoals ik al zei: geweldig!
Heb je het symbool helemaal opnieuw geschilderd?

En waar is die cape naartoe? Haha!

Leo

Berichten: 50185
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 12:07

Het oude symbool heb ik er idd afgehaald en deze is ervoor in de plaats gekomen. Haha!
De cape was één fiasco. Lips are sealed

8Eveline

Berichten: 3214
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Gelderland

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 16:34

Lachen Mooi gedaan welke kleur was de pony eerst? Vindt dat je hem erg mooi hebt geschilderd Ja welke verf heb je gebruikt ervoor? Symbool is ook erg netjes zeg!

Joyce_

Berichten: 6430
Geregistreerd: 03-01-06
Woonplaats: Amsterdam

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:00

Simpel maar erg leuk! Ik ben er zelf ook eentje aan het customizen, maar wat een priegelwerk is dat haar zeg! Tong uitsteken

En welke verf gebruik je? Mijn verf wordt al snel heel streperig, en dat zie ik bij jouw MLP niet. Lachen

Leo

Berichten: 50185
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 22:18

De pony was eerst lichtblauw. Lachen
Ik heb gewone acrylverf gebruikt, heel veel dunne laagjes. (Goed verdunnen met water, dan streept het minder.) Lachen

Haar is idd even doorbijten. Haha!

Bedankt verder!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:38

Erg netjes gedaan hoor de body! Het is inderdaad een vrij simpele custom, maar wel erg netjes gedaan, en dat maakt hem heel mooi. Gewoon stijlvol. Netjes.

Hihi sowieso grappig om te zien. Ik ben nu zelf ook al een weekje of 3 bezig met een zwarte custom (in opdracht). Alleen is de custom waar ik mee bezig ben gehéél zwart. Lachen

lovelynutia

Berichten: 4843
Geregistreerd: 26-05-04
Woonplaats: Almere-Haven

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 10:55

Erg netjes gedaan, smipel maar wel mooi.

SilverStorm

Berichten: 2024
Geregistreerd: 04-06-05
Woonplaats: Twente

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:00

Haha! cewly! die vind ik erg leuk! vind hem ook vooruitgegaan tov de vorige update. maar dat capeje was toch leuk?

spin vind ik ook mooi geworden!

Leo

Berichten: 50185
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 15:27

De cape was als idee erg leuk. Lachen Maar het uitwerken lukte niet, ook uit gebrek aan geschikt materiaal.

Fairie; ik ben benieuwd naar jouw zwarte custom! Eentje om naar uit te kijken gok ik!

Bedankt verder. Haha!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 18:00

Ik hoop haar vanavond af te krijgen. Rehairen gaat nu traag. Na een paar plukjes haar zijn mijn vingers blauw en opgezet, en doen ze heel veel pijn. Ben tot dus ver al erg tevreden Lachen

Een cape maken is inderdaad leuk, maar dan moet je goed kunnen naaien en met een naaimachine moeten kunnen werken lijkt me om het echt heel mooi te maken.

Leo

Berichten: 50185
Geregistreerd: 06-12-02

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-08-06 22:37

En dat kan ik dus niet echt. Nagelbijten / Gniffelen Ik ben een ramp met naalden, en met een naaimachine kan ik ook niet wegkomen.
Mijn pogingen tot cape zijn dus jammerlijk mislukt... Verdrietig

Misschien kan ik ooit nog mijn moeder of zus lief aankijken. Knipoog

[edit] Ik ben echt heel erg benieuwd! Wat zonde trouwens dat je je hobby door zo'n reden niet goed meer kunt uitvoeren!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-06 11:20

Inderdaad jammer, maar niets aan te doen. Priegelwerk op de kontjes schilderen etc. doet me tegenwoordig ook pijn.
Moet nu met rehairen meer priegelen en iets meer kracht zetten omdat er zwarte verf overheen zit, en ze daarna afgelakt is. Het plastic is daardoor stukken harder.
Helaas heb ik haar nog steeds niet af. Moet nu nog een plukje of 15. Gister avond te moe en te veel pijn, dus ben gaan slapen. Vanavond MOET ze gewoon af!


Ik zie trouwens op de foto dat je je lintje recht af hebt geknipt? Klein tipje, dat doe ik zelf ook met al mijn ponys die een lintje hebben. Een ^ vorm er in knippen, dan rafelen ze niet Lachen

Jaduuh

Berichten: 9407
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: Gent

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-06 12:15

Hij is heel erg leuk. Ja

Goldie

Berichten: 10450
Geregistreerd: 14-12-01
Woonplaats: Waarland

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 13:24

Ik vind der echt geweldig geworden Ja Ze is erg vooruit gegaan, vind het symbool erg mooi en die tandjes en ogen blijf ik gewoon geniaal vinden Haha!

Marye78

Berichten: 5025
Geregistreerd: 28-11-04
Woonplaats: Grave

Re: [Art] MLP custom 'Hallow's Eve'

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 21:18

Wow, die is gewoon sexy! Haha!
Ik vind hem echt geweldig.