[Ver] Het hoogtepunt, of was het nou het dieptepunt?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cowgirltjuh

Berichten: 1276
Geregistreerd: 16-11-03

[Ver] Het hoogtepunt, of was het nou het dieptepunt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-06 23:21

Ik geef het niet op!” dacht ze, “Zij geeft het op.. Op korte termijn geef ik het op, maar alleen met haar, ZIJ geeft het op!” Ze vroeg zich af of ze meende wat ze dacht of, of het meer een poging was om zichzelf te overhalen.. Misschien een combinatie van beiden.. Ze schudde haar hoofd, maar de gedachte bleef in haar achterhoofd. Dan maar naar binnen, ze griste min of meer snikkend naar de laptop, msn zou haar goed doen. Normaal ging ze altijd binnen zitten, maar op de een of andere manier wou haar lichaam dat nu even niet, dan maar buiten. En natuurlijk, de laptop had aangestaan dus dat werd de oplader zoeken, ze riep naar haar moeder: Ik rijd dat beest niet meer, van luisteren heeft ze nog nooit gehoord!. En na een vreemde blik ging haar moeder gewoon door met haar spullen klaar te leggen, ze zou zo gaan rijden, rust! Lashes had echt slecht gesprongen, en de boodschap dat haar “klein monster” een lichte longontsteking had, had haar humeur er niet beter op gemaakt. Normaal zou ze morgen voor het eerst met hem op jumping gaan maar nu kon ze 2 weken niet rijden, en daarna ging ze naar Spanje, wat betekende dat het paard nog 2 weken rust kreeg. Jezus, hoe langer ze erover na dacht, hoe depressiever ze werd, leuk hoor! Spanje, daar moest ze zich maar op concentreren, het zou wel leuk worden. Ze had haar vader ook al zo lang niet meer gezien sinds ze in de paasvakantie de laatste week naar daar was gegaan, en nu, nu zou ze helemaal alleen het vliegtuig nemen, 1 week naar Marbella & Peurto Banus, beter bekend van de rich and famous, vervolgens naar Benidorm,Alicante maar daar waren de mensen niet zo aardig, maar HIJ ging ook, haar potentieel vriendje, een van de.. Ondertussen stond haar computerscherm al op springen, msn toonde 14 venstertjes, maar veel zin om te praten had ze niet. Ze voelde ze mislukt, correctie, ze was mislukt, toch op het paardrijvlak en ze wou zo graag aan de top geraken! Ze voelde de tranen opwellen, hou je sterk, je kunt niet alles winnen. Een telefoontje van papa, hij was onderweg naar Marbella, leuk.. Voor hem, ze voelde dat ze moe was, ze kon haar ogen moeilijk open houden, en morgen was de laatste dag taalkamp, ze moest maar eens op tijd gaan slapen…


Wat vinden jullie ervan?

girliegirl

Berichten: 227
Geregistreerd: 15-11-05

Re: [Ver] Het hoogtepunt, of was het nou het dieptepunt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-06 13:35

Erg onduidelijk..
Een open begin waarbij je een verhaal binnenvalt is soms heel leuk, maar dan moet het wel duidelijk verteld worden.
De eerste zin is voor mij echt heel onduidelijk, hoewel ik heb 4 keer heb gelezen.
Werk met alinea's. Geen 5 komma's in een zin, maar maak er twee zinnen van.

verder ben je goed op weg